Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 22:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

fatter simpelthen ikke folk giver så unge mennesker heroin, jeg er selv i midten af tyverne og det er først et par år siden jeg begyndte på dope og jeg har moralske skrupler bare ved at folk vil prøve det, det er virkelig noget skidt at blive hooked på

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Det kom godtnok bag på mig!!
R.I.P. Psyko!

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det med at coke abstinenser kun er psykiske, er altså ikke helt korrekt. Jeg kender en gut der stoppede med coken, hvorefter han begyndte at svede og ryste i ret ekstrem grad, hvilket er sammenligneligt med heroin abstinenser. Har aldrig selv været på, eller prøvet nogle af delene, men coke kan altså demoralisere folk i næsten lige så ekstrem grad som heroin. Stoffer, hvad enten det er smøger, alkohol, hash, eller heroin, er overhovedet ikke for folk under 18 år. I virkeligheden er stoffer ikke for nogen, men når man er myndig skal man have lov at træffe egne valg. Smøgerne kan sgu også sende dig i respirator, i en alt for tidlig alder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
emingos skrev:
fatter simpelthen ikke folk giver så unge mennesker heroin, jeg er selv i midten af tyverne og det er først et par år siden jeg begyndte på dope og jeg har moralske skrupler bare ved at folk vil prøve det, det er virkelig noget skidt at blive hooked på

Det er også det der nager mig mest. Børn i den alder har ikke endnu lært at tage vare på sig selv, og der burde vedkommende der sælger stoffet sætte sin trang til at tjene penge til side og agere som en voksen. Voksne mennesker som tager heroin er jo indforstået med konsekvenserne af det.

Fy for fanden jeg ville have dårlig smag i munden hvis jeg havde solgt dope til små knægte.

Dedikeret medlem

Jeg har været stor heroin og i det heletaget morfica misbruger.. Og Jeg kender også en del til coke og andre stimulanser..
Jeg vil stadig mene at der bestemt ikke er fysiske abstineser på coke hvis der ikke er noget andet i coken der kan gøre en fysisk hooked..
Ja man kan begynde at svede voldsomt eller fryse/ryste eller skide i bukserne osv. hvis man ikke for sin coke, men det er stadig psyken der gør at man får disse fysiske symtomer.. Dette er bare min meneing og min tro..
Her snakker jeg kun om Rent cola..

Relativistisk båthorn

deleted

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 17 aug 2018 17:14, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Forstår slet ikke heroin. Det er et livsfarligt stof, uanset hvordan man vender og drejer det, og jeg mener ikke det kan omgåes på nogen fornuftig måde. Det er stærkt psykisk og fysisk vannedannende, som er nævnt op til flere gange i denne tråd, og det i selv, burde få de fleste til at overveje mødet med dette stof endnu en gang. Jeg har aldrig prøvet heroin og har heller aldrig tænkt mig at kaste mig ud i det da jeg er klar over konsekvenserne og de bliver endnu tydligere når man læser Zarathustra statistikker over dødsfald i omgangskredsen. Det er tragisk at så mange har måtte lade livet i forbindelse med misbrug af heroin. Håber bare at folk tænker sig om før de kaster sig ud i at eksperimentere med så farlige stoffer
og at man bør "udsætte" mødet med heroin så længe som muligt da statistikkerne viser at når man først har prøvet det en gang er chancen for at man prøver det igen næsten 100 procent sikker. Der er heldigvis masser af andre "gode sager" som ikke har den samme dødelige statistik og dem holder jeg mig personligt til og alt sammen med måde, da jeg efterhånden er blevet 30 og har 2 børn, ud over mig selv at holde styr på og stå til ansvar overfor, og det hverken vil eller kan jeg ha på min samvittighed!

Pas på hinanden, leg med hinanden, kram hinanden :o)

Dedikeret medlem

Helt ening med dig "JEL". Han var sku en der hade styr på sine ting, og det er også derfor det kommer sådan bag på mig at han er død..
Al respekt til den mand!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]