Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey psy

Er der nogle af jer der har prøvet at ryge Afghan Incense? Har det nogen virkning?
Og er der nogle der har den fjerneste ide hvad denne lille klumb består af?

ERROR

Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg ville ikke røre det med en ildtang. Eftersom flere af de sider jeg har set der sælger det, kommenterer produktet med "Not for human consumption", kan du gå ud fra det indeholder et eller andet RC som f.eks. JWH-018, JWH-073, HU-210, CP,55940 eller lignende syntetisk cannabinoid.

Da du ikke har nogen anelse om hvad det egentlig indeholder bør du holde dig fra det. Ryg alm. cannabis eller anskaf dig de enkelte syntetisk cannabinoider i en så ren form som det nu er muligt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Tak for oplysningen du :mrgreen:

Site Webmaster
Brugeravatar

Du kan finde meget mere information om Afghan Incense og lignende produkter i flg. tråd på Drugs-Forum:Afghan Black Incense Resin - Drugs-Forum

Der er allerede rapporter om at det har nået gaden i England, solgt som rigtigt tjald.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Jeg købte det i en smartshop sammen med balle mest for sjov men jeg blev meget overrasket da det var relativt stærkt, jeg har tidligere røget ren JWH-018 og det mindede meget om det men der var nok andre
cannabinoider, trods daglig rygning af 8-10 joints var en joint med 0.3 gram stærk nok til jeg ikke røg det færdigt men det var ligeså meget fordi jeg ikke brød mig om rusen.
Udover det har det en afskyelig syntetisk lugt og jeg har ikke røget mere af og kunne heller ikke finde på det.
Tror det er blevet smidt ud nu.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har også prøvet det, og rusen mindede mig ufatteligt meget om hash - faktisk ville jeg have svært ved at kende forskel hvis jeg ikke vidste det.
Jeg synes at både smagen og duften var helt fin, eukalyptus eller mynte-agtigt.
0,25 gram i en joint var lidt for meget og jointen blev slukket lidt før den var færdig.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg kan godt lide det. Synes 0.25 er rigeligt i joints. Har røget det et par gange, har en kammerat der helt vild med det. Det dog ikke noget jeg ville suge på i over en længere periode. Hvad er der i, det jo u vidst.

Insane psychedelia user!

Beskrivelsen af indholdet passer ihvertfald ikke med rusen, det er ret milde og hovedsageligt harmløse urter der står på pakken.
Det er jo nok jwh-018/075/200/250/xxx eller lignende, men jeg ville heller ikke gå overbord i det uden en præcis indholdsfortegnelse.
I længden er det smartere med de rene varer hvor man kender dosen osv så jeg regner ikke med at købe mere af det personligt - men rusen er så tæt på hash som jeg kan forestille mig og der skal nok være nogen der bliver fristede.
Folk i provinserne der ellers kun bliver tilbudt skodhash som rockerne ikke kan komme af med i de større byer hvor der er et "reelt" marked kan sikkert godt blive fristede til at skifte til afghan incense/spice/whatever i stedet - men jeg vil anbefale dem at skaffe den rigtige vare i stedet, det koster jo ikke noget specielt og lovgiverne er ikke hoppet på dem endnu (pånær jwh-018 svjv) selv om der sikkert ikke går lang tid.

Junior medlem
Brugeravatar

Fuuuck, lavede 3 joints ud af en pakke af 3g. Tilovers var der lige til 4-5 bonghoveder.. Min ven og jeg som ikke har røget hash siden nytår smækkede et enkelt hovede hver i går aftes... Og røg ikke mere resten af aftenen... Det tager røven på en det skidt! :) Haha...

Insane psychedelia user!

dave-o skrev:
Fuuuck, lavede 3 joints ud af en pakke af 3g.

1 gram pr. joint til 2 personer er da også alt for meget.
Jeg er ikke i stand til at ryge et kvart gram i en joint uden at slukke jointen og den samme oplevelse har folk med en ok thc-tolerance som jeg har prøvet det med haft.
Jeg vil godt anbefale folk til at være påpasselige med doserne, specielt hvis det ryger på pibe eller bong da man på den måde let kan få alt for meget ind i et sug.
Der er trods alt ikke lavet nogen undersøgelser (som jeg kender til) om LD-50 og skadelighed af de nye stoffer som jwh-xxx osv, så brug det med mådehold hvis i vælger at prøve det...

Medlem

svagryger?

Insane psychedelia user!

balle skrev:
svagryger?

Nej, hverken jeg eller dem der har prøvet det sammen med mig er eller var svagrygere (hvilket forresten er et lettere nedladende udtryk om en der bare har en ikke-eksisterende eller lav thc-tolerance) hvilket mange herinde kan sige ok for.
Afghan Incense ER bare ret potent, man skal ikke ryge for meget af det da der er mange rapporter rundt omkring på nettet om folk der har fået det virkelig ubehagelig efter at have røget for meget jwh-xxx (eller ægte tjald for den sags skyld) som ikke er særlig undersøgt og derfor potentielt farligt i for høje doser.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg tror det handler om ens omgangs kreds. Der er mange af mine venner der bruger 0.6 - 0.8 god ryger til en joint. Det er latterligt.

Lige ledes pusherne over på Christiania har også en tindes til at lave de her et grams joints. Jeg bruger selv 0.3gr i hver joint. Nu er det også en super hash. Men alt i alt, så har det intet med om man er svag ryger eller ej. For i nogen kredse er det simpelthen normalt, og sådan er det bare. Også er der os, der gerne have en tilpas joint.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Syntetisk Cannabis er ikke noget jeg vil anbefale til daglig brug. Mest fordi det er så ukendt. Jeg har dog selv købt et gram jwh-018 hvis man nu selv skulle stå på et tørt sted hvad røg angår.

Utroligt så lækker skæv man kan blive efter en knivspids syntetisk cannabis.
Vil næsten mene det er mere vanedannende end normal tjald, fordi man aldrig er garanteret den samme kvalitet, hvergang.

Alle som jeg har røget jwh-018 på er blevet så møg skæve, at de ville betale i dyre domme for hellere at købe syntetisk fremfor tjalden på gade plan.
Folk har taget et par hvæs af en joint, for derefter at bryde ud i en møg hund af et grineflip, som de kun kan sammenligne med første ryge oplevelse.

Så forståeligt nok at folk, der ikke har adgang til ordentlig kvali tjald, har tilbøjelighed til at købe det syntetiske i stedet, hvis de finder en kilde til det.

Insane psychedelia user!

Kristian12 skrev:
Jeg tror det handler om ens omgangs kreds. Der er mange af mine venner der bruger 0.6 - 0.8 god ryger til en joint. Det er latterligt.

Lige ledes pusherne over på Christiania har også en tindes til at lave de her et grams joints. Jeg bruger selv 0.3gr i hver joint. Nu er det også en super hash. Men alt i alt, så har det intet med om man er svag ryger eller ej. For i nogen kredse er det simpelthen normalt, og sådan er det bare. Også er der os, der gerne have en tilpas joint.

Det har slet ikke noget at gøre med mængden af hash i en joint - jeg tvivler på at selv en person der ryger massere af joints dagligt vil kunne klare et halvt gram afghan incense.
Som sagt: selv folk med hashtolerance virker ikke til at skulle have mere af afghan incensen end folk uden hash-tolerance - så være lidt forsigtige og lad være med at tro at i er supermænd fordi i ryger 3-4 gram hash om dagen. :)
Så ender man sgu hurtigt i en panik-rus ala den første gang man fik for meget at ryge eller blandede det med alkohol.

Medlem
Brugeravatar

Oh mu GOD! Denne sorte klump er fantastisk. . Jeg mener; Jeg er helt klart skæv, lækker bodyfeeling og min energi er sært opløftet.
Jeg ryger en lille bitte klump rent på en pibe og det er næsten mere end nok.
Jeg kan snildt andbefale folk der sidder i en træls situation hvor det illegale stuff ikke er en mulighed at bestille denne pakke (google it)!

peeeeeeaaace!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har prøvet Afghan Incense - Da jeg ikke er så meget til hash mere. Da jeg er begyndt at få det for underligt når jeg ryger. Men jeg syntes Afghan Incense er et rigtig godt supplement til hash. Det virker ihvertfald fint på mig! Hvor sundt det er - ved jeg intet om!

Site Webmaster
Brugeravatar

På trods af at jeg tidligere skrev, at jeg ikke ville røre det med en ildtang, prøvede jeg det alligevel i dag, da jeg fik en pakke gratis.

Jeg rullede en joint med 0.25g, og røg en fjerdedel af den, for ca 2 timer siden. Det smagte og lugtede af dårlige røgelsespinde fra Søstrene Grene..
Efter ca. 10 minutter, var jeg i hvert fald ikke skæv, men havde en underlig følelse af nervøsitet og paranoia. Det fortsatte ca. 45 minutter til en time. Stadig sidder jeg med følelse af at et eller andet er galt, men jeg ved ikke hvad.

Jeg tror bare jeg smider resten ud ;)

Medlem
Brugeravatar

Er den Afghan Insence i omtaler den der har fulde navn "Aura Afghan Solid Insence" og sælges som røgelse?
Jeg tror der er flere forskellige typer i omløb. Jeg har set denne og så en der vist også har tilnavnet "resin" og sælges i 3 gram.

Insane psychedelia user!

Den vi snakker om hedder blot "Afghan Incense" og kommer i et stykke papir der er foldet sammen til en firkant og så ligger det i en zipbag indeni.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]