Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

heey

Jeg leder efter en hamp plante, der laver et højt TCH procent tal. Den skal ikke blive for høj en meter er findt.. ;D

Senest rettet af HeltIHampen 14 dec 2009 20:42, rettet i alt 3 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er de frø fra den sort du har lyst til at gro.
Hvorfor? Fordi du ikke gider gro noget du ikke gider at ryge.

Ærligt talt, det virker måske som et logisk spørgsmål for en nybegynder, men det er, undskyld sproget, ret tåbeligt spurgt. Hver sin grower, hver sin favorit.

Med det sagt, så er der en masse gode producenter du bare kan kigge nærmere på. Læs lidt rundt om på nettet og find noget du synes om.
Vælg en potent og hurtigtblomstrende sort. For langsomme sorter når ikke at blive færdige i Danmark.

Held og lykke med din søgen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
og lad venligst være med at oprette en ny tråd til hver af dine mange tusind spørgsmål :) opsummer dem og skriv dem allesammen ned i EN tråd? :) .. på den måde spare du os andre for en masse klik og undgår på samme tid at komme til at spamme forummet. :)

Men som Ariaji skriver.. dyrk en sort som virker god for nybegyndere.. men tag da lige og læs cf guiden og sæt dig lidt ind i hampdyrkning, før du begynder at spørge løs om info som er tilgængelig for alle.. hvis bare man gider læse lidt ;)

Medlem

tak bægge to, det var også meningen jeg ville skrive dem i et, men jeg troede det ene blev slettet da jeg skulle oploade det.

Medlem

Geografisk sted: midtjylland
du kan altid nedbinde dine planter eller toppe dem hvis det er fordi du syndes de begynder og blive for høje ;) ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]