Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har med held fået fat i et par gram morphine powder som de kalder det. Renheden er 99,8% hvilket vel vil sige at det ikke kan blive meget renere.

Nu er mit spørgsmål så, hvordan faen indtager man dette? Jeg ville egentlig godt have lavet det om til at det kunne sprøjtes ind IM, men aner simpelthen ikke hvordan man gør det, Er der nogen, der kan være behjælpelige med dette? Jeg ønsker ikke at gøre noget forkert og derved ødelægge den gode "fangst" jeg har fået fat i.

Hvor kraftigt er denne morfin jeg har fået fat i? Jeg kender kun til angivelsen af mg eller mg pr. ml. Kan man angive på nogen måde hvor voldsomt dette pulver er?

Hvad er ca. værdien på gaden af dette pulver pr. gram ubehandlet?

Jeg håber inderligt at der er nogen, der kan være behjælpelige med dette, da det simpelthen brænder i mig for at komme til at smage på varerne, men jeg vil jo heller ikke tage livet af mig selv ved at gøre noget forkert...

På forhånd tak.

Hilsen

Patrick

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
waxaron skrev:
Jeg ville egentlig godt have lavet det om til at det kunne sprøjtes ind IM, men aner simpelthen ikke hvordan man gør det, Er der nogen, der kan være behjælpelige med dette? Jeg ønsker ikke at gøre noget forkert og derved ødelægge den gode "fangst" jeg har fået fat i.

Hvor kraftigt er denne morfin jeg har fået fat i? Jeg kender kun til angivelsen af mg eller mg pr. ml. Kan man angive på nogen måde hvor voldsomt dette pulver er?

Hvad er ca. værdien på gaden af dette pulver pr. gram ubehandlet?

Ja det kan godt skydes IM. Jeg vil anbefale dig at gå på apotek og købe injektionsvæske og blande dit morfin i.

Din morfin er så kraftig som den kan blive, som du også selv nævner i starten af dit indlæg. Og anskaf dig en milligramvægt, hvis ikke du har en i forvejen. Dosis kan jeg ikke hjælpe dig med, da Erowid ikke har noget stående :P

Så vidt jeg husker, står der noget i regelsættet om at priser ikke må diskuteres her på psy.dk så der undlader jeg at komme med et bud.

//blazR

Junior medlem

Mange tak for dit hurtige svar :-) Hvad er det det for injektionsvæske jeg skal købe på apoteket? Kender intet til at skyde nogetsom helst...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nææ det gør det satme ikke, det var da underligt egentlig^^

Men ved injektion, start med 5mg - måske mindre for at teste om du er allergisk... Tollerence har selvfølgelig en masse at sige - men min erfaring siger mig, at det virkelig svinger fra person til person når vi snakker opiater... Og selvfølgelig har din vægt etc også noget at skulle ha sagt..

Medlem

waxaron skrev:
Mange tak for dit hurtige svar :-) Hvad er det det for injektionsvæske jeg skal købe på apoteket? Kender intet til at skyde nogetsom helst...

Goddag.

Kender du intet til at skyde noget som helst? - Så du vil begive dig ud i at skyde dig selv for første gang, eller hvordan skal den forståes :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg ville nok også overveje andre indtagelsesformer så!!! Morfinister har det ikke særlig sjovt, særlig længe...

Junior medlem

Jo har tidligere fået både Ketogan og morfin IV og IM i forbindelse med smertebehandling, men kender intet til selv at blande det op. Det er det jeg mener :-)
Jeg er stadig ikke helt med hvad det er for injektionsvæske jeg skal købe på apoteket og blande morfinen med. Er præparatnavnet bare injektionsvæske eller er det destilleret væske? Og det blander jeg bare morfin pulveret sammen med?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
gå på apoteket og køb noget isotonisk vand..n opløs nu morfinen i vandet og injicér det.. som HopIFjorden skriver - start lavt. hvis du har fået morfin før, ved vi at du ikke er allergisk - så start med 20mg, og øg dosis, til du føler dig tilpas.

Junior medlem

Tusind tak for de mange råd og ikke mindst vejledninger :-)

Medlem
Brugeravatar

Det svier i hvert fald af helvedes til, hvis du insuflerer det! :lol:

Junior medlem

Krang: hvad er grunden til at det svier? Er det også selvom man anvender isotonisk vand fra apoteket eller det er måske underordnet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

At insuflere, er at sniffe det=)

Junior medlem

Sorry, det var mig, der ikke lige tænkte mig om... hehe Alt man sniffer svier jo ad h... til i tuden, men det hænger jo nok sammen med at det ikke lige er meningen man skal have andet end luft ind den vej... ;-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
HopIFjordeN skrev:
jeg ville nok også overveje andre indtagelsesformer så!!! Morfinister har det ikke særlig sjovt, særlig længe...

Hvad mener du helt præcist med dette? Jeg mener ellers at have læst at morfin er et af de mindst skadelige stoffer.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er korrekt, ellers ville det nok ikke have været så populært et lægemiddel. men det sjove forsvinder når tolerancen stiger, og abstinenserne melder sig, og det sker relativt hurtigt ved hyppige injektioner.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Præcis - det er ikke så meget stoffet, men mere den livsstil der hurtigt kan følge med...

@waxaron - umiddelbart vil jeg mene at 20mg er for meget at starte ud med, folk reagerer virkelig forskelligt på forskellige doser - ved du noget om hvilke doseringer du har fået i forbindelse med smertebehandling? Jeg vil foreslå 10mg og så derefter øge dosen hvis det ikke er tilfredsstillende...

Junior medlem

I forbindelse med smertebehandling fik jeg 2ml IM morfin eller ketogan 3 gange dgl. Men det er efterhånden 10 år siden, så måske er det en meget god ide at starte stille og roligt ud. Man kan jo altid forøge dosis men ikke det modsatte...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Er du sikker på at det er så rent? Hvis det er noget du har købt fra et eller andet skummelt internetsite eller lignende, så er der stor risiko for at det ikke er morfin... Lad være med at injicere noget du ikke er sikker på hvad er.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg ville anbefale at når du nu har valgt dosis - så skyd det meget langsomt ind(evt. 1/4 af dosen, vent og mærk efter... Så en 1/4 mere), hvis der er andre stærkere opiater blandet op i, som f.eks fentanyl, så kunne det måske slå hårdere end forventet.

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg ville anbefale at lægge ideen om at skyde det på hylden.
Start dog ud med en mere rolig administrationsmåde og se om det ikke er fint for dig før du begynder at lege med sprøjter selv - det kan hurtigt blive noget du bliver for glad for.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]