Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har skrvet en rapport som jeg gerne ville have ind under rapporter, men den er åbenbart blevet dømt uvæsentlig....eller noget [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Jeg kan ikke helt se hvorfor en triprapport SKAL indeholde indtagelse af stoffer?
Det handler vel bare om at man har haft en oplevelse ud over det sædvanlige...

Nå, men her er den altså:

Jeg syntes lige at jeg ville smide en rapport over en meget speciel og yderst ubehaggelig oplevelse jeg har haft...
det startede en mandag da jeg var i byen med en af mine venner for at købe lidt ind af alskens ting og sager. På vejen hjem følte jeg mig underligt tilpas og havde koldsved.
Vi sad i bilen og snakkede om hvad vi skulle lave senere og om vi eventuelt skulle ryge noget salvia. Nå men jeg kom hjem og min ubehag var kun blevet værre, så jeg bestemte mig for at ligge mig i seng og afbestille min aftale senere.
Eftermiddag blev til aften og jeg blev godt stiv i ledende og begyndte at få kraftig hoste og en styg kvalme...
Det var på dette tidspunkt at man hørte de første meldinger om "Sars" i Kina, og den blev betegnet som dræbervirussen og så videre. det sjove ved det var at jeg opfyldte ALLE symptomerne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Nå jeg lagde mig i seng og lagde mig til at sove... det er her at filmen begyndte at knække. Jeg havde ikke spist noget hele dagen udover morgenmad på grund af den heftige kvalme, så jeg var nok også dehydreret og havde ikke fået nok at spise (det skal lige siges at jeg normalt ikke kan undværre mad i mere end 4 timer uden at få det skidt)
Nå men jeg faldt i søvn, men vågende nogle timer efter, ved at nogle snakkede til mig. Jeg satte mig op og stemmerne forsvandt og rummet var mørkt og tomt?
Jeg kunne mærke at min krop virkeligt ikke havde det godt, og bestemte mig for at tage min temperatur (i munden( [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])
Jeg vaklede ned i stuen og fandt et termometer frem og stak det i kæften. 41 viste det, jeg blev lidt små urolig, men Jeg var underligt tåget i ægget så jeg lagde mig bare tilbage i sengen og prøvede at falde i søvn.. Stemmerne begyndte at hviske til mig igen, de snakkede underligt utydeligt og jeg kunne kun uddrage få ord, men noget med min fremtid. Jeg faldt i søvn igen men vågnede igen ved at der sad en person i min stol og snakkede til mig. jeg kunne kun ane konturen da der var fuldstændigt mørkt i lokalet, men jeg sad ihvertfald og snakkede med skikkelsen i hvad der virkede som flere år og en evighed. jeg følte det ikke mærkeligt på tidspunktet at der sad en person i min stol og snakkede med mig, selvom jeg var alene. de næste 3 døgn flyder bare ud i en tåge af mærkelige drømme og svedeture, toiletbesøg og indtagelse af væsker... En 3 dages tid efter begyndte jeg så småt at blive mere klar i hovedet, stadig med sygdom, men ikke så meget mindfuck!
Det var nok en af de mest ubehagelige oplevelser i mit liv, og jeg ved ikke hvad jeg har lavet i de 3 døgn udover af mit hjem lignede en slagmark da jeg kom til mig selv! .... Ganske ubehaggeligt!
Jeg fik ringet til lægevagten og han gav mig noget penecelin hvilke hjalp kraftigt på sygdommen og iløbet af 2 uger var jeg på benene igen.
Jeg ved godt dette ikke har noget med stoffer at gøre, men oplevelsen havde da bestemt en Discosiativ og hallucinogen side....

Det skal lige tilføjes at jeg ikke tog permanente skader........ næsten ( [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])

Insane psychedelia user!

Sygdoms hallucinationer er noget af det værste der findes. Det er sådan jeg forstiller mig et rigtigt bad trip er.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Jep, en veninde jeg har fortæller også altid om de sygeste ting hun oplever når hun har feber, og det er sgu ikke småting hver gang! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
@Doctor D: Det lyder som en styg oplevelse, som du har beskrevet ganske interessant.
Men jeg(ved ikke med de andre admin´s) valgte ikke at validere din rapport, da jeg ikke synes at det hører hjemme i psy.dk´s regi.
En triprapport, der er er skrevet med henblik på psychedelia, må vel forventes at indeholde beskrivelser af positive såvel som negative oplevelser og andre indtryk gjort i forbindelse med indtagelse af entheogener eller psykedelika...lyder måske temmelig specifikt...men igen...det er psy.dk vel egentlig også [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Håber Du/I forstår...

Insane psychedelia user!

Sjovt, jeg havde en lignende oplevelse da de begyndte at snakke om SARS. Jeg havde en kratig influenza en dag, men tog i skole alligevel, jeg ville jo ikke have fravær, vores lærer som vi skulle have hele dagen var så syg og vi skulle så bare arbejde alene, så jeg skred selvfølgelig.

Jeg ville så tage en bus ud til kæresten men tog fejl på busplanen og kom for sent til den. Jeg måtte bruge noget tid før den næste bus kom, hvad skulle jeg gøre ? Jeg var seriøst smadret i hele kroppen og havde ikke rigtigt lystigt til noget, så jeg tog bare en cruiser i anden bus og kørte hele turen ind til banegården igen.

Da jeg så kom ind på banegården så satte jeg mig bare et sted og rystede og ventede på bussen og til sidst kom den. Hjemme ved kæresten faldt jeg så i søvn og sov stort set størstedelen af dagen, jeg havde ondt i hele kroppen, og var ekstremt sløv og kunne næsten ikke røre mig.

Det var fandme ulækkert [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Det blev så ikke bedre af at finde ud af at min elskede hund skulle aflives dagen efter [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Minder lidt om mine kanna-abstinens symptomer!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Dr-D meget godt skrevet jeg har selv haft febervildelser som det vist hedder, men ikke i så intens grad.

Jeg vil dog give Canna ret - den hører ikke hjemme i vort regi, men er absolut værdig til at fratage folk et par minutters læsning.

Hvis folk skrev triprapporter altid med sådan uddybelse som du andvender her, så er vi sq kommert langt.

In our memories
Brugeravatar

Jeg kan godt ummilbart se at den ikke høre til, men betyder ordet "triprapport" ikke en persons beretning om stimulerende, halucinogene og eller discosiative oplevelser? Hvor skiller vi hvad der er et drug og hvad der ikke tilhøre grenen?
Jeg mener, man kunne sikkert også se ting og sager hvis man sultede sig selv, som de grøndlandske shamaner gjorde, eller høre det heller ikke ind under regi'et?

For at gøre det meget kort. Handler rapporten om stoffet eller oplevelsen? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 01 Maj 2003: Besked ændret af: Doctor D ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jensus>> [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]en smule of topic)..
Jeg kondolerer.Jeg har selv mistet en hund for ikke så længe siden,og det er noget lort. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Det bedste skulle være at gå ud og købe en hvalp med det samme. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hmmm jeg syns nu heller ik den hører hjemme under triprapporter, men derimod burde du have skrevet den i en post fra starten af...

Jeg har også selv oplevet det feber drømme nogle, og damn hvor er det sygt... Det kan ik rigtig beskrives selvom man på en måde godt ved hvad man gør og så alligevel ikke... Det er virkelig utrolig realistisk...

Godt man ik er syg for tit [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Btw nu er jeg i det hele taget fucked up når jeg sover... Jeg kan gøre alt fra tage brusebade, til at vælte en reol [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Lækker rapport dr. d... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Har kun prøvet at have feber vildelse en gang i mit liv.. Da var jeg vel omkring 8 år, min far siger at jeg jagtede ham rundt i huset, og at han brugte mega lang tid til at få mig til at falde til ro.. Weird shit..!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg forstår stadig ikke hvorfor du ville skrive en rapport om at være syg [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] jeg er godt klar over at det er fucked up at have febervildelser, men det har jo overhovedet ikke noget med stoffer at gøre, og derfor hører det ikke hjemme i en triprapport.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Kan vi kommentere indholdet og ikke om det er en triprapport eller ej fra nu af?

Insane psychedelia user!

Hvordan vil du have at vi skal kommentere indholdet ? Manden var meget syg, hvad mere er da at sige ?

Skal vi lege gæt en sygdom ?
Jeg vil tro at det var en kraftig form for influenza.

@Gonzo: Det har vi også gjort, en lille hvid satan med sylespidse tænder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 03 Maj 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]