Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 10:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mindwalking
Junior medlem

Geografisk sted: i himlen
hvor mange er jer har nogensinde prøvet at få mindwalking på en god ryger. mindwalking er det stadie hvor man sidder og tænker på 1000 ting på samme tid og for de sygeste billeder i hovedet. det kan være alt. usammenhængende og meget sort. kan både være skræmmende men også sjovt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ja. Det er nederen, for jeg kan aldrig huske en skid af det bagefter. Hvor vil du hen med tråden?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem

ville bare høre om andre folk herinde også kender til det. og hvad folk oplever mens de har det. syntes det er spændende at man kan fucke sit hoved op på den måde. finder det facinerende. :) som sagt nogen for det skidt eller syntes det er nedren og andre syntes det er skægt. personligt syntes jeg selv det er en smule skræmmende..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nillerd skrev:
ville bare høre om andre folk herinde også kender til det. og hvad folk oplever mens de har det. syntes det er spændende at man kan fucke sit hoved op på den måde. finder det facinerende. :) som sagt nogen for det skidt eller syntes det er nedren og andre syntes det er skægt. personligt syntes jeg selv det er en smule skræmmende..

Jeg kalder det tanke trip og nogle gange er det behageligt andre gange træls. Det kommer jo an på situationen. Hvis man er i en situation hvor man ikke gider tænke( kan jo være alt muligt) og prøver at stoppe med det, bliver det hurtigt træls. Men hvis du f.eks. går en tur og udnytter det, så kan du virkelig have nogle sjove og brugbare tanker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
At fucke sit hoved op, må betyde at få sit sind ud på sådan et sidespor at man fatter nada?
Er det fedt, at indtage et stof i store nok mængder til at man blive retarderet, eller fucket op?

Det lyder useriøst, så mit useriøse svar er, banke dit hovede ned i bordkanten og stop først når du har glemt hvad 2 + 2 er.

At bruge ordene "fucke sit hoved op" om en tilstand som man opleve på hash, for dit indlæg til at se useriøst ud.

Medlem

Psycheholic skrev:
At fucke sit hoved op, må betyde at få sit sind ud på sådan et sidespor at man fatter nada?
Er det fedt, at indtage et stof i store nok mængder til at man blive retarderet, eller fucket op?

Det lyder useriøst, så mit useriøse svar er, banke dit hovede ned i bordkanten og stop først når du har glemt hvad 2 + 2 er.

At bruge ordene "fucke sit hoved op" om en tilstand som man opleve på hash, for dit indlæg til at se useriøst ud.

Rolig nu, jeg tror det han i virkeligheden vil fortælle er at cannabis er halv psykedelisk, han kendte bare ikke ordet for det. :)

Junior medlem

nu er det også lige meget hvad jeg selv syntes. tråden går jo ud på at høre andre på hvad de syntes og hvad de oplever. så hvorfor komme med beskyldninger om useriøsitet? der er sgu da et debatforum det her hvor man diskutere erfaring og info omkring psychedelia..! så hvis jeg syntes at jeg fucker mit hoved op så gør jeg det. og tak akira_dk3. det er præcis det jeg vil frem til, at cannabis er på højde med nogle andre ting også hvis man indtager nok af det.

Medlem

Ved ikke helt om det her har noget med emnet at gøre, men nogle gange når jeg er basket, så når jeg har haft en samtale med en ven, så f.eks 5 minutter efter der ikke er en der har sagt noget, har jeg det ligesom om at vi lige har siddet og snakket, og at jeg ikke har svaret på det sidste han sagde :P.

Junior medlem

Det er blandt andet ting som disse. syntes det er mærkeligt. altså jeg kan selv side og tænke tusind tanker oveni hinanden. det er helt vildt stressende men andre gange er det også meget skægt. det er kun hvis jeg skal slappe helt af når jeg er meget skæv jeg selv for det sådan. altså dårligt. det er meget ubehageligt og minder lidt om andre psykedeliske stoffer bare meget mildere. stadig. det er "Kun" tjald. men god ryger. syntes bare det er skægt for de fleste jeg snakker med kender godt til det men opfatter det forskelligt.

Medlem

det er rigtigt, jeg har kun prøvet at have rigtige CEV på cannabis 1 gang. det var første gang jeg røg og der gik jeg sku også under! Jeg røg så også 1 joint og 1 bong hoved på 5 min ~ Det var godt nok vildt selvom jeg ikke kan huske alt, fordi jeg brugte det meste af min tid at knække mig :wink:

Medlem
Brugeravatar

kender slet ikke noget til det?
lidt info, eller link tak. lyder nice :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Skriv dine ideér ned mens du har tanketrip på :)

Det er sjovt at læse bagefter :P Fuldstændigt sort - men nogle gange brugbart aligevel :)

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kender ikke det med 1000 tanker på én gang? Men jeg kan nikke genkendende til at rusen giver en anderledes og funny tankegang. Elsker at sidde og fundere over verden over en pind, evt. med en god ven. Jeg synes det intensiverer associering idet den ene tanker trækker lynhurtigt den næste frem, men aldrig oveni hinanden og altid "ordnet". Har mere en fornemmelse af at mange tanker bliver lagt i en buffer, klar til hurtig brug.
Denne halvpsykedeliske rusvirkning er noget af det bedste ved røgen imo, jeg kan tænke mere klart og se tingene fra flere vinkler end normalt. Igennem tiden har det hjulpet mig, vist mig vejen hvorpå jeg skal leve mit liv på den bedste måde. (Ligesom de rigtige psykedeliske stoffer).

Hvis man oplever decideret tankemylder, glemmer hvad man snakker om etc. var det måske en idé at ryge mindre?

God weekend og ryger til jer alle.

Junior medlem

tror jeg vil prøve at skrive det ned næste gang. har prøvet at remse det op for konen en gang og det var bare total sort. men sjovt hehe.. men jeg for det som regel kun når jeg blander. sidste gang åd jeg en god hash kage og røg en pind bagefter. men tror sgu jeg havde proppet for meget i kagen for efter et par timer startede det hele. og det var sgu som om det var første gang man røg. hehe... ryge mindre.. slet ikke.. :) det skal bare koordineres :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]