Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Oxycontin
Medlem

Har aldrig selv indtaget benzodiazepiner, så det skal jeg ikke kunne udtrykke mig om...

Junior medlem
Brugeravatar

Okay :)

Hvor langt tid er top virkningen på en kust pille ?
Den er vel lidt længere når jeg også har taget en depot...

Medlem

Instant release oxycodon plejer at vare ca. 1,5 time med den "gode virkning" for mig, efter det er der så en faldende effekt over ca. en lille times tid. Men jeg vil antage at jeg har en betydeligt højere tolerance end dig, så ved ikke om det varer længere for dig. Jo, du vil nok få forlænget effekt ved også at have spist den ene pille hel.

Junior medlem
Brugeravatar

Okay jeg takker for den gode hjælp :)

Medlem

Ingen årsag :)

Junior medlem

Hvis man vil forlænge virkningen på oxycontin så er det en god ide at tage noge benzoer på samme tid også gir det en rigtig fed virkning....
Men ved ikke om det er mig der bare har en kæmpe tolerance overfor opiater for når jeg tager oxycontin tager jeg ca 60-80 mg sammen med reviotril ca 10 mg og der har jeg det bare godt.....
Men ja hvis man vil ha en hurtig virkning af dem kan man os sniffe dem ellers kan man bare tag dem der hedder oxynorm som er det samme bare hurtig virkende og kan for nogen være lidt federe at tag....

Medlem

Du overdriver jo i en livsfarlig grad. Med Clonazepam er 2-3 mg rigeligt og 20-30 mg oxicondon, og det er HVER FOR SIG. Hvad tænker du på når du indtager sådanne doser?
Jeg håber virkelig det er nogle fake-ass piller du nupper, for ellers har du flere gange smidt dit liv i skraldespanden, og så været uforskammet heldig at nogen/noget har holdt dig i live. Hvorfor spilde så meget god narko? Skal der så meget til, er det et vink med en vognstang om at der skal en ordentlig pause til.

Der er helt reelt folk der tager billetten på sådanne doser. Så få læst på det, tag dit forbrug og liv lidt seriøst og velkommen til.

Mvh.
Anarkrig

Junior medlem

Jamen nu har jeg jo os taget opiater i en del år og min tolerance er meget høj overfor opiater men ja det er nok en meget høj dosis jeg tager og kan da heller ikke anbefale det, men det er jo bare der jeg har den fede virkning..... Men som jeg os skrev så har jeg jo taget udgangspunkt i min egen tolerance og den kommer af at jeg har fået metadon mod smerter og der lå jeg på omkring 40-60 mg i døgnet og da jeg så prøvede oxycontin blev jeg bare vild med det men kan absolut ikke anbefales at tag den dosis jeg køre på.
Men ideen med det jeg skrev var at man kunne tag en form for benzoer sammen med for at styrke og forlænge virkning af oxycontin.
Og takker for din velkomst anarkrig...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg ved godt det er ubredt. Men det har aldrig været smart at blande forskellige downers... Benzoer i blanding med opiater skader og slår mange ihjel...

Det er ikke et særlig godt råd.

Og velkommen til :)

Junior medlem

Jeg vil sige at jeg har været tilknyttet et smerte center efter en lang syge periode og de har en længere uddannelse inde for opiater og den slags og det var dem der i sin tid fortalte mig at det var en god ide at gøre det på den måde for at styrke og forlænge virkningen på dem så syntes det er mærkelig at de tar fejl....

Medlem

Tror vi skal back til basics her. Der er grundlæggende to overvejelser i indtagelse af narkotiske stoffer:
1. Hvad og hvordan det virker, og self hvad det er for en effekt man selv går efter.
2. Hvilke dosis skal det tages i og hvordan sikre jeg mig så godt som muligt mod uønskede konsekvenser, i det her tilfælgde at du stopper med at trække vejret og ryger i den uendelige søvn.

Efter første overvejelse, ja så er et godt råd, det virker. Men ser du efter anden overvejelse medregnes, kan du godt se billedet ændre sig lidt ikke?
Hvis du er oppe i de doser som smertepatient, ja så godt det ikke er mig som læge der står med ansvaret. Clonazepam, usagligt formuleret: "em meget kras benzo, i 10 mg kombineret med 80 mg contin, det skriger af at der må være noget der virker lige så godt i mindre doser.
Får du taget ugentlige eller månedlige prøver for at tjekke bivirkninger?

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@opiaten_bandit: Hvis en person på dit smertecenter har anbefalet dig det har det med garanti ikke været i forbindelse med lamme-doser.
Det har været i de smertestillende doser som er LANGT mindre og ikke medfører samme farer for OD.
Der er en kæmpe forskel på at forstærke 5-10 mg oxy med 0,5-2 mg clonazepam for få dem til at virke længere og bedre mod smerterne og så at forstærke 20-30 mg oxy (og du skrev 60-80...) med 2-3 mg clonazepam (du skrev 10-12...).
Den første dose er ikke specielt farlig (og slet ikke hvis man i forvejen har en minimal tolerance fordi man tager dem mod smerter) og den anden er potentielt livsfarlig - specielt hvis man ikke har en tolerance.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu gør jeg mig helt sikkert rigtigt
upopulær! MEN!

Jeg har prøvet at indtage oxycontin 20mg før,-
Vi startede med 1 pille hver,- som vi indtog oralt
derefter knuste vi 4 piller,- og delte dem
mellem 2 personer ;- Dejligt Trip!

Bare du ikke gør det for tit!
Så en tøs blive utroligt afhænging på under 1 måned
MAN SKAL IKKE LEGE MED MEDICIN!
,-
Ps ;- Jeg har det med at få rigtig meget mavepine
vis jeg har fået for mange ;-
Mit råd er til det ;- Lig dig til at sov;)
Det virker bedst på mig;-

ShrommyFirst

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ShrommyFirst skrev:
Ps ;- Jeg har det med at få rigtig meget mavepine
vis jeg har fået for mange ;-
Mit råd er til det ;- Lig dig til at sov;)
Det virker bedst på mig;-

ShrommyFirst

Komplet uansvarligt - hvis du har fået for mange, skal du aldrig ligge dig til at sove, ikke uden opsyn ihvertfald.... RIGTIG RINGE RÅD!!!!
Hvis du ligger og er super lammet og tilmed sover, så stiger risikoen for at blive kvalt i dit eget bræk markant, og der er desværre en del der dør på denne måde..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Komplet uansvarligt - hvis du har fået for mange, skal du aldrig ligge dig til at sove, ikke uden opsyn ihvertfald.... RIGTIG RINGE RÅD!!!!
Hvis du ligger og er super lammet og tilmed sover, så stiger risikoen for at blive kvalt i dit eget bræk markant, og der er desværre en del der dør på denne måde..[/quote]

DET ER HVAD DER HAR VIRKET BEDST FOR MIG!
ALTID! Med oxycontiner!:-
Jeg har fået rigtigt rigtigt ondt i maven før;-
Og tro mig det har været smerte fuldt,-
;-

Dette var bare hvad jeg plejer og gøre ;-
??
Det har da virket fint for mig ;)!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er bare en ufattelig dum ting, at regne med at det virker hver gang - en dag går det galt, og går det galt på opioider, kan det ende meget galt!

Medlem

Vi har en kultur, hvor mange tror at overdosis bare skal soves ud. Men for nogle stoffers vedkommende er lægekontakt, store mængder væske og at man holder sig vågen livsvigtigt. Har 2 gange ligget vågen i 6 timer efter et syretrip var slut, fordi jeg fik noia over at have spist for meget hydracondon. Viste sig at jeg havde taget næsten ingenting, men det er vilkårene hvis man gerne vil være 100 på at overleve.

Mvh.
Anarkrig

Medlem

Anarkrig skrev:
Vi har en kultur, hvor mange tror at overdosis bare skal soves ud. Men for nogle stoffers vedkommende er lægekontakt, store mængder væske og at man holder sig vågen livsvigtigt. Har 2 gange ligget vågen i 6 timer efter et syretrip var slut, fordi jeg fik noia over at have spist for meget hydracondon. Viste sig at jeg havde taget næsten ingenting, men det er vilkårene hvis man gerne vil være 100 på at overleve.

Mvh.
Anarkrig

Jeg bliver nødt til at spørge - Var den omtalte oplevelse her i DK? Og hvis ja, var stoffet indtaget som medicinalpræparat? For så vidt jeg har kunnet finde ud af, anvendes hydrocodon så godt som overhovedet ikke her i europa, og man finder det ofte kun omtalt af amerikanere, der har spist "vicodin" o. lign. :)

Medlem

Nu skal du høre om noget helt nyt - globalisering!
Arbejdskraft, ideer og ja også varer passerer landegrænser. Det gælder i den grad også medicin, så derfor kan en dansker spise vicodin. Er det ikke næsten eventyrligt, for ikke at sige eksotisk.

Mvh
Anarkrig

ps.
Du får lidt morgengalde med, men for helvede. Engang imellem har vi haft hydracondon som salt, i 1 g's poser med grønt pulver.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Ryller skrev:

Det er hvertfald begyndt og klø lidt rundt omkring, og er blevet noget døsig det mærkes sku dejligt.
Tror jeg sover godt i nat :)

Den med kløen synes jeg altid er sjov. Det føles dejligt, på en sjov og kløende måde. Du sov godt? - Hygge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]