Nu er det jo standard at man ikke fucker sin hjene før den er udviklet til det....
Jeg havde da også vildt lyst til at prøve både svampe, LSD og alt muligt psykedelisk da jeg var teen, men jeg var alligevel 19 da jeg spiste E første gang og 20 da jeg spiste svampe første gang og 21 da jeg spiste LSD første gang.
Mine valg kom ikke fra psychedelias råd - der var ikke noget psychedelia da begyndte at tage dope, men man kunne stadigvæk finde noget info på nettet, resten kunne hentes fra bøger skrevet af folk som selv havde taget de stoffer, og når man så læser deres kryptiske tanker, så kan man godt mærke man ikke selv er klar til at tænke de tanke, til at have den indsigt, fordi man sagtens kan se den er alt for massiv til ens unge sind - hvis man vælger at ignorer sin gutfeeling og bare lytter til samfundets gutfeeling (den der med 11 årige der jagter speed fordi deres brødre har givet det til dem nogle gange) - så skal man være glad for at der findes et site som dette, fordi her sidder der heldigvis nogen som har deres gutfeeling i orden og ikke er styret af et latterligt samfund der er på vej ned med 120 i timen.
Hvis en gut, der har taget narko i rigtig mange år, siger til en 14 årige - du ikke gammel nok, vent til du bliver noget ældre - så er det altså den eneste form for HR der gælder i den alder, fordi en 14 årige hjerne på LSD - det nok meget godt i nogle tilfælde, not...... Det ender galt og det kan ende i at de drømme som den 14 årige havde om sit liv, ikke længere er mulige, pga psykedeliske stoffer.
Psykedeliske stoffer bruger man til at udvide sin psyke med, altså ændre sin opfattelse af virkeligheden... det kræver at man har opfattet hele virkeligheden før man ændrer på den - det har en 14-15 årige ikke - deres virkelighed er nogenlunde lig med det miljø de bevæger sig rundt i til hverdag. Virkeligheden kan i sig selv være meget psykedelisk, selvom man ikke er påvirket af dråks. Synes personligt at man skal have levet noget liv inden, følt nogle følelser - især det med at have følt nogle følelser - fordi goddamn, psykedeliske stoffer ændrer på hvordan du føler alt og hvis du ikke kender de fleste aspekter af dine følelser, så er psykedeliske stoffer sgu et no go...... et ungt menneske har bare ikke disse attributter, derfor får de at vide gang på gang at de skal vente..... fordi der er IKKE andet HR til så unge mennesker.. Så kan vi nok forklare hvordan det er sikkert, med set og setting og hele lortet... men hvor meget hører sådan nogle 14 årige efter? Hvor meget er de styret af deres impulser? Impulser er rigtig godt til at smadre et trip over i total kaos og nedtur.....Især impulsive følelser og så er det vi kommer til det der med 14-15-16-17 årige og deres hormoner der blæser rundt i kroppen og får dem føle det ene og det andet nye... bland lidt LSD ind i den kombo lidt for tit - så tror jeg sgu ikke at udviklingen fra barn-teen-voksen forgår helt som den burde..... Men det nok bare mig... Synes ihvertfald at alle de små unger skal vente...... Fordi ser sgu den ene hvalp efter den anden, havne på opholdssted, ryge i spjældet, ryge på benzoer og alt muligt andet crap, fordi de blander stoffer ind i deres hormoner - ind i deres krops egne hormoner, det er så FUCKED up at gøre sådan noget mod sig selv...... og aldrig vil jeg da på nogen måde råde en under 18 til at tage noget som helst, vil ikke engang råde dem til at drikke eller ryge.....
PLUR
|