Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 15:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Hvor tit ryger du den fede?
Aldrig 3%  3%  [ 6 ]
Hver dag (med få undtagelser) 38%  38%  [ 70 ]
Én gang om ugen 6%  6%  [ 12 ]
Et par gange om ugen 27%  27%  [ 51 ]
Én gang om måneden 6%  6%  [ 12 ]
Et par gange om måneden 14%  14%  [ 26 ]
Et par gange årligt 5%  5%  [ 9 ]
Afgivne stemmer : 186
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg kan starte med at sige, at jeg stort set ryger hver eneste dag...
Vil gerne se hvor meget i andre er grebet af "hashens grumme klør" :joint: Go' ryger!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ex-hverdags ryger. Nu står den kun på weekends røg da jeg prioritere andre steder. Prøver mig f.eks af med noget motion og skole :D Kedeligt men nødvendigt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Har svaret "Andet". For lige at uddybe, så er det nok én gang i kvartalet ca. :)

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Hvorfor er der ikke en knap der hedder "Hele tiden"?

Medlem
Brugeravatar

Ryger cirka 1 gang om ugen, med de samme 3 venner. Sådan en slags onsdags-rygerklub :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
SKY. skrev:
Ryger cirka 1 gang om ugen, med de samme 3 venner. Sådan en slags onsdags-rygerklub :D

Det lyder dejligt :). Når mig og min nærmeste rygerbuddy starter på forskellige uddannelser, har vi også talt om at have en fast månedlig rygerdag, hvor den, som sædvanlig, står på Jensens Bøfhus efterfulgt af skak, klaverspil og film.

I gennemsnit ryger jeg et par gange i løbet af en måned. Dog varierer det meget, da man fx i ferier osv. 'ryger' ind i et heftigere forbrug.

Arthur Spooner skrev:
Ex-hverdags ryger. Nu står den kun på weekends røg da jeg prioritere andre steder. Prøver mig f.eks af med noget motion og skole :D Kedeligt men nødvendigt.

Det er da super dejligt. Jeg elsker når jeg efter en doven periode kommer ind i dagligdagsrytmen, med alt hvad det indebærer, igen. Det er dejligt med det overskud og den livsglæde man får af at fokusere og forbedre sig.

Medlem
Brugeravatar

Det er sq nice med nogle resultater så hurtigt ;)

KawN skrev:

Hehe. ja, det er der noget om :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
SKY. skrev:

Det lyder dejligt :). Når mig og min nærmeste rygerbuddy starter på forskellige uddannelser, har vi også talt om at have en fast månedlig rygerdag, hvor den, som sædvanlig, står på Jensens Bøfhus efterfulgt af skak, klaverspil og film.

I gennemsnit ryger jeg et par gange i løbet af en måned. Dog varierer det meget, da man fx i ferier osv. 'ryger' ind i et heftigere forbrug.

Arthur Spooner skrev:

Det er da super dejligt. Jeg elsker når jeg efter en doven periode kommer ind i dagligdagsrytmen, med alt hvad det indebærer, igen. Det er dejligt med det overskud og den livsglæde man får af at fokusere og forbedre sig.

Ja du har ret, det er da dejligt men der kommer altid et tidspunkt om dagen hvor der ligesom mangler noget. F.eks. når der skal laves lektier eller man skal tidlig i seng. Men ja, jeg glæder mig til at få gang i en ordenlig dags rytme.

Junior medlem

Har ligesom SKY også et par faste dage hvor mig og mit "crew", bestående af 4 tøser, ryger lidt :D Det er sgu skide hyggeligt..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Frøken marley og jeg er ikke permanente. vi bare bollevenner.
Jeg ryger et par gange om måneden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
the-red-pill skrev:
SKY. skrev:

Dejligt initiativ. Det holder en fra at ryge så meget til hverdag, og så bliver det noget lidt mere specielt at ryge, og man sætter noget mere præstice i det.

men hvorfor dog Jensens Bøfhus?
det sjoveste når man er godt skæv det er sgu da at finde en fed opskrift, eller bare have en god idé til at lave en ret, og så gå ud og handle sammen og lave maden sammen for til sidst at nyde denne skæve men helt sikkert velsmagende kolenariske kreation.

det med skak og musik kan jeg dog sagtens være med på.

Medlem
Brugeravatar

Phenomena skrev:
Har ligesom SKY også et par faste dage hvor mig og mit "crew", bestående af 4 tøser, ryger lidt :D Det er sgu skide hyggeligt..

Nu går jeg ikke ud fra at du er hankøn ;)

Men hvis du er, så er du fandme heldig :D Elsker at ryge med tøser, knap så steneren, hehe.

Hvordan foregår sådan en rygeaften for jer, hvis i er 3-4 tøser?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
KawN skrev:

fordi det næsten er for sørgeligt.

jeg stemte aldrig. rusen har bare aldrig sagt mig noget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
For tiden ryger jeg hver dag, og det har jeg gjort i et par måneder. Det er dejligt nok men jeg kan også godt mærke, at det er godt der komme en naturlig pause, når min høst er røget.

Junior medlem

Geografisk sted: Amager, København S
Smoke'N'Fly skrev:
Phenomena skrev:

Nu går jeg ikke ud fra at du er hankøn ;)

Men hvis du er, så er du fandme heldig :D Elsker at ryge med tøser, knap så steneren, hehe.

Hvordan foregår sådan en rygeaften for jer, hvis i er 3-4 tøser?

Nej, det er jeg ikke. Hehe ;-)

Vi starter med at tage ind på staden og købe også smutter vi forbi Irma på vejen og handler lidt ind. En masse lækkert, det er forskelligt hver gang! Så sidder vi hjemme hos mig (oftest), hører noget Bob Marley og sidder ellers bare og ser noget tv.. Min veninde L laver altid noget lækkert mad til os også sidder vi og fråder for sygt! Mega lækkert.. :D

Junior medlem

Hov sorry, kom til at skrive fra en anden bruger. Bruger denne her! :)

Admin
Brugeravatar

Det kommer lidt an på sæsonen. Her om vinteren/forår/efterår ryger jeg ca 1-2 gange om måneden. I sommerferien kan det dog sagtens blive et par gange om ugen. Det er mest i forbindelse med morgenfester og festivaller jeg ryger. Engang ville jeg ryge hele tiden selvom jeg var til fest. Men de seneste par år er jeg begyndt at blive så fucking sløv af det. Nu synes jeg det er bedst til når jeg er baglam og bare skal ligge og slappe helt af.

-Jimmy Carter

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød
Jeg ryger næsten hver dag sammen med de 3 samme personer :)

Medlem
Brugeravatar

anxiety A.K.A Phenomena skrev:

Nej, det er jeg ikke. Hehe ;-)

Vi starter med at tage ind på staden og købe også smutter vi forbi Irma på vejen og handler lidt ind. En masse lækkert, det er forskelligt hver gang! Så sidder vi hjemme hos mig (oftest), hører noget Bob Marley og sidder ellers bare og ser noget tv.. Min veninde L laver altid noget lækkert mad til os også sidder vi og fråder for sygt! Mega lækkert.. :D

Hehe, jeres ryger aftner ligner totalt dem, mig og mine homies holder når der skal hygges. Men det sjove er at uanset hvad køn man er, og hvilke interesser man har, så er fråderen bare altid en vigtig del, af en hyggelig rygeaften med gutterne/tøserne :D

:offtopic: Go' stil der, med Marley ;) Er også blevet mega vild med en af hans sønners musik, prøv at hør: Kymani Marley - Ghetto Soldier :offtopic:

Lige det nummer er ikke så reggae, som noget af hans andet musik ;) Men fedt alligevel, og undskyld for Off Topic :D

Medlem
Brugeravatar

Day-Tripper - Det er for sygt det billede af sneglen :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]