Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hej herinde.

Puha hvor er det uoverskuligt når det er længe siden man sidst har været aktiv på sitet.

Jeg har en god veninde som skærer tænder, hun får selvfølgelig ondt i tænderne og også ondt i hovedet. Og det er svært at holde humøret højt når smerterne er der.
Hvad ville være det bedste til at dræbe smerten? Altså ting som kan købes i håndkøb.

Mit forslag vil evt. være Treo eller kodimagnyl. Andre der har forslag til hvad man kunne bruge?

På forhånd tak.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har altid fået afvide at iboprofen virker godt.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Fortamol kan anbefales. Dem bruger jeg selv ved lettere tandpiner. Men det er desværre ikke håndkøb. Så vil også sige iboprofen ellers.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Tror ikke piller er løsningen. Skærer hun tænder mens hun er vågen er det et vane problem/psykisk problem tror jeg. Gør hun det ubevist mens hun sover mener jeg det er en sygdom som kaldes. TMJ or Bruxism på engelsk ihvertfald.

Begge ting kan klares af en læge som vist nok også lovligt kan udskrive hvad der nu er behov for. Er det kun om natten kan man få sådan en størrelse hun kan komme i munden (Ja ja ingen gode ideer, det er IKKE det værd) så der ingen skader kommer.

Hun skal igang snarligst. Det her er ikke kønt hos nogen, men især ikke en køn pige.
Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jeg skar selv tænder i søvne da jeg var yngre, der fik jeg en bideskinne, det virkede fint så der er vel ingen grund til at hun fylder sig med smertestillende piller... :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
tyggegummi?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

skærer også selv tænder når jeg sover, har også fået sådan en sove bøjle. hjælper mod smerter og hovedpine dagen efter. I ville ikke vide hvilken smerte man får når man sover på mdma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hun kunne også tage smerten simpelt og hurtigt med intravenøs brug af diacetylmorfin eller andre stærke opioider. :P

DoYouSpeakWak?? har vist fat i noget. Hun bør opsøge læge i første omgang. Ellers kan svage, smertestillende midler, som tidligere nævnt i tråden, også bruges. Men det kan vist være et mere omfattende problem, så det bør ikke bare fjernes med håndkøbsmedicin. Bed hende opsøge egen læge.

Med ønske om god bedring for hende!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ja hun skal muligvis have bøjle på. Hun har været til tandlæge, og det er fordi hendes skoletandlæge dengang ikke var vågen nok. Ellers havde kun heller ikke problemet. Synd at det skal gå udover folk fordi de lorte skoletanlæger er så fucking dårlige til deres arbejde.
Ja det er primert kun om natten hun skærer tænder. Heldigvis.
Men selvfølgelig kan man gå og spænde i kæberne når man er våget. Hvis man er stresset eller irriteret.

Hun må prøve med noget ibuprofen. Kan huske jeg også selv bruge det da jeg var yngre og spise en del kiks. Det tog hvertfald smerterne når man tog ibuprofenen.

Hvad vil i forslå 2x200 mg 3 gange om dagen? Selvfølgelig kun de dage hvor det gør meget ondt. Ellers undgår hun at spise piller.
Mener det var det jeg tog den gang, og der gik smerter i tænder og kæberne hvertfald væk i løbet af dagen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Hvad vil i forslå 2x200 mg 3 gange om dagen? Selvfølgelig kun de dage hvor det gør meget ondt. Ellers undgår hun at spise piller.
Mener det var det jeg tog den gang, og der gik smerter i tænder og kæberne hvertfald væk i løbet af dagen.

Har hun forsøgt sig med lidt svagere smertestillende som eks. Kodimagnyl eller paracetamol-holdige tabletter? Man kan altid starte stille ud og så opgradere, hvis behovet er der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]