Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Lange: Dont worry, OrangeLenny har allerede skrevet at spørgsmålet er fra hans ven. :)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
En af mine venner indtog en lørdag et par små doser sammen med mig. Mandag kører han først ind i en rundkørsels hæk. Dernæst kommer han på arbejde og cheferne ved ikke hvad de skal stille op med ham så han bliver sendt ind i skuret for at sove en 6 timers tid.. Samme dag kommer han hjem til mig efter han har været på Q8 hvor han har smadret bilen ind i en lygtepæl. Han kommer på arbejde næste dag og cheferne er ved at ringe til en ambulance da de ikke ved hvad der foregår. Han får fri de efterfølgende dage med en advarsel om at han bliver fyret hvis det sker igen. Såeeh afmål jeres doser.. Det kan ikke understreges nok.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

En fin historie om ulemperne ved langtidsvarende benzoer som er så potente som phenazepam.
Hvis I endelig skal rode med stadset, så lad være med at eyeballe eller indtage det på andre stupide måder eller uden omtanke.
Fx kan 100 mg phenazepam opløses i 100 ml væske og så kan man med en 1-mililitersprøjte ganske let udmåle doser på 0,1-0,5 mg eller hvad man nu vil have.

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Fx kan 100 mg phenazepam opløses i 100 ml væske og så kan man med en 1-mililitersprøjte ganske let udmåle doser på 0,1-0,5 mg eller hvad man nu vil have.

Phenazepam er ikke opløseligt i vand, og det er heller ikke lige til at opløse i alkohol.

Jeg opløste 500mg Phenazepam i 500ml vodka. Alkoholen var under vandbad med knap kogende vand. Alligevel tog det 10-15 minutter med konstant omrøring at få det opløst ordentligt

Det er ornli' vigtigt det bliver opløst ordentligt, ellers risikere du at indtager en forkert dose med en faktor 10.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Det var dog utroligt! Et benzodiazepin jeg ikke har prøvet! Hvad går Phenezapam som salgsnavn? bare Phenezapam? og hvad for et medicinal firma producerer det?? Troede sku lige jeg havde prøvet dem alle hehe..

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Det er vist et russisk opfundet RC.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phenazepam

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Det er opløseligt i propylen glycol som de fleste andre benzoer.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

@rbp: Nu har jeg jo heller ikke skrevet vand noget sted angående phenazepam, bare væske.

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
@rbp: Nu har jeg jo heller ikke skrevet vand noget sted angående phenazepam, bare væske.

Njøh, jeg ville skam bare præcisere det, så ingen fik troen af det var opløseligt i enhver væske.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Takker FromCirclesAllRise.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
Lige lidt OT. Hvordan vil dem,der har prøvet det her Benzo-RC(?),beskrive virkningen? Altså hvilke andre benzodiazepiner kan det sammenlignes med?

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Syntes virkningen minder lidt om diazepam, dog lidt lækrere lidt ala Alprazolam.

Men pas på, halveringstiden er MEGET voldsom, der kan være gået 2 døgn hvor du ikke har indtaget noget og føler du normal, men det er du ikke 8) pas meget på med redoseringer

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
OrangeLenny...

Hvor meget doserer du?

Jeg har kun prøvet 1mg indtil videre, uden nogen særlig effekt. Jeg venter dog lige til at jeg får noget mere propylen glycol hjem, så jeg kan dosere mere præcist.

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
[Advarsel: Langt ude doser i denne post]
Må indrømme at jeg startede med 5mg, dog uden nogen særlig virkning :shock: Så tæg jeg bombe på 25 mg så kunne jeg mærke det :D passende dosis FOR MIG vil jeg sige. at jeg så kom til at indtage nogle 50mg mere den aften resulteret i nogle sorte dage. så pas på!

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
I forhold til du ikke havde en vægt i starten af topicet, er du ret præcis med dine dosiser?

Jeg synes det virker helt hen i vejret, at du tager SÅ ekstreme doser, især oven i hinanden.

Hvor længe plejer der at gå før det virker på dig orangelenny

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Det ku sagtens tænkes, at hans phenazepam ikke har været helt rent. Det kommer jo ofte fra meget tvivlsomme labs.

Eller også har Lenny bare stor benzotolerance. Synes også 25 mg lyder ekstremt. Det er alligevel ca så potent som clonazepam.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Enten har OrangeLenny en helt vild benzo-tolerance (VOLDSOM) eller også er det phenazepam han får allerede fortyndet/cuttet up og han har bare glemt det/ikke fået det at vide.
Til alle andre derude: LAD VÆRE MED AT INDTAGE DE DOSER, de er potentielt livsfarlige når man ikke aner præcist hvad man har mellem hænderne (og specielt hvad man kan finde på at gøre efter sådan en dose).
Jeg har også lige sat en advarsel i toppen af hans indlæg.

Mvh, Jonas.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg må tilslutte mig koret, og sige at doser på 25-50mg er fuldstændig vanvittigt, for ikke at sige direkte uansvarligt.

Pas på dig selv!

Svar med citat  
Medlem

Imp skrev:
Det ku sagtens tænkes, at hans phenazepam ikke har været helt rent. Det kommer jo ofte fra meget tvivlsomme labs. Eller også har Lenny bare stor benzotolerance. Synes også 25 mg lyder ekstremt. Det er alligevel ca så potent som clonazepam.

Orangelenny har en høj benzo tolerance. "hans" phenazepam er ikke cuttet at all kan jeg desværre fortælle.
50mg er en vanvittigt dosering - JA!.

Jeg kan fortælle jeg har "førhenværende" homies der nakkede flere hundrede mg nasalt af gangen. Hvor selvmordsagtig og sørgeligt det end lyder er det ikke overdrevent. Resulterede også i et par spasmer det første halvedøgn og en person der var blæst i en månedstid.
Benzoer er forholdsvis svært at od på, men tag ikke fejl man leger med sit liv når man er oppe i de doseringer.

Har aldrig selv taget phenazepam - da jeg er blevet stærk modstander af benzoer, efter at have set homies smadre deres liv på det men IMO er det en lorte benzo ALLE burde holde sig fra. De folk jeg har set i rusen minder mest om nogle hjerne døde zoombier i delerium.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Så hut jeg visker stod der i en tidligere tråd at dig og orange lenny er brødre, hvis det er tilfældet må du lige hanke op i ham og gøre klart at 25-50 mg phenazepam ikke har noget med rekreativ stof brug at gøre, men er potentielt livsfarligt.
Jeg har set meget erfarne stofbrugere være fuldstændigt væk på samme stof, ude af stand til at gå og føre en samtale 2½ døgn efter indtagelse uden redosering.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]