Hej psyk.
Er for nyligt kommet i besiddelse af et mindre mængde Methylon, og har været ivrig for at teste det.
Det fik jeg så gjort i sidste weekend, men jeg er meget overrasket over efter-virkingerne og måske doseringen.
Jeg startede ud med en 100mg nasal(insuffleret) dosis for at se om jeg kom over threshold(da jeg har hørt at doseringer svinger fra person til person.)
Jeg havde forresten også indtaget 2 genstande inden dettte, og 2 mere i løbet af resten af aftenen.
Effekterne trådte stille og roligt ind. Mild stimulering o.s.v, ikke noget vildt. Derfter prøvede jeg mig med 2 yderligere "bumps" på 75mg.(også nasale)
Fin effekt, ikke så meget at klage over egentlig. indtil...
lidt over 4 timer siden sidste dosering er effekterne faldet til ro, udover en kronisk vold-irriterende 120bpm hjertebanken!
Jeg kunne ikke komme bare i nærheden af den mindste smule søvn, HELE NATTEN(fra ca. 03:00 til 10:00) heller ikke engang efter flere, MEGET stærke, skunk-joints.
Det skal lige siges at jeg normalt aldrig reagerer så voldsomt efter brug af stimulanser.
Selv amphetamin kan jeg i det mindste få en 2 timers halv-søvn på, og være nogenlunde frisk når jeg vågner.
Det her tog virkelig prisen, og var yderst ubehageligt.
Så min tråd munder ud i at jeg gerne vil høre om der er andre folk der har oplevet det samme?
Og om i evt. kan finde på en løsning på problemet? -Er orale doser bedre? Forstærker et par genstande søvnløsheden?
-På forhånd tak