Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy

Jeg har en stor bytur foran mig på lørdag og vi har planlagt at den skal indeholde rigelige mængder coke. Vi kom dog til at snakke om der ikke var en lettere måde at indtage det i byen uden at skulle stå og drysse det ud på toiletbræt eller kortholder, samle steg, rullle seddel og sniffe - og så pakke sammen igen. Det er tidskrævende på et crowded toilet og bare besværligt hvis der er mange mennesker.

Kom med forslag til hvordan I klarer sagerne når I er i byen? På forhånd tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Eventuelt med en master blaster.........

Eller, feks..... hak det op hjemmefra, ha hver sin pose og så ellers bruge en nøgle til at tage coka op til næsen for at sniffe det.... Der burde være nok på spidsen af en nøgle til en god snitte - ellers er det noget ret dårligt coka.

PLUR

Junior medlem

Ahh på spidsen af en nøgle? Der plejer at være til 5-7 streger på 1 g. så spidsen af en nøgle er nok lige i underkanten. Men jeg søger lige efter master blaster, på forhånd tak.

Insane psychedelia user!

...Enten har du stor tolerance eller også er dit coke dårligt. Så derfor tror jeg ikke jeg bryder nogen HR-regler, ved at foreslå; zipbag med hakket coke, en rullet seddel i næsen og direkte i cokeposen. :wink:

Dedikeret medlem

En stump afklippet sugerør frem for nøgler eller sedler. Området over din tommelfinger fungerer fint til at placere en bunke narko på. "Bunke" siger du så! Ja, en bunke!

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil også anbefale den gode gamle nøgle, eller et afklippet sugerør i hjørnet af posen.
Og jeg vil også gerne gøre opmærksom på at hvis i kan indtage et gram kokain af jeres kokain i 5-7 streger, så skal i nok være opmærksom på at de indeholder at muligt andet end bare kokain, da 100-150 miligrams streger imo er rigtigt meget coke at tage på engang.

Junior medlem

Mmm enten har jeg en meget høj tolerence for coke, eller også har jeg seriøst brug for en ny pusher.. :(
Kender bare ikke andre :oops:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det meste gadecoke kan jeg, uden at prale, ligge op i to streger og blæse dem afsted.... hvor at coka, som ikke kommer fra gaden, der har jeg en 15-16 streger........

Så håber ikke din tolerance er så høj, fordi så tager du jo coke sådan nærmest hver dag og flere gram af det...... hold op med det...
tror jeg nu ikke er tilfældet - så bare sedlen i posen og sug - hvis der alligevel kun er 5-7 streger på et g, så kan du umuligt risikere at blive for blæst - dog skal man ikke gøre dette med ordentlig coka - been there done that - colaboksen er ikke fed når man er i byen....

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Og for øvrigt er store streger ikke optimalt. Alt det man kommer til at sluge, bliver brudt så meget ned i maven at det kun giver 25-30% virkning(kilde mangler indtil videre).

Husk derudover i HR øjemed at du ikke bør blande alkohol og kokain. Udsnit fra psy.dk's fine wiki:

Skadesreduktion

Kokain bør ikke tages sammen med alkohol da dette kan være meget kardiotoksisk, hvilket vil sige at det er skadeligt for hjertet. Alkohol ser desuden ud til at potentiere kokains hepatotoxiske (leverskadende) virkning.

Det, der sker inde i kroppen, når både kokain og alkohol er til stede, er en biosyntese, der skaber et nyt stof, cocaethylen. Denne nye stof er mere euforisk og mere toksisk end kokainen for sig selv. Samtidig øger alkoholen presset på leveren, da både alkohol og kokain konkurrerer om at blive elimineret fra kroppen.

Kokain er en stærk stimulant og bør ikke kombineres med andre stimulanter som amfetamin, MDMA (Ecstasy), methylon, koffein, guarana (energidrikke), men kokain bør heller ikke blandes med stoffer, der har en blodkarsammentrækkende virkning, herunder f.eks. LSD og psilocybin svampe. Når blodkarrene trækker sig sammen stiger blodtrykket, og er effekten stærk nok kan man få hjerteproblemer med dødelig udgang.

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

blazR skrev:
Alt det man kommer til at sluge, bliver brudt så meget ned i maven at det kun giver 25-30% virkning(kilde mangler indtil videre).
//blazR

Din kilde kan du finde i Rindom's Rusmidlernes Biologi - i afsnittet om kokain (den kan i øvrigt læses/hentes gratis her)

MEGATRON

Har selv leget med tanken om følgende metode, men dog ikke afprøvet den, så afprøv på eget ansvar:

Hak dit coke grundigt og fyld passende doser i gelatine kapsler. Inde i byen kan du så sniffe direkte fra kapslen eller hælde indholdet ud som en bane hvis du har mere tid til rådighed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anskaf dig en blaster eller gå ned i din lokale tobaksforretning og spørg efter en tredelt piberenser i metal.

Piberenseren er i tre dele og den ene del er en slags ske som er vældig effektiv til formålet. 8)

Medlem

Hvad fanden er en master blaster, har jeg sku aldrig hørt om :D

Back to topic. Næsen i posen med en seddel, sugerør eller hvad nu man kan finde på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede
Blaster..

Medlem
Brugeravatar

Dopamin skrev:
Har selv leget med tanken om følgende metode, men dog ikke afprøvet den, så afprøv på eget ansvar:

Hak dit coke grundigt og fyld passende doser i gelatine kapsler. Inde i byen kan du så sniffe direkte fra kapslen eller hælde indholdet ud som en bane hvis du har mere tid til rådighed.

Det er slet ikke optimalt med kapsler. Har prøvet det. Holder klart også på en blaster, ellers så bare tag det på et toilet som altid, brug evt. et kort, mobil et eller andet nedenunder bare for ordens skyld. Hvis du har så travlt du ikke kan tage cola, har du ikke fortjent cola :) god tur

Junior medlem

Jeg må finde en blaster på istedgade fredag, har dog ikke prøvet før. Hvor mange streger "leverer" sådan en på 1 g.?

Jeg tager langt fra cola dagligt eller hver weekend, men måske 1 gang hver 2. måned, men det coke jeg normalt køber er slet ikke så potent som nogen af jer referere til :cry: Jeg får de ca. 7-8 streger som for mit vedkommende rækker 3-5 timer, uden at jeg er oppe at flyve men bare energisk og sindssygt snaksagelig og flirtende heh..

Medlem
Brugeravatar

-

Senest rettet af mr.hara 12 feb 2014 03:42, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg vil personligt selv lave det til freebase da jeg bedre ka li suset af coke.. Skyldes helt sikkert jeg har været tidliger stiknarkoman af stort set alt morfica, og knapt så meget kokain...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Morpheus skrev:
Jeg vil personligt selv lave det til freebase da jeg bedre ka li suset af coke.. Skyldes helt sikkert jeg har været tidliger stiknarkoman af stort set alt morfica, og knapt så meget kokain...

Dog knap så diskret i nattelivet :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kajkage skrev:
Morpheus skrev:

Dog knap så diskret i nattelivet :)

Hvad snakker du om? :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]