Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
hej:)

jeg har prøvet at tage kokain 3 gange, og har endnu ikke oplevet en sådan vild virkning kun på dette stof. jeg sad sammen med andre, nogen som tit tager stoffet, og for dem var der kontakt afregning efter de havde dykket:b
nårh men det er ikke det jeg oplevet når jeg har taget det. kan selvfølgelig ikke være sikker på hvor rent det er, men jeg er rimelig overbevist om at det ikke er skod, dog heller ikke noget psyco vildt noget jeg har fået. :)
jeg kan først sådan virkelig mærke noget når jeg ryger en joint. det slår mig helt ud, bliver helt fucked i hovedet. :) det er også fedt nok. dosis var ca 0,4(som jeg ville mene burde være nok til den pris) inden jeg har begyndt at ryge joints..
mit spørgsmål er så hvad kan det den manglende effekt skyldes? :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Det har været oppe et par gange før, men de første doser kokain virker ikke altid. Det skifter selvfølgelig fra person til person, men det tager ofte tid at vænne sig til virkningen. Jeg har heller aldrig har den store virkning fra stoffet (Har også selv prøvet det 3 gange) Men der har det virket som en lidt mere "berusende" amfetamin følelse.

Håber at det var svar nok :)

-Tramper

Junior medlem

Jeg tror desværre du er blevet snydt hvis der ingen virkning var efter 400 mg. Dette kommer dog an på hvor lang tid det var over. Det kan også være dine venner har fået en placebo effekt, hvis de forventede noget voldsomt. Man bliver jo heller ikke helt fucked i hovedet af kokain. Jeg ville måske mene du blot ville føle dig lidt mere høj og ikke så træt efter du har røget og samtidig er på kokain.

Hvis du normalt har prøvet andre stimulanser som amfetamin vil kokain nok også skuffe dig, da følelsen umiddelbart ikke er så voldsom.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
beoen1 skrev:
Jeg tror desværre du er blevet snydt hvis der ingen virkning var efter 400 mg. Dette kommer dog an på hvor lang tid det var over. Det kan også være dine venner har fået en placebo effekt, hvis de forventede noget voldsomt. Man bliver jo heller ikke helt fucked i hovedet af kokain. Jeg ville måske mene du blot ville føle dig lidt mere høj og ikke så træt efter du har røget og samtidig er på kokain.

Hvis du normalt har prøvet andre stimulanser som amfetamin vil kokain nok også skuffe dig, da følelsen umiddelbart ikke er så voldsom.

det eneste jeg har har prøvet er coke og hash.
men de som var vandt til at tage det, tog af samme pulver som mig, og det virkede sådan lige efter. 2 andre som har prøvet det ligeså mange gange som mig og har gjort det sammen med mig fik et kæmpe selvtilids boost og kunne sagtens mærke det. kan det have noget at sige at de også drak? det gør jeg nemlig ikke:)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Det kan meget vel have noget at gøre med kombinationen af kokain og alkohol, da kokain kombineret med alkohol bliver udskilt i leveren til en langt mere potent analog, så vidt jeg husker et stof der hedder coca-ethylen (koka-etylen på dansk vel?).

Jeg mener dog også at dette stof er langt mere skadeligt for kroppen, men hvis man alligevel skal bruge 500-2000 kr. på kokain kan man vel ligeså godt få fuld virkning for pengene IMHO.

Men som de andre også siger: Det kan tage RIGTIG lang tid at vænne sig til kokainens virkning, det har næsten taget mig 5 år, men idag synes jeg det er noget af det lækreste, måske fordi jeg ikke længere har brug for at være helt væltet i krydderen.
Offtopic, så kan jeg varmt anbefale "Sommermix", ketamin og kokain blandet 1:1. Men det kræver naturligvis at du bryder dig om stofferne hver for sig, og kender dine doseringer rigtig godt. Men så kan det også være en rigtig sweet oplevelse!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]