Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg skal i sommerhus med nogle venner og vi har at vi skal prøve noget sjovt. Mange af de andre har prøvet det før, men jeg har aldrig selv prøvet amfetamin. Jeg er en meget tynd pige på 19 år. Hvor meget i pilleform tror i jeg skal tage?

Præcis hvordan gør man med pillen?

Håber i gider svare :)

Medlem
Brugeravatar

Den skal vel sluges? Hvor mange mg er pillerne på?

Junior medlem

ja, jeg ved godt at det lyder meget dumt, men det er jo svært når man ikke ved så meget om det hehe..

Junior medlem

Ved det ikke helt. Mine venner køber det. Men hvor mange mg er normalt at tage?

Medlem
Brugeravatar

Er du sikker på at det er piller og ikke pulver ?

Junior medlem

De sagde at de ikke var sikre, men ville lige tale med sælgeren når de kom derover, inden de bestemte sig. Er der stor forskel på om man sniffer det eller tager en pille? nu tænker jeg på virkningen og bivirkninger osv?

Junior medlem

De sagde at de ikke var sikre, men ville lige tale med sælgeren når de kom derover, inden de bestemte sig. Er der stor forskel på om man sniffer det eller tager en pille? nu tænker jeg på virkningen og bivirkninger osv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

anadk skrev:

Jeg har aldrig set amfetamin i piller før, så hvis i får det i piller er det højst sandsynligt en form for opkvikkende medicin og ikke amfetamin. F.eks Ritalin eller Efedrin? Hvis I får det i piller, så smid venligst et billed her på siden så folk kan hjælpe med at ID.

Hvis det er pulver form, så tag små streger af gangen indtil du føler at du har det tilpas.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis det er amfetamin er det højst sandsynligt pulver.
Farmaceutisk amfetamin findes skam også på pilleform (og fåes på apoteket) men det er vist ikke noget der så ofte ses til salg.
Hvis det er pilleform er det højst sandsynligt ritalin, hvilket minder en del om men er lidt svagere.
Under alle omstændigheder vil jeg anbefale dig at læse om amfetamin (og ritalin hvis det er det i får...) på http://www.erowid.org/
Husk nu at være forsigtig første gang og ikke være for vild med doserne.
Alkohol virker også meget svagere på amfetamin, så lad være med at drikke alt for voldsomt - det bliver ubehageligt når amfetaminen stopper med at virke og alkoholen så lige pludselig brager igennem for fuld hammer og man i virkeligheden har fået alt for meget uden at mærke det.
Amfetamin nedsætter også din trang til at spise, øger hjerterytmen og du vil ikke være i stand til at spise i et godt stykke tid efter dosering.
Lykke til hvis du vælger at tage det, og pas nu på - stoffer gør ikke en sej så tag dem kun for din egen skyld hvis du gør det.

Junior medlem

tak for hjælpen :)

Medlem

Geografisk sted: København
Men som sagt du OD'er ikke på en bane, så start blødt ud og mærk på din krop, hvordan du har det med et par baner.
Og så tager amfetamin ikke så "godt fast" i dit sind og din krop som jeg fx oplever hash (m.m), alkohol og andre psykedelliske stoffer gør.
Det er mere sådan et par gear op end et nyt sindsstadie, som jeg synes de andre stoffer er.
Anyway, min pointe er, at din forventning til, hvordan det "tager fat" om dit sind skal være anderledes end med eksempelvis hash og alkohol.
Min forventning til amf-rusen konvergerede i hvert fald ikke helt med virkeligheden første gang jeg prøvede det, så jeg blev en kende skuffet, da det ikke tog om sig på samme måde som hash og alkohol.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]