Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Noob
Junior medlem

Hej alle sammen.. er der nogen er jer der vil hjælpe mig med at prøve DMT.. måske i har nogen forslag til nogle bøger man kan læse eller sådan noget... hvordan fremstiller man og indtager det fx?? vil sætte pris på alle svar... vil virkelig gene ha den har oplevelse men ville ikke komme til at gøre noget forkert :) har prøvet forskellige ting før men ikke noget der virker som det her skulle gøre.

Peace :)

Svar med citat  
 Titel: Re: Noob
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Der er en film der hedder DMT: The spirit molecule.
Har aldrig fået set den, så kan ikke garantere for om indholdet er informerende, men det er der nok
nogle af de andre brugere der har, som muligvis vil supplere.

Tjek http://www.psychedelia.dk/wiki , der burde stå en smule om DMT.

Der er også nogle tråde på boardet omkring fremstilling, dosering og indtagelsesmåde af DMT.

Vær nu forsigtig :)

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Nu skriver du "Noob" i emnefeltet.. Hvis man er 'noob', bør man ikke indtage DMT imho..

Der findes en del tråde om gode førstegangs-stoffer her på boardet, kig lidt i dem. DMT er et meget kraftigt psykoaktiv, som for mange er en øjenåbner og kan ændre hele ens livsopfattelse, og bør derfor tages af mere erfarne psykonauter.

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Enig med Frugthat. Jeg var virkelig glad for, at jeg havde en god håndfuld erfaringer med psykedelika før jeg prøvede dmt. Det er et meget kraftigt stof, og det er fornuftigt at være forholdsvis erfaren med psykedelika, før man begiver sig ud i det.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Junior medlem

tak for alle jeres svar.. tænkte også godt selv at jeg skulle prøve noget mildere først.. Er der nogen der har et forslag om hvad man kan starte med at prøve.. og hvor man kan få fat i det, for har ikke rigtig et netværk der kan hjælpe mig..

Håber i kan hjælpe lidt :)

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
thorius86 skrev:
tak for alle jeres svar.. tænkte også godt selv at jeg skulle prøve noget mildere først.. Er der nogen der har et forslag om hvad man kan starte med at prøve.. og hvor man kan få fat i det, for har ikke rigtig et netværk der kan hjælpe mig..

Håber i kan hjælpe lidt :)

Svampe er imo et godt begynder psychdelka, hvordan du for fat i det er din egen hovedpine, psychedelia.dk er ikke til anskaffelse af stoffer.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Atna skrev:
Svampe er imo et godt begynder psychdelka, hvordan du for fat i det er din egen hovedpine, psychedelia.dk er ikke til anskaffelse af stoffer.

Enig. Der kører en tråd lige nu, som du sikkert ville kunne få noget ud af at følge :) Denne her!

Svar med citat  
Junior medlem

Jeg søger ikke en pusher champ.. jeg håber at få nogle gode råd og ikke andet.. lad hver med at få det til at lyde som om jeg prøve at købe et eller andet.. men tak for svaret.. havde også overvejet svampe ved bare ikke hvordan jeg får fat i nogen..

god weekend :)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Koeb et growkit, eller vent til det bliver saeson for SN :)

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
thorius86 skrev:
Jeg søger ikke en pusher champ.. jeg håber at få nogle gode råd og ikke andet.. lad hver med at få det til at lyde som om jeg prøve at købe et eller andet.. men tak for svaret.. havde også overvejet svampe ved bare ikke hvordan jeg får fat i nogen..

god weekend :)

Det var ikke for at lyde sur, men hvis vi begynder at fortælle folk hvordan de kan skaffe stoffer, ryger det (højst sandsynligt) direkte på forsiden af en eller anden avis og så risike vi at få lukker siden.
Men velkommen til og god weekend :)

Svar med citat  
Junior medlem

Det er selvfølgelig rigtig nok... beklager.. men mange tak i hvert fald..

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]