Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 23:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og for dem der ikke kan få nok om sagen, så har DR heldigvis lavet et mindre journalistisk mesterværk med denne artikel - det er godt nok lige til en pulitzer... eller :roll:

Medlem

Så er hun ude:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1306403.ece

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det var sgu også på tide.
Lad os håbe der ikke kommer yderligere retsligt efterspil for kvinden.

Admin
Brugeravatar

Det er da under al kritik, at dk har udleveret hende, selvom de godt vidste at sagen ville være forældet.

Men på den anden side har jeg sgu ikke meget til overs for Camilla Broe. Tror hun er så skyldig som man kan være, så tror bare hun skal være glad for, hun er sluppet så billigt. Hun har (højst sandsynligt) begået en forbrydelse hun ville tjene mange sorte penge på, så jeg synes heller ikke, hun skal komme og flæbe hvis hun blir taget for det. En anden ting er så, hvordan retssystemet i usa fungerer, men det er vist en helt anden diskussion.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Imp: Så du mener altså at folk der handler med stoffer er onde mennesker der bør straffes? Og du tager naturligvis konsekvensen af den holdning og undlader at købe stoffer, ikke sandt?

Admin
Brugeravatar

Jeg mener bare, at hvis man med vilje bryder lovgivningen, så må man være forberedt på at tage konsekvenserne. Uanset om man synes lovgivningen er rigtig eller forkert.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Imp skrev:
Jeg mener bare, at hvis man med vilje bryder lovgivningen, så må man være forberedt på at tage konsekvenserne. Uanset om man synes lovgivningen er rigtig eller forkert.

Ikke desto mindre har du "ikke meget til overs" for hende, og kalder hendes handling en forbrydelse.

Desuden kunne de jo bare have straffet hende dengang de havde chancen, men der lod de hende rejse ud af landet. Hun er ikke flygtet, men ganske enkelt rejst tilbage til DK uden at nogen havde indvendinger imod det. Så der var altså ingen konsekvenser dengang. At hun så bliver udleveret nu hvor sagen er forældet, er for mig at se ren chikane, og jeg håber der er en tidligere justitsminister der mister retten til at drive politik pga dette(selvom jeg ikke er så naiv at jeg regner det for en mulighed). Retssystemet skal nemlig også følge loven(inklusive forældelsesreglerne) , og i dette tilfælde har de tydeligvis ikke gjort det.

Medlem
Brugeravatar

Hun skulle tage og snuppe en tudekix
buhuhuhhuuu må man nu ikke engang være kærester med en voldelige gangster og hjælpe med at smugle en kvart million xtc piller buhuhuhuhuhu

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Imp skrev:
Hun har (højst sandsynligt) begået en forbrydelse hun ville tjene mange sorte penge på, så jeg synes heller ikke, hun skal komme og flæbe hvis hun blir taget for det.

Er det egentlig ikke lidt absurd at se det som i orden at straffe Camilla Broe fordi hun har kunnet tjene gode penge på smuglingen, når det netop var lovgivningen og risikoen for straf der gjorde det så profitabelt til at starte med?

"Fordi det er strafbart har hun kunnet tjene gode penge på det, og fordi hun har kunnet tjene gode penge på det skal hun straffes!"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]