Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 11:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Hej skulle sådan set bare høre om du ikke kun kan risikere potensproblemer ved langsigtede effekter eller kan det ska at man kan aller første gang man skal prøve amf kan give impotens?

på forhånd tak :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hvis du bare tager amf en gang imellem, burde der ingen problemer være. Men tror godt et overforbrug, ville kunne skabe den form for problemer.
Har ikke selv prøvet det med amf, men for ca 1½ år tilbage, havde jeg et mindre overforbrug af keta, mdma etc., og der kunne jeg til tider godt have problemer med at få erektion, eller hvis jeg endelig fik erektion, kunne jeg have svært ved at holde den. Så som man siger; less is more ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det tror jeg du kan med mange stimulanser, og eventuelt også forsinket sædafgang, eller at sædafgangen helt udebliver.

Har haft det sådan i perioder med meget MDMA, men det har heldigvis været forbigående.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kender en del, der har haft relativt store weekendsforbrug igennem et par måneder. De har kun oplevet impotens/svært ved rejsning under rusen og lige dagen efter...

Så tror ikke det er noget du som sådan skal frygte :)
Men personligt synes jeg ikke at amf er bivirkningerne værd, men det er vidst meget individuelt.

Medlem
Brugeravatar

Er rimelig sikker på at amfetamin ikke medfører impotens på længere sikt.
Dagene efter og under påvirkelse, JA.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har gennem de sidste 6-8 måneder haft et lidt for stort weekend forbrug af amf. Jeg fik ikke problemer med rejsning, men når jeg havde sex med min kæreste blev det umuligt for mig at komme, jeg kunne fortsætte i timer uden at komme. Det lyder måske til at være fedt nok, det var det sådan set også de første to gange. Så bliver det bare sørgeligt. Da jeg skar MEGET kraftigt ned på mit forbrug (er næsten stoppet helt nu) Stoppede dette med det samme.

En anden ting. selvom det nok ikke hjælper at sige det. - Hold dig lang, lang væk fra den dårlige .. Det er bare ikke det værd.

Junior medlem

Jeg har været psykotisk, (er blevet rask, og ryger endnu mere idag)

Fik en dårlig hash psykose, da jeg røg en joint,
Dog var jeg vandt til at ryge, men så kom den lige pludselig, en psykose vældtende og angreb mit hoved.
Angst anfald, vrangsforestillinger, depression, og sidst men ikke mindst, en lille snært af en følelse af ikke at være "normal",
"at der var noget galt med mig."

Jeg søgte på nettet under angst, og læste alle mine symptomer, op.

Jeg snakkede med en læge, på district psykiatrien, og blev spurgt om jeg ville blive indlagt, med det samme.

Yes, endelig noget aktion... læger som prøver at finde ud af hvad jeg egentlig fejler,

det store spørgsmål.¨

Da lægerne fandt ud af hvad jeg fejlede, gav de mig Abilify, et stof mod sindslidelse, 1 lille pille på 5 mg. hver dag for resten af mit liv, og øgende mg, for en gang hver. måned- halvanden, da jeg idag får 30 mg, er det optimale og det bedste for mig.

Det er et ungt stof, så jeg fes rundt over hele afdelingen, og smilte til mig selv i spejlet for første gang, i lang tid.

Helt vildt, .... pillerne hjalp, mirakuløst.

første forsøg, 1 pille om dagen, en raskere dreng end før.
6 måneder efter, sagde jeg til lægen at jeg følte mig kvikkere for hver dag der gik, Kvikkere end inden jeg blev psykotisk.
og det sygeste var at han svarede, Ja, du vil blive kvikkere og kvikkere for hver dag, du tager pillerne, og det vil du føle, i et par år frem,
Og ja, pillerne er et ungt stof, og gør dig kvikkere.

Da jeg havde det super, lå jeg i min seng, og lukkede mine øjnene. Kom der for første gang, et meget skarpt billede af, Det som jeg ville se hvis jeg havde åbne øjne. Jeg har et meget fint og skarpt syn, har jeg altid haft, men et endnu skarpere syn, i hovedet, hvor det nærmest dannede sig et billede af hvordan alting så ud, fra en enkelt spot.

Jeg åbnede mine øjne for at se om jeg faktisk bare havde dem åbne.
Nop, de var lukkede, Og jeg havde et komplet skarpt billede i mit hovede af, et meget enkelt værelse, på afdelingen.
en stol, et bord, reol, og åbningen af badeværelset, Set fra en vinkel, som gjorde at jeg så det hele for mig.

Disse syn, gik ukontrolabelt ud, og jeg pressede mig næsten til at se synet bare i længere tid end før,
Men nej, kunne slet ikke kontrollere det, synerne kom og gik, Kvik skarpe billeder, som dannede sig i mit sind, når jeg lukkede øjnene for at sove.

Dog tog jeg hjem til en ven om dagen, og røg mig en joint.
Som ærgeligt vis fik disse dejlige syn, væk, Somom der var intet.
Dog kan jeg kontrollere disse syn idag, og nærmest lave et lille huske slot, i hovedet.
Det underlige var at, når jeg onanerer, kan jeg ikke rigtig føle min erektion, som før i tiden, inden jeg fik abilify. Dog fik jeg også Lysantin, og truxal. Da jeg kun får abilify idag, ved jeg at det er de piller som gør, at jeg ikke rigtig kan føle min erektion,

Det sjove er, at når jeg tager Amphetamin, kan jeg endelig føle min erektion igen, meget effektivt, Underligt, og lidt grineren, fra min side af.
Peace and out, Windblows

Junior medlem

peace windblows :)

Medlem

Jeg har taget en helvedes masse amfetamin..
Og da jeg stoppede det, havde jeg problemer en månedes tid med at få "full power".. du ved ;) den gik hurtigt ned igen, og var ikke lige så stor :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er meget almindeligt at have problemer mens man er påvirket, men hvis man også har det når man ikke er på amfetamin så er det ofte et tegn på hjerte/kar problemer.

Medlem

jim fear skrev:
Det er meget almindeligt at have problemer mens man er påvirket, men hvis man også har det når man ikke er på amfetamin så er det ofte et tegn på hjerte/kar problemer.

Det kan jo sagtens være en del af ens "abstinens" symptomer. Hvis man har taget det flere gange om ugen ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Angående impotens under påvirkning af amfetamin, og dagene efter, så er det lige omvendt ved mig.
Jeg bliver så pokkers liderlig, jeg kan wanke flere gange i timen, og jeg har absolut ingen problemer med at få udløsning.

Ved ikke hvorfor det er sådan.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]