Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 21:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Nogle der har erfaringer med denne benzo?
fandt en tråd herinde hvor der aldrig kom et endeligt svar :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg har prøvet lorazepam en del gange. Men hvilke informationer er du ude efter?

Det er et benzodiazepin, og det virker. Selv synes jeg det er kedeligt i forhold til andre benzodiazepiner.

Medlem
Brugeravatar

Synes skam det er ganske udemærket desværre har jeg oplevet tolerancen stiger lynhurtigt!

mht til dosis vil jeg mene 2-3mg er en udemærket startdose (uden tolerance)
og der går lige en times tid eller to før det virker optimalt så vent med at redosere

halveringstid 10-20 timer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil lige give give et godt råd til tråd-starteren, Saliva, om at søge om informationer på nettet (eller boardet her) i første omgang, før du starter sådan en tråd her. Du spørger bare ind til, om der er nogle, der kender til denne benzodiazepin, men udspecificerer ikke, hvilke informationer, du egentlig ønsker. Jeg tror mange af dine svar kan findes på bl.a. Wikipedia eller andre steder på nettet mht. dosering, effekt, halveringstid etc.

Hvis der derimod bliver spurgt ind til oplevelser, er der måske en lille chance for, du kan finde trip-rapporter her på siten eller under Erowids trip-rapport sektion. Jeg har udtalt mig om mit forhold til dette benzodiazepin, ligeså har emingos nu. Vi er alle forskellige og har derfor ikke samme smag, hehe.

Medlem
Brugeravatar

DoktorK skrev:
Jeg vil lige give give et godt råd til tråd-starteren, Saliva, om at søge om informationer på nettet (eller boardet her) i første omgang, før du starter sådan en tråd her. Du spørger bare ind til, om der er nogle, der kender til denne benzodiazepin, men udspecificerer ikke, hvilke informationer, du egentlig ønsker. Jeg tror mange af dine svar kan findes på bl.a. Wikipedia eller andre steder på nettet mht. dosering, effekt, halveringstid etc.

Hvis der derimod bliver spurgt ind til oplevelser, er der måske en lille chance for, du kan finde trip-rapporter her på siten eller under Erowids trip-rapport sektion. Jeg har udtalt mig om mit forhold til dette benzodiazepin, ligeså har emingos nu. Vi er alle forskellige og har derfor ikke samme smag, hehe.

Du har helt ret :) jeg søgte ikke godt nok. fandt selv ud af det hele.
tak for svarene btw.
det var min første gang med Benzo'er. ikke noget for moi.
men tak :oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]