Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Jeg har en bestilling af 2c-d, 2c-e, 2c-i og 2c-t-7 på vej hjem i det nye år. Jeg har læst en masse trip rapporter på stofferne. Er der nogen som har lidt personlig erfaring på 2c-d, i og t-7?

Det bliver sku en fed pakke at modtage var? :lol:

Gør dig selv en tjeneste og hold lidt igen! Jeg kan forestille mig hvor svært det må være når man har så mange godter, men 2c-x hver weekend render jo hurtigt op i en tung omgang HPPD. Stay chilled dude! :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Arthur Spooner skrev:
Psycheholic skrev:
Jeg har en bestilling af 2c-d, 2c-e, 2c-i og 2c-t-7 på vej hjem i det nye år. Jeg har læst en masse trip rapporter på stofferne. Er der nogen som har lidt personlig erfaring på 2c-d, i og t-7?

Gør dig selv en tjeneste og hold lidt igen! Jeg kan forestille mig hvor svært det må være når man har så mange godter, men 2c-x hver weekend render jo hurtigt op i en tung omgang HPPD. Stay chilled dude! :peace:

Hver weekend? Ellers tak.
Jeg har bestilt det hjem fordi at jeg ikke har prøvet et psykedelisk phenethylamine. Man ved jo aldrig hvornår det næste RC bliver ulovligt så derfor har jeg sikret mig 4 kendte psykedeliske phenylaminer, som skal gemmes væk til en dag hvor man har tid og kræfter til et trip.

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Psycheholic skrev:
Arthur Spooner skrev:
Psycheholic skrev:

Hver weekend? Ellers tak.
Jeg har bestilt det hjem fordi at jeg ikke har prøvet et psykedelisk phenethylamine. Man ved jo aldrig hvornår det næste RC bliver ulovligt så derfor har jeg sikret mig 4 kendte psykedeliske phenylaminer, som skal gemmes væk til en dag hvor man har tid og kræfter til et trip.
:peace:

Øhh... De fire stoffer som du har erhvertet dig er ulovlige??

Flueknepperi, ja jeg ved det. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
BehindMind skrev:

Jaa, du har ret. (: . Så må man ikke snakke om ting der er ulovlig at besidde?(Close the site ;b) Eller må jeg ikke sige "jeg køber dette ulovlige stof hjem til at euforisere mit hoved med" ? Jeg kan godt se princippet i at jeg gør mig selv til kriminel ved at sige det, men... Ej fuck it, fluekepperiet er fortjent. :b

Så sætter jeg mig over i hjørnet og ryger mig en møghund på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
BehindMind skrev:

Jaa, du har ret. (: . Så må man ikke snakke om ting der er ulovlig at besidde?(Close the site ;b) Eller må jeg ikke sige "jeg køber dette ulovlige stof hjem til at euforisere mit hoved med" ? Jeg kan godt se princippet i at jeg gør mig selv til kriminel ved at sige det, men... Ej fuck it, fluekepperiet er fortjent. :b

Så sætter jeg mig over i hjørnet og ryger mig en møghund på.

Du skal da endelig snakke om det så meget du vil. Det var bare en konstatering i forhold til det du skrev. ;)

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
dave-o skrev:
[...]Møder ingen tolerence. tværtimod.[...]

Det er altså noget vrøvl at det ikke skaber tolerance. Som det også fremgår af dine andre posts, så må du operere med kæmpe doser, kradsbørstige redoseringer og opfindsomme stofkombinationer der ikke kan andet end at give dig en effekt!

Hvis du (næsten) ikke kan mærke virkningen af en lav til medium dosis 2C-C oralt, uden redosering og UDEN at indblande andre stoffer, så har du tolerance! Hertil og ikke længere.

Hvis du tager andre stoffer udover 2C-C, så er du ikke længere på 2C-C. Du er på en stofkombination. Du er under indflydelse af en en fællesvirkning, en synergisk effekt, som du ikke kan skille ad. Du bør så vidt muligt oplyse om andre stoffer er indblandet, i stedet for at tilskrive virkningen til 2C-C, som jeg har lagt mærke til du har gjort nogle gange efterhånden.

Junior medlem
Brugeravatar

alis skrev:
dave-o skrev:
[...]Møder ingen tolerence. tværtimod.[...]

Det er altså noget vrøvl at det ikke skaber tolerance. Som det også fremgår af dine andre posts, så må du operere med kæmpe doser, kradsbørstige redoseringer og opfindsomme stofkombinationer der ikke kan andet end at give dig en effekt!

Hvis du (næsten) ikke kan mærke virkningen af en lav til medium dosis 2C-C oralt, uden redosering og UDEN at indblande andre stoffer, så har du tolerance! Hertil og ikke længere.

Hvis du tager andre stoffer udover 2C-C, så er du ikke længere på 2C-C. Du er på en stofkombination. Du er under indflydelse af en en fællesvirkning, en synergisk effekt, som du ikke kan skille ad. Du bør så vidt muligt oplyse om andre stoffer er indblandet, i stedet for at tilskrive virkningen til 2C-C, som jeg har lagt mærke til du har gjort nogle gange efterhånden.

Undskyld, men nu handler denne tråd om 2c-x alene..

Og det er selvfølgelig hvad jeg snakker om. Har kørt på 2c-c alene MANGE dage i træk. Med præcis den samme dose hver gang. Og det bliver kun vildere hver gang.?

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

du er syg nok :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Læste lige i den bekendtgørelse om euforiserende stoffer som blev linket til tidligere i denne tråd. Der står om Liste A: Liste A omfatter stoffer, der ikke må forefindes her i landet. Mens Liste B, D og E omfatter stoffer, der kun må benyttes til medicinsk og videnskabelig brug. Hvordan kan det være cannabis ligger i liste A? Troede da det blev brugt omkring til behandling af kræft og schlerose? Er det en bekendtgørelse der overhovedet på nogen måde er up to date og som man kan bruge til noget? Og hvordan kan man overhovet være bekendt at putte en række stoffer i en kategori hvor det end ikke må benyttes til videnskabelig brug? Det er da et skråplan man er ude på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cannabis bliver indtil videre kun brugt meget eksperimentalt i undersøgelser i DK.

THC, derimod, findes som aktivt indholdsstof i lægemidlet Marinol, som svjv. kan fås i DK, men ud fra lovgivningen virker det ikke som en videre udbredt behandlingsmetode.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Rush skrev:
Cannabis bliver indtil videre kun brugt meget eksperimentalt i undersøgelser i DK.

THC, derimod, findes som aktivt indholdsstof i lægemidlet Marinol, som svjv. kan fås i DK, men ud fra lovgivningen virker det ikke som en videre udbredt behandlingsmetode.

Dette er ikke korrekt, nogle sklerose patienter har faktisk lov til at bruge cannabis som medicin, så det ikke helt korrekt det du siger.

Og det ikke bare noget jeg har læst.

PLUR

Junior medlem
Brugeravatar

alis skrev:
du er syg nok :rocking:

Er du venlig at uddybe det?

Det er satans det med at man ikke kan vide om hvorvidt folk er sarkastiske eller ej på nettet.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Det var pisse sarkastisk. I har også samme frisure ;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har kun personlig erfaring med 2c-i, som Psycheholic efterlyste. Jeg synes ikke der var særlig meget visuals over det, mere stimulering. Jeg skal op i en dosis på omkring 20 mg nasalt før der kommer noget visuelt, og så er det mest bare væggen og gulvet osv som bevæger sig og bølger lidt. Men man har den typiske kreative tankegang, varmen i kroppen, let til latter, større værdsættelse af musik osv.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

2C-I kan være vanvittigt visuelt, men som du siger, er det dosisafhængigt (og personafhængigt). Det samme gælder for 2C-B, 2C-C og 2C-E, i særdeleshed 2C-E, som man forresten skal passe rigtig meget på. Det kan være en tungere oplevelse end man kan kapere.

Medlem
Brugeravatar

Nu er der mange der har kommenteret at man skal passe på 2C-E, men hvad er det der gør at man skal være mere påpasselig med den? Har prøvet at søge lidt rundt, men fandt intet.

Medlem
Brugeravatar

unb skrev:
Nu er der mange der har kommenteret at man skal passe på 2C-E, men hvad er det der gør at man skal være mere påpasselig med den? Har prøvet at søge lidt rundt, men fandt intet.

Er 2cE mistænkt for at være en MAO-inhibitor (dvs 2CE kan være farlig at kombinere med andre stoffer). Endvidre er 2CE væsentligt mere potent (2 mg sniffet kan mærkes fint) end 2C-I,B og C samt længere varende (ca dobbelt så lang tid som de andre).
Tilføjelse: hvis man er kæk kan man måske slippe af sted med at eyeballe 2CB. Jeg ville ikke eyeballe 2CE!

Site Webmaster
Brugeravatar

unb skrev:

2c-E er meget mere intenst både visuelt og i dit sind end de fleste gængse 2c'ere.

Jeg har taget 2c-E 15+ gange og 2c-I 35+ gange, og mine negative oplevelser på 2c-E er mange gange højere end på 2c-I.

Som Sasha Shulgin skriver i PiHKAL:
Shulgin skrev:
Several people have said, about 2C-E, "I don't think I like it, since it isn't that much fun. But I intend to explore it again." There is something here that will reward the experimenter. Someday, the full character of 2C-E will be understood, but for the moment, let it rest as being a difficult and worth-while material

Der er ingen tvivl om at 2c-E er et meget interessant kemikalie, men det er ikke nemt at have med at gøre. Både mine dybeste og sværeste psykedeliske oplevelser har været på 2c-E.

[EDIT]
Som posteren over mig noterer er der ikke megen forskel på dosen til en hyggeligt trip til et overdrevet intenst trip. Et miligram eller to kan gøre hele forskellen. Jeg anbefaler stor forsigtighed med 2c-E.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Det lyder jo for vildt, at 2c-e er så potent i forhold til 2c-b og 2c-i f.eks!

Jeg syntes 2c-b er meget aggressivt, ihvertfald i forhold til svampe som jeg finder mere stille og roligt. Ved en dosis på 25-35 mg. 2c-b så er jeg altså virkelig i hyggehjørnet, jeg tripper bigtime!
Hvad dosis har i kørt i med 2c-e'en?
Jeg syntes ikke selv at 2c-b går særligt meget i hjernen, sagt sådan at jeg får ikke de helt vilde tankespins og sådan. Men det lyder da til at 2c-e er et noget tungere trip at bevæge sig ud på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2c-e er meget tungere end f.eks 2c-i eller 2c-b.

Jeg tog en dosis på 11mg 2c-e i søndags, og havde en rigtig lækkert, og dybt trip. 2c-e slår efter min mening 2c-i og 2c-b med længder. Synes sagtens at 2c-i og 2c-b hurtigt kan blive trivielt og for overfladisk. På den anden side, så er 2c-e noget jeg skal holde længere pause med end f.eks 2c-i eller 2c-b. Det er som sagt i den tunge ende af skalaen.

Jeg synes at 2c-e kan være lidt svært at dosere. Som sagt tidligere, så kan et enkelt mg vippe dig ud over kanten, så træd varsomt med det, og gå stille og roligt op.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]