Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 13:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Titlen siger vel sig selv.. Vi er nogle gutter der snart skal prøve denne vidundersvamp og vil gerne vide hvordan man bedst indtager den, og får den bedste effekt ud af den.

Skal man tygge i den i lang tid så det bliver til en slags grød i munden, eller skal man bare sluge svampen?
Og hvad skal man evt. undgå at spise under trippet, og hvad er godt at spise?

Jeg har tænkt på at skaffe en pizza.
Spise svampene, vente en halv time, og så spise lidt af pizzaen, frugt og vand.
Giv meget gerne råd eller forslag til gode ting man kan spise når man tripper! :)

Medlem

Geografisk sted: På flugt
for mig at se synes jeg ikke du skal lege med svampe, men derimod fortsætte din hobby...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Vil tror at det er best at tygge svampe lidt inden man sluger dem, for større overflade.
Men det skal nok også virke bare at sluge dem hele.

Det er en god ide at faste 3-6 timer før du intager svampene.

Der skulle ikke være noget i vejen for at spise pizza eller frugt ca. en halv time efter intagelse,
men du kan god regne med at du er begyndt at blive ramt der hvilket gør det lidt besværligt / underligt at spise.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke i skal faste inden i spiser svampe første gang. Tyg dem godt igennem inden i sluger dem. Der udover er svampe the rigtigt effektivt og virker hurtigere end når du spiser dem. Men måske i også skulle vente med til næste gang :D

Medlem
Brugeravatar

Tak for tippene.
Hvordan laver man the ud af svampe?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nikolaj214 skrev:
Tak for tippene.

Koger noget vand, knuser svampene, smider dem i vandet, lader det trække 5-10min. Tilføj evt the hvis du vil. Husk at spise resterne hvis der skulle være lidt svampe tilbage i koppet. Jo hurtigere du drikker det, jo hurtigere virker det! vi snakker altså 5 min hvis du vender dit kop på hovedet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Arthur Spooner skrev:
Nikolaj214 skrev:
Tak for tippene.

Koger noget vand, knuser svampene, smider dem i vandet, lader det trække 5-10min. Tilføj evt the hvis du vil. Husk at spise resterne hvis der skulle være lidt svampe tilbage i koppet. Jo hurtigere du drikker det, jo hurtigere virker det! vi snakker altså 5 min hvis du vender dit kop på hovedet.

5 minutter fra man har bællet det - til det begynder at virke??? :shock:

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Arh, den ville jeg tage med et gran salt, men det er kort tid. Et kvarters tid, gerne. Men nu skal teen jo lige trække en lille rum tid, den kære psilocybin vil vi jo gerne have til at bade sig i det varme vand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe min fejl, men overdrivelse fremmer forståelse :lol:

Medlem
Brugeravatar

Det lyder skam fint. Men jeg tror godt at jeg vil have hele oplevelsen med, nu hvor det er første gang. Du ved, come up og det der.
Så jeg må prøve te'en en anden gang.. Hehe.

Et helt andet spørgsmål -
Vi får svampe af en dealer, og vi har ikke fået fundet ud af hvilken slags svamp det er endnu. Er der noget måde man kan se hvilken slags det er, når den allerede er tørret? Og kan man finde ud af om det overhovedet er en psilocybin-holdig svamp, eller om det bare er en look-a-like, uden at spise den?

Medlem
Brugeravatar

Sagde du ikke lige at det var spidst nøgenhat?? :P

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Jo, det antager jeg at det er.. Sorry, det glemte at jeg skrive i min første post, haha.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Højst sandsynlig enten Cubensis eller Spids nøgenhat. Du må vel poste et pic når i får dem, også kan nogle eksperter her inde fra måske give jer et ID på jeres svampe.

Medlem
Brugeravatar

Hej igen.
Har lige fået at vide at han kalder svampene for "svampebob".

Er der nogen der har en idé om hvad det eventuelt kunne være for en slags?

Medlem
Brugeravatar

Nikolaj214 skrev:
Hej igen.
Har lige fået at vide at han kalder svampene for "svampebob".

Er der nogen der har en idé om hvad det eventuelt kunne være for en slags?

Det lyder ærligt talt som om han tager pis på dig. Eller bare syndes han skal være kreativ og give sine svampe navne ligesom man giver ecstasypiller navne som firkløver, no1, kirsebær osv... :roll:

Spørg ham hvilken slags det er, eller hvor de er fra?? Det må han sku da vide :?

- Abraham Lincoln

Medlem

Geografisk sted: Århus
Synes det er så fantastisk at spise under trippet. Nogen gange bliver det helt vildt med pepperoni´er der får øjne.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Euforiseret skrev:
Arthur Spooner skrev:
Nikolaj214 skrev:
Tak for tippene.

5 minutter fra man har bællet det - til det begynder at virke??? :shock:

Når jeg indtager svampe indtager jeg det i 95% af tilfældene i te på den måde som Arthur Spooner beskriver.
Det er ikke unormalt at jeg har været tydeligt påvirket efter 5-10 minutter, og jeg er også blevet taget groft på sengen på den bekostning.
Hvis man har tom mave kan man ihvertfald være ret sikker på at effekten indtræffer ufatteligt hurtigt hvis man indtager paddehattene i te, det har også speedet det op for mig at indtage et enkelt shot spiritus (lad være med at drikke dig fuld når du skal trippe, max et par genstande ville jeg anbefale) sammen med teen.
Men pas nu på, det kan VIRKELIG gå stærkt, så regn altid med at det kommer hurtigere end forventet - så er det sværrere at blive fanget af et sygt trip i kvickly fordi man lige regnede med at man kunne nå derhen og tilbage før trippet startede (been there, done that...).

Medlem
Brugeravatar

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... nceata.jpg
sådan her ser spidsnøgenhat ud..
http://www.thegooddrugsguide.com/files/ ... bensis.jpg
sådan her ser typiske cubensis svampe ud. Det er ret vigtigt i finder ud af hvilke det er i køber da spids nøgenhat er meget stærkere end de andre og
standard trip dose er rimeligt forskellig.
Hvis du selv er tvivl,vil jeg anbefale du tager et billede når du får dem og uploader det her så nogle mere kyndige svampe folk kan bedømme.
Udover det ville jeg aldrig selv købe svampe af nogen der kalder sine svampe for svampebob.
Det lyder i mine ører meget uansvarligt hvis at sælge dem videre hvis han ikke selv ved hvad han har med at gøre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Få dig eventuelt en anden, bedre og mere saglig handelskontakt, da det ikke er skide smart at købe svampe af en der ikke kan se forskel på rød og hvid fluesvamp. Jeg tror sagtens, at en tørret Spids Nøgenhat kan se ud som mange andre der ligner den når de er tørre.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
jeg ville også helt klart finde en anden pusher hvis jeg var dig, fordi når det er svampe det handler om, skal ham man køber dem af, altså være helt sikker på hvad det er han sælger, fordi det kan gå meget galt hvis din pusher sælger dig en svamp, og siger at det er en anden svamp en det rigtigt er.
desuden er det meget svære at se hvad det er for en svamp man har med at gøre, når den er tørret.
det er noget af det der er fedt ved at dyrke sine egne svampe, man ved hvad det er man propper i munden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]