Forstår slet ikke heroin. Det er et livsfarligt stof, uanset hvordan man vender og drejer det, og jeg mener ikke det kan omgåes på nogen fornuftig måde. Det er stærkt psykisk og fysisk vannedannende, som er nævnt op til flere gange i denne tråd, og det i selv, burde få de fleste til at overveje mødet med dette stof endnu en gang. Jeg har aldrig prøvet heroin og har heller aldrig tænkt mig at kaste mig ud i det da jeg er klar over konsekvenserne og de bliver endnu tydligere når man læser Zarathustra statistikker over dødsfald i omgangskredsen. Det er tragisk at så mange har måtte lade livet i forbindelse med misbrug af heroin. Håber bare at folk tænker sig om før de kaster sig ud i at eksperimentere med så farlige stoffer
og at man bør "udsætte" mødet med heroin så længe som muligt da statistikkerne viser at når man først har prøvet det en gang er chancen for at man prøver det igen næsten 100 procent sikker. Der er heldigvis masser af andre "gode sager" som ikke har den samme dødelige statistik og dem holder jeg mig personligt til og alt sammen med måde, da jeg efterhånden er blevet 30 og har 2 børn, ud over mig selv at holde styr på og stå til ansvar overfor, og det hverken vil eller kan jeg ha på min samvittighed!
Pas på hinanden, leg med hinanden, kram hinanden

)