Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Soma Juice skrev:
WHO THE FUCK CARES??????

Jeg er der 100% :D

nej selvfølgelig, du har ret. nogle piller i skakten og så er det bedøvende ligegyldigt hvordan musikken lyder.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
10hi-f9z skrev:
Der er ikke så mange nyere live videoer fra ham, men det her er da okay, er det ikke en sang fra hans andet projekt med sphongle, han spiller i starten? han spiller i hvertfald Jiggle of the sphinx, hvilket lyder meget godt.

måske ikke det bedste indblik, men nogle meget fede sange han fyrer af, hvis du spørger mig. har dog aldrig oplevet det live...

Det er vist nok et Shpongle dj-set det der :wink:
Men der lyder som om der var knald på i '07
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GE4Cp5sbtMI&feature=related[/youtube]

Er der nogen der ved hvad det ved hvad det plejer at koste?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
hvis det bliver ala det her så springer jeg nok over.

Medlem

Atna skrev:
Er der nogen der ved hvad det ved hvad det plejer at koste?

sidst lå prisen vidst mellem 300-400 kr. så vidt jeg husker.

Medlem
Brugeravatar

Jeg mener prisen lå på 200-300 kr. Det var ihvertfald ikke 400! :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
I'm so gonna be there :P
Den eneste jeg ikk kender er Aquafeel, men sidder og hører det nu, det lyder sgu sprødt nok :D
Bare trip at der ikk står et sted endnu :/

Medlem

Mr. TRV skrev:
Den eneste jeg ikk kender er Aquafeel, men sidder og hører det nu, det lyder sgu sprødt nok :D

Det bliver holdt på Docken ;-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Honey skrev:
Mr. TRV skrev:

Det bliver holdt på Docken ;-)

Ok, tak for oplysningen :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har igennem tiderne hørt nogen pænt nederen rygter om arrangørerne, så jeg holder mig nok væk.
Fx har de tidligere reklameret med acts som de udemærket godt vidste ikke dukkede op fordi de havde behandlet dem røv-dårligt og har til tider sparet decoerne væk...
Deres fester er også efterhånden blevet så kendte at der nok dukker en hel del af de steroide/tribal tatoo/korthårede segmenter op som ikke plejer at være så tolerante igen - jeg er fx flere gange blevet truet med tæsk af folk jeg ikke aner hvem er, blot fordi jeg havde langt hår og stod det "forkerte" sted og dansede for mig selv og andre ting som det.
Jeg venter til der kommer nogen lidt mindre fester hvor klientellet forhåbentligt er lidt mere tolerante - selvom det kunne være virkelig fedt at opleve posford live - men på den anden side ville jeg ikke være overrasket hvis han ikke dukker op pga. dårlig behandling fra arrangørerne, it has happened before og de bliver stadig ved med at påstå at de dukker op selvom de udemærket godt ved at det er løgn.
Jeg ville ihvertfald holde øje med posfords egen hjemmeside og se om han selv skriver at han kommer.
Med alt det sagt kan det sagtens blive en fin fest, jeg gider bare ikke tage chancen.

Medlem

LarmerFyr skrev:
Jeg har igennem tiderne hørt nogen pænt nederen rygter om arrangørerne, så jeg holder mig nok væk.
Fx har de tidligere reklameret med acts som de udemærket godt vidste ikke dukkede op fordi de havde behandlet dem røv-dårligt og har til tider sparet decoerne væk...
Deres fester er også efterhånden blevet så kendte at der nok dukker en hel del af de steroide/tribal tatoo/korthårede segmenter op som ikke plejer at være så tolerante igen - jeg er fx flere gange blevet truet med tæsk af folk jeg ikke aner hvem er, blot fordi jeg havde langt hår og stod det "forkerte" sted og dansede for mig selv og andre ting som det.
Jeg venter til der kommer nogen lidt mindre fester hvor klientellet forhåbentligt er lidt mere tolerante - selvom det kunne være virkelig fedt at opleve posford live - men på den anden side ville jeg ikke være overrasket hvis han ikke dukker op pga. dårlig behandling fra arrangørerne, it has happened before og de bliver stadig ved med at påstå at de dukker op selvom de udemærket godt ved at det er løgn.
Jeg ville ihvertfald holde øje med posfords egen hjemmeside og se om han selv skriver at han kommer.
Med alt det sagt kan det sagtens blive en fin fest, jeg gider bare ikke tage chancen.

Det er også rigtig det du siger om arrangøren. Han har været rigtig slem til det, men til hans forrige fest var der ikke noget der. Jeg har kun positiv omtale fra den fest. Men det er da op til dig selv, om du tropper op. ;-)

Junior medlem

Stadig ingen der ved noget om hvor og hvornår billetsalget foregår? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
LarmerFyr skrev:

Nu skal vi passe på med at generalisere på baggrund af udseende, men jeg forstår hvad du mener. Det er desværre begyndt at blive mere og mere udbredt at se disse personer som kun kommer for at være nogle tåber overfor andre.

Dog håber jeg da selv på en vellykket og fantastisk fest, da jeg selv skal hele vejen fra Nordjylland.

Glæder mig især til at høre hvad Growling Machines, Astrix og Neelix har at byde på.

Perplex og Vibe tribe har jeg hørt live tidligere og især Vibe Tribe var en speciel oplevelse. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Det er korrekt festen bliver holdt på Docken, og YUP, super sprødt line-up! Synes især det er surt at gå glip af Day.Din og Vibe Tribe...

For dem der ikke får råd, kan jeg da anbefale mig og min makkers kammerat i Ridehuset, Århus 8 maj.
:: Lineup ::
Symphonix LIVE / Montagu DJ
Rinkadink LIVE
Bizarre Contact LIVE
Tenka LIVE
+ Surprise LIVE

Så kommer Dj Bukeman og pr0fane og spiller.

Link her:
http://www.facebook.com/home.php?#!/eve ... 957&ref=mf

Håber det er okay at linke til festen, selvom jeg selv er medarrangør?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Karma skrev:
Det er korrekt festen bliver holdt på Docken, og YUP, super sprødt line-up! Synes især det er surt at gå glip af Day.Din og Vibe Tribe...

For dem der ikke får råd, kan jeg da anbefale mig og min makkers kammerat i Ridehuset, Århus 8 maj.
:: Lineup ::
Symphonix LIVE / Montagu DJ
Rinkadink LIVE
Bizarre Contact LIVE
Tenka LIVE
+ Surprise LIVE

Så kommer Dj Bukeman og pr0fane og spiller.

Link her:
http://www.facebook.com/home.php?#!/eve ... 957&ref=mf

Håber det er okay at linke til festen, selvom jeg selv er medarrangør?

Troede den fest var blevet aflyst.. Dejligt at se den ikke er det. Skal slet ikke gå glip af Bizzare Contact :) .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tullemie skrev:
Stadig ingen der ved noget om hvor og hvornår billetsalget foregår? :)

Har hørt at man kan købe billetter i fona og på billetnet, men er ikke sikker på min kilde er særlig pålidelig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Der står "Presale - Billetnet.dk" på flyeren....

Mon så ikke det er der man kan købe biletter.....

Festen er et no go for mig....... jeg er i byggefuckeddeko boks på det tidspunkt:)

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
ADVARSEL!!!

De er nogen mega idioter dem der holder de fester. Købte en gang en billet i forsalg til påske tam tam, og da vi kom derud var der en kæmpe kø, og de lukkede ikke flere mennesker ind, også selvom man havde billet. Efter vi havde stået i 2-3 timer og ventet, besluttede vi os for at skride. Brugte så lige 180 kr på at stå og fryse i 2-3 timer.

HOLD KÆFT NOGEN SPADSERER. :evil: :evil: :evil: :evil:

Desuden er disse arangementer i mine øjne præget af mega dårlig stemning og karma. Oplevede til anden fest de holdte ude på Halvandet. Der havde de sat nogen skildte op ude på toiletterne, hvor der stod man ikke måtte drikke vandet pga. forurening. Vandet kostede så 20 kr. i baren, men da de så løb tør for vand ud på natten, solgte de bare det samme vand fra hanen til 20 kr.

Nu er det bare sådan at jeg tilfældevis også boede ude på holmen dengang og det var rigtig nok at vandet for forurenet, kommunen havde dog ikke erklæret vandet for skadeligt, medmindre man boede derude, og kun drak det vand

Senest rettet af snufkin 22 apr 2011 12:27, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
ADVARSEL!!!

De er nogen mega idioter dem der holder de fester. Købte en gang en billet i forsalg til påske tam tam, og da vi kom derud var der en kæmpe kø, og de lukkede ikke flere mennesker ind, også selvom man havde billet. Efter vi havde stået i 2-3 timer og vente, besluttede vi os for at skride. Brugtet så lige 180 kr på at stå og fryse i 2-3 timer.

HOLD KÆFT NOGEN SPADSERER.

Desuden er der også mega dårlig stemning og karma. Oplevede til anden fest de holdte ude på Halvandet. Der havde de sat nogen skildte op ude på toiletterne, hvor der stod man ikke måtte drikke vandet. Vandet kostede så 20 kr. i baren. Men da de så løb tør for vand ud på natten, solgte de bare det samme som var i hanen til 20 kr. Nu er det bare sådan at jeg tilfældevis også boede ude på holmen dengang. Og det var rigtig nok at vandet for forurenet, men der skete altså ikke noget hvis man drak vandet en gang imellem

Det lyder sgu næsten uhyggeligt. Hvordan fanden kan de tillade sig at sælge flere billetter, end der er plads til`?
Desuden må man da (så vidt jeg har fået banket ind i hovedet) ikke nægte folk adgang til vand? Og så at tage 20kr for vand, til en fest af denne kaliber, lyder da helt hjernedødt. pfff..
Tror dog alligevel ikke det afholder mig fra at deltage, men meget rart af have de her informationr i baghovedet. :shock:

Medlem

For dem der er interesseret er billetterne blevet sat salg på billetnet.

Medlem
Brugeravatar

eedeolla det lyder jo som et typisk espark arrangement.
Udover hallucinogen kan jeg heller ikke se noget postivt ved denne fest. Den sidste espark fest jeg frekventerede fik mig til at sværge jeg aldrig ville komme igen.
Sidst jeg var til en af hans fester var det samme stil med vandet, udover det oplevede jeg en der sparkede døren ind til en toilet fordi hun var utilfreds med ikke at måtte sniffe med.
10-15 kæmpe steroide brianer der kom op og slås fordi en af dem gik kold på hætter og de andre ville ringe til en ambulance.
Det skulle de aldrig have gjort for straks blev der kvitteret med skaller.
Hele herligheden sluttede af med en kropsvisitering af kampklædte betjente.
Alt i alt den uden tvivl dårligste oplevelse jeg har haft på syre til en dansk tekno fest.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]