Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Lyder fuldstændig som mCPP, og de fleste der hedder noget med Rolex indeholder det samme.. Man får den klammeste kvalme, en mærkelig varm kropsfornemmelse samtidig med man fryser, syner i højere doser og alt bliver bare mærkeligt til sidst. Og sidst men ikke mindst virker det i aaaaalt for lang tid, og man kan ikke sove.. :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Trier- skrev:
Lyder fuldstændig som mCPP, og de fleste der hedder noget med Rolex indeholder det samme.. Man får den klammeste kvalme, en mærkelig varm kropsfornemmelse samtidig med man fryser, syner i højere doser og alt bliver bare mærkeligt til sidst. Og sidst men ikke mindst virker det i aaaaalt for lang tid, og man kan ikke sove.. :(

WORD!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Arthur Spooner skrev:

Jeg læste en trip rapport her fra sitet hvor ecstacy piller var forklædt som mcPP. Den rus forfatteren beskriver, var præcis ligesom min.

Mvh. Shroom 8)

Det lyder som den rus, 2 af mine venner har beskrevet, dog ikke på blå delfiner, men samme oplevelser: ekstrem følsomhed for temperatursving, muskel kramper/sitren og mindre "lam" fornemmelse end typisk for MDMA.
De er også nået frem til at mcpp er synderen
det var vist rolex de havde indtaget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cyrus_tha_vrius666 skrev:
Pis ville ønske at jegl ige fik læst denne her tråd før jeg fik købt nogle piller af det mærke.. og tror at det er det samme.. For beskrivelsen af virkningen er de samme som den, den flinke sælger fortalte mig..
Han brugte for eksempel ordet svampe ekstrakt og blev glad for tænke traks på 2c serien, men nu er jeg bare mega skuffet :(
Øv øv.. Hvorfor satan læste jeg ikke denne her tråd..
Nu er det snart 3 år siden jeg har prøvet det sidst..

Synes det er fedt at du har læst advarsler om tabletterne samt ved at de indeholder noget junk og ALLIGEVEL vælger at indtage dem. :roll:

spiffeh skrev:
... lær dog noget af det?!

Stop med at spis ecstasypiller! - rent mdma eller ingen ting.

Word!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Men omvendt så se her:
http://www.ecstasydata.org/results.php? ... Field=Name

Der findes rigtig mange forskellige blå delfiner. Det gør det ikke nemmere nej, så vil anbefale alle at teste deres piller inden de æder dem.

Junior medlem

slet

Senest rettet af Qua112 26 jul 2013 12:27, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

slet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Yo

Lige et godt råd - lad være med at spise E piller - goddamn, du ka lige så godt ringe til et lab og bede dem om at sende dig deres affaldsprodukter.
Der er kun 1 måde at spise E piller på og det hvis man har et EZ-testkit.

Når vi så er ovre moralen - find et stearin lys - det nok noget lettere at få gang - end en smøg, men husk at puste det ud når du har fået gang i smøgen - fordi hvis nu du falder i søvn, så det ikke fedt med et tændt lys...

Æd en vitaminpille og drik et eller andet, ka ikke rigtig komme med andre råd, men håber satme du har det bedre om nogle timer :)

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Arg, Qua112 lyder nederen. Som of CoA siger: Test lortet på et kit, prøv at finde ud af hvad det er.

Bedre held med at få fat i noget rigtig MDMA en anden gang. Krystaller wins!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg blev tilbudt blå delfiner nytårsaften, den helt lyseblå variant, var vidst godt nok vi ikke købte nogle af dem :)

Medlem

Qua112 > Det er sgu noget lort som du har det nu, men jeg håber da så at du tager en advarsel omkring nogle piller på et board mere seriøs næste gang. Jeg kan ikke forstå du har bare ignoreret tråden, og så købt pillerne og taget én alligevel. Ingen moralprædiken herfra - for kender godt til dét når man savner MDMA :) Men køb for guds skyld et EZ Tests kit - så kan du tjekke hvad der er i, og det har du jo til de næste mange, mange gange ;)

200 - 300 kr. er ikke meget at give for at sikre en god MDMA-oplevelse HVER gang, og bedre endnu, sikre at du ikke forgifter dig selv med et eller andet crap som kan være i pillerne ;)

Held og lykke.

Junior medlem

slet

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
:google: der kan man finde alt.

Medlem
Brugeravatar

Set hos en rygershop i Istedgade, KBH.

Medlem

Kom nu kammerat! Du er ikke så ny mere... //HopIFjordeN//

EDIT: Aah, sorry - troede ikke det også gjaldt den slags forhandlerlinks, som kan afhjælpe unødige dødsfald :shock:. Troede mere det var møntet på RC-forhandlere - min fejl. :roll:

Kvajebajer :cheers:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Der er kun 1 måde at spise E piller på og det hvis man har et EZ-testkit.

Citat:
Men køb for guds skyld et EZ Tests kit - så kan du tjekke hvad der er i, og det har du jo til de næste mange, mange gange ;)

200 - 300 kr. er ikke meget at give for at sikre en god MDMA-oplevelse HVER gang, og bedre endnu, sikre at du ikke forgifter dig selv med et eller andet crap som kan være i pillerne ;)

Jeg vil mene, at det er en udbredt misforståelse, når folk tror at den hellige grav er velforvaret blot de tester deres dope med et EZ kit.
Jovist - det kan da be- eller afkræfte tilstedeværelsen af f.eks. MDMA og andre af de "bedre" substanser, men det siger absolut intet om hvorvidt der er andre uønskede stoffer i, farlige, såvel som harmløse - ikke engang de efterhånden meget almindelige piperaziner kan der analyseres for.
Tilstedeværelsen af en (lille) mængde MDMA udelukker jo ikke for tilstedeværelsen af stoffer, som kan give uønskede effekter!
Hvis bare man måtte lave sine egne stoffer - oh, hvilken troværdig renhed man da ville kunne opnå :)

Medlem

Du har ret - men det tester stadig for de mest gængse stoffer som findes i pillerne, herunder PMA som har forårsaget flere dødsfald. Kittet tester ikke for decideret gift e.l., men det skaber stadig en væsentligt indsigt i stoffet, sat op imod hvis man ikke foretager testen - dermed ikke sagt at det er en 100 % gardering, for det har du selvfølgelig ret i, at det ikke er.

Hvis man måtte lave sine egne stoffer, tror jeg at jeg var blevet kemiker i stedet. Så ville der jo straks være et formål med det :)

Junior medlem

gider ikke at oprette et nyt emne, bare for mit lille spørgsmål. men nu hvor vi snakker om blå delfiner..
imorgen skal jeg prøve blå delfiner for første gang, og det er første gang jeg nogensinde tager 'stoffer'.
jeg er vant til at ryge hash, men får altid sådan noget, hvor jeg bliver pissebange den første time. nå, men så tænkte jeg på, tror i så godt at jeg kan tåle de der piller? - for at jeg ikke bliver bange når det er, kan man dø hvis man får for meget? jeg kan ikke rigtigt finde noget om det nogle steder, så undskyld hvis jeg spørger dumt. (:
-liv

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
HOLD DIG FRA DEM!

Edti: Få fat i ordenlige stoffer hvis det skal være. Spørg din hashpusher om ikke at han kender en der kan få fat i det til jer ;)
Det er desværre oftest sådan.

Senest rettet af Obama 18 feb 2010 15:20, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
xelmer skrev:
gider ikke at oprette et nyt emne, bare for mit lille spørgsmål. men nu hvor vi snakker om blå delfiner..
imorgen skal jeg prøve blå delfiner for første gang, og det er første gang jeg nogensinde tager 'stoffer'.
jeg er vant til at ryge hash, men får altid sådan noget, hvor jeg bliver pissebange den første time. nå, men så tænkte jeg på, tror i så godt at jeg kan tåle de der piller? - for at jeg ikke bliver bange når det er, kan man dø hvis man får for meget? jeg kan ikke rigtigt finde noget om det nogle steder, så undskyld hvis jeg spørger dumt. (:
-liv

Hvis du havde læst posten ville du nok ikke være så ivrig efter at stoppe dem i kæften. I det hele taget er det snotdumt at begynde at dope sig selv med ting som der er kommet advarsler om?

Som Obama så viist siger... "HOLD DIG FRA DEM!!!!!!!!!" Og der kan bestemt ikke komme nok udråbstegn bag denne statement!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]