Jamen der er jo mange måder at tage på det her emne?
som andre folk siger, hvis han ikke gør så gør en anden bare?
der handler det jo så bare om ens egen morale, og man gider have det på samvittigheden.
Jeg ved da at min pusher hverken sælger til lillebrødre af nuværende kunder, eller folk under 15 år.
Han gider ikke komme i problemer med nogle storebrødre, og han kan da godt finde på at ringe til 'storebror' og spørge om de i orden at han sælger til dem.
Det synes jeg sku egentlig er 100% fair

Men altså, der hvor jeg sidder og ryger, ryger jeg med en på min alder og hans storebror.
De har så en lillesøster på 7 eller 8 vil jeg tro, og en lillebror på 13.
lillesøsteren kommer tit ind mens vi rister og hash ligger på bordet osv, men jeg tror ikke helt hun ved hvad der foregår, og hun bliver også bedt om at gå når vi ryger, og må så ikke komme tilbage resten af aftenen.
Skal lige siges at deres mor har givet dem lov til at ryge, så længe de holder det på værelset, og indenfor rimelighedens grænser

men med lillebroren på 13 er det en helt anden sag.
Han sidder inde på værelset mens vi ryger, og har flere gange været rumskæv, når vi har suget i bongen kan han finde på at snige den over til sig og sidde og suge rester af røgen ud.
har sagt han skal vente et par år nu, og de 2 familie medlemmer siger altid; Vi fucking smadrer dig hvis du ikke venter med at ryge til du er mindst 16.

Men tit kommer hans venner over, og de er helt ned til 4klasse, og de synes jo hash og røg er mægtigt sej, så vi har tit sådan 4-5 hyperaktive lorte unger rendene og stille en masse spørgsmål, og så snakker de om at de også tit selv ryger, og sådan.
Fuldstændig fucked.