Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej alle sammen er ny på det her forum har dog kigget med et stykke tid (lad nu være at få paranoia svampetrippere :D ) har festet meget før i tiden og aldrig holdt mig tilbage angående drugs , er et par år siden jeg sidst har taget noget, ud over coca og fede men skal i byen snart og der skal den bare ha max gas så tænkte først på nogen haps men er blevet en gammel dreng og nok lidt mere forsigtig med hvad jeg putter i munden så ville egentlig helst ha noget mdma , mit spørgsmål går ud på om i tror det er der er realistisk at støde på i byen ? men hvor udbredt er det egentligt altså i pulver/krystal form ? på forhånd tak peace love and harmony :peace:

Senest rettet af kiksefjæs 17 feb 2010 20:08, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det afhænger vist i høj grad af ens kontakter... Jeg har selv undret mig, for her (Sydsjælland) har det været umuligt at opdrive i over et år (i hvert fald for folk der ikke færdes direkte i miljøet - mig selv sagde hunden); men der er flere herinde som har fortalt de har fået det tilbudt, så det er i omløb...

Desværre sælges der vist en masse forskellige RC's som værende MDMA, så se dig godt for og hold dig langt væk fra pillerne - det er vist snart flere år siden der har været nogen i omløb med noget videre MDMA i...

Better safe than sorry :!:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det indlæg skal vist modereres kraftigt før jeg ser det som andet end en opfordring til køb/salg.
Hvis du nu moderede det så det ikke omhandlede et specifikt stof et specifikt sted ville det være bedre - men dette her er altså ikke findapusher.dk!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er dig mig eller OP du tænker på? Sletter mit igen asap hvis det er i strid med reglerne?

Junior medlem

hermed gjort og var bestemt ik ment på den måde

Junior medlem

altså hvis det er mig du mener så har jeg slettet det med stedet men kan jo ik rigtig ændre stoffet da det jo er det jeg spørger om :shock: kan intet se galt i denne post men måske mig der er forkert på den

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som tidligere nævnt i tråden afhænger det af ens kontakter. Jeg her personlig haft nemt ved at opstøve MDMA til tider. Men der er også lange perioder, hvor det er helt umuligt at opdrive. Som det også bliver nævnt i tråden er der set en sørgelig tendens, hvor folk forhandler RC som MDMA. Så det gælder om at træde varsomt. Skaf dig evt. et testkit. Om det er til at opdrive? Ja, men det kan være svært til tider, og andre gange er der masser af det?

Forhør dig rundt omkring. Der er ingen mulighed for at finde ud af, hvor nemt det er at opdrive her på forummet. Så må man ud og lede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Den er helt fin nu! =) Jeg kan jo se hva du har ændret da jeg modererer i dette fora og hmmm, tjah den lå på grænsen.. =)

Velkommen til du!

Mht dit sp.mål er mit indtryk at MDMA endelig er vendt tilbage, endda i ret stor stil...

Junior medlem

jo tak :D ja kunne godt se der var en sætning der godt kunne misforstås :D men tak for hjælpen lyder til det ikke er helt umuligt at støde på :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kiksefjæs skrev:
jo tak :D ja kunne godt se der var en sætning der godt kunne misforstås :D men tak for hjælpen lyder til det ikke er helt umuligt at støde på :D

Held og lykke med jagten :P

- og velkommen til!

Junior medlem

DoktorK skrev:
Som tidligere nævnt i tråden afhænger det af ens kontakter. Jeg her personlig haft nemt ved at opstøve MDMA til tider. Men der er også lange perioder, hvor det er helt umuligt at opdrive. Som det også bliver nævnt i tråden er der set en sørgelig tendens, hvor folk forhandler RC som MDMA. Så det gælder om at træde varsomt. Skaf dig evt. et testkit. Om det er til at opdrive? Ja, men det kan være svært til tider, og andre gange er der masser af det?

Forhør dig rundt omkring. Der er ingen mulighed for at finde ud af, hvor nemt det er at opdrive her på forummet. Så må man ud og lede.

jo tak :D men rc hvad er det? kan ik finde noget om det i søgemaskinen

Medlem
Brugeravatar

RC = Research Chemical

Site Webmaster
Brugeravatar

kiksefjæs, der er mange RCer med en effekt lignende MDMA. bk-MDMA, bk-MBDB osv. De er så vidt jeg ved sjældne i Ecstasy/kix.

Jeg tror det er sjældent at disse RCer bliver solgt som ren MDMA, men det er ikke sjældent at ecstasy piller indeholder f.eks. BZP eller andre modbydelige piperaziner.

Research Chemicals er et vidt begreb. F.eks. sælger en enkelt vendor O-Desmethyl tramadol og phenazepam som et RC. Andre vil betegne RCs som relativt nye kemikalier uden egentlig forsking i skadesvirkninger.

RC's er mest af alt bare en undskyldning for at sælge uregulerede kemikalier. De kan ikke sælge dem på samme måde(Relativt legitimt), hvis de solgte det som stoffer.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Tro der er meget forskel på hvor i landet man bor om der er Mdma. ved eksempel at i midt og nordjylland er der en del af det.. derimod sønderjylland er det næsten umligt at opstøve det... hvorfor ved jeg ikke :-)

Admin
Brugeravatar

Der er masser af mdma derude. Det er bare med at lede de rigtige steder :)

Det er dog mere almindeligt i nogle grupperinger end andre.

-Jimmy Carter

Junior medlem

rbp skrev:
kiksefjæs, der er mange RCer med en effekt lignende MDMA. bk-MDMA, bk-MBDB osv. De er så vidt jeg ved sjældne i Ecstasy/kix.

Jeg tror det er sjældent at disse RCer bliver solgt som ren MDMA, men det er ikke sjældent at ecstasy piller indeholder f.eks. BZP eller andre modbydelige piperaziner.

Research Chemicals er et vidt begreb. F.eks. sælger en enkelt vendor O-Desmethyl tramadol og phenazepam som et RC. Andre vil betegne RCs som relativt nye kemikalier uden egentlig forsking i skadesvirkninger.

RC's er mest af alt bare en undskyldning for at sælge uregulerede kemikalier. De kan ikke sælge dem på samme måde(Relativt legitimt), hvis de solgte det som stoffer.
super tak for forklaringen håber jeg støder på noget i nattelivet :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]