Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Kære folk.

For længe siden til en fest endte jeg med at drikke noget jeg ikke ved hvad var. En gut smuglede det ned i min drink. Jeg har længe tænkt på hvad det kunne være. Håber at I måske kan hjælpe med med at finde ud af det?

Som jeg husker det, lignede det bittesmå stykker kul eller sten der dækkede bunden af glasset. Jeg var fuld og kan ikke huske det præcist. Efter indtagelsen endte jeg foran spejlet, hvor jeg snakkede højt med mig selv i en time eller mere (det gør jeg ellers aldrig). Næste morgen havde jeg, mod forventning, ingen alkohol-tømmermænd.

Jeg aner ikke hvad det var. Det gjorde et eller andet ved min bevidsthed. Er der mon nogen som har nogle bud på hvad det var?

Takker!

:shock: :)

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Ud fra det der, er der ingen der kan sige det. Og det er spild af tid og misvisende at sidde og gætte om det.

[EDIT]
Og hvorfor drikker du din øl, når du har opdaget der er sorte klumper i den?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Mit bud er, at der er en der har asket i din drink, og din oplevelse er placebo.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
synes jeg også det lyder henad - altså placeboen...

PLUR

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

tror også det er det der farlige daterape stof placebo, uff det er noget nasty stads

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Hvis du ikke havde ondt i røven, da du vågnede, eller der på anden måde, var noget der indikerede seksuelt overgreb. Tror jeg det er alkoholen der har spillet dig et pus.

Men under alle omstændigheder, er det for dumt at drikke drinken, efter du har konstateret fremmedobjekter deri.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kunne sguda være hvad som helst :lol:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
DoktorK skrev:

Udover en lang række stimulanser, som ikke ligner små sorte kugler som bundfald.

Dermed ikke sagt at der ikke er stor sandsynlighed for at der er tale om placebo.

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Halose skrev:
DoktorK skrev:

Udover en lang række stimulanser, som ikke ligner små sorte kugler som bundfald.

Dermed ikke sagt at der ikke er stor sandsynlighed for at der er tale om placebo.

Hvilke stimulanser er normalt sorte?

Jeg kender et par hallucinogener, der bliver sorte når de degraderes (Eller hvad det korrekte danske ord nu er), men ingen der er i sin sunde form.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvorfor var der dog også nogen der gad komme stoffer i din drink? Hvem er så dum, at tabe sine stoffer i andre folks drinks... det tror jeg simpelthen ikke på, det en myte, skabt af medierne. Rohypnol og daterape, er til gengæld en hel anden snak.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

rbp skrev:

Hvilke stimulanser er normalt sorte?

Jeg skrev netop
Halose skrev:

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Min fejl, jeg kan åbenbart ikke læse.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Helt iorden, ellers er vi fuldstændig enige.

Svar med citat  
OK folks. Til information ved jeg hvem der kom stoffet i min drink. Han havde blæret sig med forskellige stoffer i dagene op til episoden. Derfor er jeg ret overbevist om, at det ikke var placebo. Og jo det er dumt at drikke noget med et eller andet i man ikke ved hvad er. Men da det lå på bunden fandt jeg først ud af det efter jeg havde drukket drinken. Og jeg var også påvirket af alkohol (Det er længe siden det skete. Lad nu være med at skrive at jeg bare kan spørge manden. Det er ikke muligt!).

Jeg kender næsten intet til emnet i forvejen og tænkte at denne hjemmeside måske kunne være med til at opklare hvad det var.

Er der virkelig ingen der har bud på hvad det kunne have været?

Svar med citat  
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hvis den eneste effekt du oplevede var at du snakkede højt med dig selv og ikke havde tømmermænd, tror jeg seriøst ikke at der har været nogen stoffer i drinken, men at du bare har kørt dig selv lidt op over din forestilling om at have fået stoffer, og derfor lagde for meget i de ting der lige var anderledes i din alkoholrus den aften.

Dertil kommer at stort set alle stoffer smager STÆRKT bittert, og at du derfor nok ville have opdaget det.

Jeg tror at din fantasi om hvad din narko-blærerøvsven kunne finde på spiller dig et puds.

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvilke stoffer har han blæret sig med? Hvorfor kan du ikke spørge ham?

Hvordan skulle vi vide hvad det kan have været? Ingen psykoaktive stoffer er sorte, i sin naturlige form.

Du har nok været meget fuld, og nogen har asket i din drik, jeg tror ikke der er grund til at gøre mere ud af det.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
LOL de har asket i din øl og bildt dig ind den var spiked bare for at se dig drikke den.... Det mit gæt....

Men et andet gæt - OPIUM.... men så havde du sgu nok ikke stået og snakket med dig selv i spejlet - det tvivler jeg på - men tror heller ikke det kan opløses i øl...

Nej de har taget røven på dig med et godstog - lev med det..

Men jeg vil også gerne høre hvad din narkoven har blæret sig med af stoffer......

PLUR

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
MESKALIN!!! Det er sort, og det er CACTUS! = Ingen tømmermænd!!!!!!!...... aarh... naah.. hmm...

Svar med citat  
Takker for svarerne. Havde håbet på at det var et kendt og mere udbredt stof der var i drinken, der havde et navn. Så vidt jeg kan forstå kan det have været hvad som helst. (Aske var det ikke, for det så ikke særlig opløst ud.)

:)

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Det er ikke rigtig muligt at give dig et svar ud fra "Efter indtagelsen endte jeg foran spejlet, hvor jeg snakkede højt med mig selv i en time eller mere (det gør jeg ellers aldrig). Næste morgen havde jeg, mod forventning, ingen alkohol-tømmermænd."

Det kan skam godt være du blev drugged.. Men så må du fortælle om hvad du følte, hvordan det virkede på dig og især, hvad der gjorde dig sikker på det ikke kun var alkohol.

Desuden kender jeg ikke lige noget narkotika, der bliver til små sorte kugler i øl... Så sku det være et par nolder hash eller opium.. men det giver ikke meget mening.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]