Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mephedrone :/
Junior medlem

Mig og en ven prøvede det for første gange for omkring to år siden, og det var helt vildt! den fedeste virkning jeg endnu har prøvet, det var ikke som amfetamin hvor man ikke kunne sove?
men da man så vågnede op var det svært at skelne mellem lykke og ulykke, det stod på i en uge..
jeg har taget stoffet meget på de to år, rigtig meget. og for to måneder siden faldt en tredje ven om med krampeanfald og græd og kunne ikke mærke sine fingre jeg gik i panik og troede det var slut med ham, men heldigvis ikke. jeg tror først man tager ved lære når det første dødsfald kommer..

det er utrolig vanedannede og har været så langt ude sammen med min ven som jeg prøvede det for første gang med, i skolen og man kunne bare ikke klare en dag uden mephedrone.
er stoppet nu da mine forældre tog over.

Mine bivirkninger:
Trist, tabt mig utrolig meget, vanedannende og har et svimmelt syn på mit venstre øje. og føles meget bevidstløs i venstre side.. og en underlig hjertebanken..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er ingen hemmelighed at det et lorte stof.
Se bare her:
Mephedron advarsel

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det er desværre ingen nyhed nej, det mærkelige er at der er mange der åbenbart er komplet ligeglade med dette - til trods for fine advarsler som den trådstarteren her kommer med.
Hold jer fra det - også selvom det er det eneste i pt. har mulighed for at prøve.
Det er simpelthen ikke det værd og livet er langt nok til at I nok skal få mulighed for at prøve hvad i har lyst til senere, der er ingen grund til at brænde lyset i begge ender.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det bedste råd jeg kan give til folk der trods advarslerne stadig vil prøve det er :
Lad være at køb store mængder hjem, for hvis man har meget liggende, vil det være svært at sige "stop", og lægge det i skuffen.

Hvis man køber 1-2 gram kan man stille forsøge sig med dét.
Køber man 10 gram, er det hurtigt væk!! (tolerance + følelsen af, at man stadig har masser tilbage, gør at man bare tager mere!)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
To af mine homies har været glade for mephedrone indtil den ene pludselig en dag mistede bevidstheden og var erklæret død i et kort stykke tid, han blev heldigvis genoplivet uden hjerneskade, den anden fik en psykotisk rus (han er dog også lidt halv-aggressiv normalt) og rullede en eller anden knægt med en stor kniv han havde haft liggende derhjemme og røg i spjældet et par måneder.

Man kunne læse om den sidste episode i avisen, politiet havde dog kaldt min kammerats kniv for en "sabel".

Det skal dog lige nævnes at de også trippede absurd store doser, min ene kammerat kunne let snuppe 4g coke på en dag, men blev gladere for mephedron-rusen. Det positive er at de nu aldrig vil røre det igen.

Medlem

nogle der ved, hvad forskellen rent kemisk set er på mephedrone og methedrone. kan jeg forvente samme bivirkninger som mephe misbrugere selvom det er methe jeg har misbrugt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er der sandsynligvis ikke nogen i hele verden der kan svare dig på. du befinder dig i terra incognita.

Medlem

hehe hvor er du sjov

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
hobby eksperterne gætter på at methedrone (bk-PMMA) er lige så toksisk, eller mere toksisk end mephedrone pga. PMMA-relationen.

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... 038&page=3
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=466973

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg ville også være rigtig, rigtig påpasselig med det hvis jeg indtog det - hvad jeg ikke kommer til da relationen til PMA er alt for nær.

Junior medlem

Er selv en af de mange der er faldet i ''drone hullet'' har også gæld for over 15000 kr, pga. det stof.
For nogle dage siden oplevede jeg for første gang fysiske abstinenser, det var i form af rystetur som virkelig var irriterende, jeg fik dog 2 gram på klods af min pusher som jeg hyggede mig godt med, selvfølgelig fortryd jeg da jeg var løbet tør og blev psykostisk.
det er et forfærdeligt stof, og jeg arbejder hårdt på at slippe ud af mephedrone misbruget som har stået på i godt og vel et års tid (første gang var i 2008 august.

til alle derude i landet: bare hold jer fra det, det er på ingen måde fedt i længden, og selvom i ikk føler tolerence i starten kan jeg love dig for den bygger sig op. De 2 gram jeg indtog var ret så rene da jeg kender min pusher og ved hvor han får det fra, som er 90% rent ca.
der skulle ca. 150 mg til at jeg kunne mærke det, det blev så efterfulgt et kvarter senere, med 200mg. som gav mig en passende rus.
før i tiden skulle der bare 50 mg til at jeg kunne mærke det, og 100mg til at jeg blev stjerneblæst.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg synes vi skal få vores egen mephedrone ekspert "drone-boy" ind og skrive i denne tråd. Han kan bidrage med information og om hvor meget man skal indtage på en aften.

Junior medlem

Der er Heroin og Methamf. i Drone !!!

Har jeg fået af hvide af en misbrugs konsulent eller hva det nu hedder :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
-psyfactor- skrev:

Ja, men det er så fuldstændigt forkert. Bed din misbrugskonsulent om at lade være med at fyre den slags mundlort af. Stoffet er et unikt molekyle, og indeholder ikke noget af andre stoffer.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
-psyfactor- skrev:

Det kan du vidst være rimelig sikker på at der IKKE er.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
-psyfactor- >> Haha god joke.. men det havde været på sin plads, hvis han havde ventet med den til 1. april :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede

Junior medlem

Det er jeg sku glad for at hører !!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

The only thing that really worried me was the mephedrone.
There is nothing in the world more helpless, irresponsible and depraved than a man in the depths of a mephedrone binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon...

Ahh, devil meph.
It makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel.
Total loss of all social inhibition. Blurred vision, blurry balance, numb tongue. The mind recoils in pure euphoria, unable to control itself.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]