Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 09:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
[iframe]http://www.gritweed.co.uk/gritweed.htm[/iframe]

Citat:
Unconfirmed reports suggest that smoking cannabis that is contaminated with any of the above has been linked with complaints by users of sore mouth, mouth ulcers, chesty persistent coughs, and a tight chest lasting a few days after use.

The surest method seems to involve testing the weed by placing a very small amount in your mouth and running it over your teeth / tongue. If you feel a gritty sand like residue when you clench your teeth together then chances are you are dealing with gritweed (probably the silica or road paint contaminant variety). If you don't feel any grit-like substance between your teeth but the weed tastes very sweet (sugary) then chances are it has been dusted with sugar to bulk out the weight.

Synes lige jeg vil bringe det her som en ven der lige pt er i England har gjort mig opmærksom på. Det er tilsyneladende et større problem derovre.
Er der nogen af jer der har hørt om det her fænomen før?
Og er ALT købehash der "smager" af sand fyldt med det her lort?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det har været oppe herinde før.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg har intet problem med hash eller skunk, må være et problem i england - men det da til grin..

Har kun haft en omgang røg her på det sidste som var blandet med et eller andet - det oliede rødt da jeg testede det..... det skulle helst have oliet lyegult...... nederen, men det virkede fint :) smagte dog ikke af sand, bare sådan lidt stærkere for halsen, måske det var plastic af en art:)

PLUR

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Det lyder også sundt at ryge noget der er blandet op med plastic...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: City-X
COA: Det med hashen har jeg også oplevet ret ofte på det sidste.

Fik forklaret at det er harpiks fra træer, som de blander i hashen i Marokko.
Den virker blødere, men knækker på en mærkelig tør måde. Det smager rigtig grimt og føles ubehageligt i halsen.

Vi må bare håbe på god hash fra Libanons side nu!

Medlem
Brugeravatar

Der er alt muligt pis lort blandet i billig hash, det være sig plastik,harpiks,bivoks listen er lang og kreativiteten ligeså stor.
hash burde jo bare være ryst men hvis du trækker nol på den tørre til 40 vil der være alt muligt lort tilbage som ikke bliver opløst af gassen/isoen hvad det er der tilbage kan man jo kun gisne om.
Svjv er det ikke noget der bliver gjort i Marokko, men i holland når de presser plader om, flere meget rutinerede rygere jeg kender siger man ikke skal købe hash i plader med mindre man kender kilden meget godt.
Jeg tror også det er beskrevet i hashguiden ellers har expert også gjort opmærksom på det flere gange så hut jeg visker.
Generelt skal man bare aldrig ryge lorte hash, det er aldrig til at vide hvad de har kommet i.

Dedikeret medlem

mr.hara skrev:
man ikke skal købe hash i plader med mindre man kender kilden meget godt.

Det indskrænker da godt nok udvalget kraftigt :wink: Så skulle man jo nærmest holde sig til temple balls o.l. :P. Men hash der er blødt nok til at kunne formes til kugler kan da bestemt også være cuttet op med alverdens bæ. Så mon ikke man bare skulle holde sig fra at købe fra folk man ikke kender godt generelt? :rocking:

Relativistisk båthorn

Er web-siden (http://www.gritweed.co.uk) en ok side, eller en 'fup' side der har til hensigt at skræmme folk fra hash?
For lige at få dén del på plads inden man ta'r den alt for alvorligt.

Hvis det ER et relevant problem, så ka' det formentlig trackes direkte til forbuddet (eller måske også den dejlige kapitalisme til en vis grad), da forbuddet jo er en direkte tilskyndelse til at cutte narko op med lort for at øge profitten mere når risikoen øges gennem øget kamp/krig mod narko.

I et legalt marked ville brugerne ku' gå til de sælgere der solgte den bedste kvalitet, og dermed ha' mindre risiko for at få Unødvendige skader. Så det får politikerne naturligvis et stort klap på skulderen for at forhindre os brugere i at kunne (selvom jeg lige har set en overskrift omkring nogle nye tiltag i københavn, som jeg dog ikke har læst om endnu, men som måske ka' varsle nye tider eller vise at der også findes ordentlige politikere trods alt (og simon emil's konference er jo også et godt tegn i den forbindelse))

Enhver politiker/regering der hellere vil ha' vi ska' bruge Usunde produkter er en sand helt og menneske-elsker (mere ironi og sarkasme)
De redder os fra os selv ved at sikre vi kun ka' få dårlige varer. Det er bare super. Det er ligesom hvis de lavede forbud mod at sælge godt kød, så man kun ku' købe gammelt om-pakket og gen-hakket kød, som tv har vist nogle eksempler på sker. Men hvor dårligt kød/mad rejser rama-skrig blandt politikere osv, så fast-holder de alligevel at vi der bruger narko ska' tvinges til at leve under den slags kummerlige vare-sundhed's forhold.

"Nåhhh, får du helbreds-skader af narko'en pga vores forbud. Nej hvor er det synd for dig. Men så må du jo la' vær' at bruge narko, ikk'?", si'r de og er lige glade med hvad der sker med os. Bare de ka' fast-holde deres forbud, så skide-være med om vi kommer til skade pga af det.

Jo, greenpeace havde ret da de forleden sagde at de rigtige kriminelle er politikerne, ikke os der bruger narko.

Velbekomme, kære kød-spisere... hvis det da ER kød i spiser, og ikke Ulækre bakterier, salmonella eller mug. Det er de forhold narko-miljøet må leve under fordi I ikke vil legalisere narko.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Vinkelsliber skrev:
mr.hara skrev:
man ikke skal købe hash i plader med mindre man kender kilden meget godt.

Det indskrænker da godt nok udvalget kraftigt :wink: Så skulle man jo nærmest holde sig til temple balls o.l. :P. Men hash der er blødt nok til at kunne formes til kugler kan da bestemt også være cuttet op med alverdens bæ. Så mon ikke man bare skulle holde sig fra at købe fra folk man ikke kender godt generelt? :rocking:

Og i tro ikke at den pusher i køber af har købt en eller flere plader til at sælge videre til os..?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
JEL skrev:
Er web-siden (http://www.gritweed.co.uk) en ok side, eller en 'fup' side der har til hensigt at skræmme folk fra hash?
For lige at få dén del på plads inden man ta'r den alt for alvorligt.

Den skulle vist være god nok den hjemmeside her. Det virker meget informativt, og er ikke selv stødt på nogle "skræmmeideer" derinde, men har heller ikke fået læst hele siden igennem endnu, men den skulle vist være god nok.

Relativistisk båthorn

deleted

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 17 aug 2018 17:26, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: København
Jeg mener, at når sitet ender på co.uk så er det kommercielle sider. Vi havde på et tidspunkt nogle sorte englændere forbi, som kaldte sig selv for studerende som samlede ind til støtte til et eller andet givent 3. verdensland. De havde så lavet en hjemmeside med en masse billeder af lidende folk + nogle film som opfordrede ind til at støtte deres sag. Vores lærer bustede dem så i at være fake-indsamlere og så var de lige pludselig meget hurtigt ud af vagten. Og han kunne se det på grund af deres hjemmeside endte på co.uk, men jeg undersøger lige sagen i morgen og hører min lærer, hvad det var for noget med de hjemmesider. Han havde også en eller metode til at tjekke om det passer ved at se om, der er andre sider som refererer til den specifikke side.

Umiddelbart virker det som en fake-skræmme side som vil have vores penge. Men tjekker lige op på det.

Insane psychedelia user!

lol, slap dog af. Det er bare det nationale topdomæne for Storbritannien, og shops bruger så typisk co.uk (hørt om http://www.amazon.co.uk - de er vist gode nok). Til gengæld skal man ikke stole på sites der ender på .se. Prøv internettet inden du slynger ubrugeligt ævl ud: http://en.wikipedia.org/wiki/.uk

I Englænd har de i årevis haft problemer med lousy hash og der har tidligere kørt amatør-kampagner mod såkaldt soapbar-hash. Tror I også at de links til BBC og Guardian i højre side er falske? DOOOOOOOOOH :x :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]