Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 10:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Jeg vil lige oplyse om et initiativ til at sprede gratis medicinske/spisesvampe (ikke psilocybinholdige svampe). Det er hovedmanden bag den hedengangne "free spore ring" (ikke FSRE men noget tilsvarende bare for medicinske/spisesvampe ) som nu forsøger sig med en ny "distribueret netværksmodel", så det ikke længere er ham der skal gøre al arbejdet.

Målet er at folk registrerer sig hvis de har en kultur de vil klone og/eller sprede videre. Man kan så betale dem forsendelsesomkostninger via PayPal for at modtage en kultur. (Og så begynder de ihærdige selvfølgelig selv at klone kulturerne til andre, osv.) Det er samtidig meningen at man følger kulturerne, således at de er "stamtavlemærket" efter oprindelse og kloningsgeneration o.l.

Der er måske et par problemer i den måde, det er meningen at den distribuerede netværksmodel skal fungere på, men formålet er jo prisværdigt og det er da værd at holde øje med, og evt. overveje at deltage i når det kommer i gang.

http://www.bemushroomed.com/joomla/
http://twitter.com/bemushroomed
Der er ikke rigtig noget at se derinde, der er først lige åbnet for tilmelding. og så kan man melde sig til få et nyhedsbrev. :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
Lille indskydelse herfra vedr. "den hedengangne free spore ring", ejeren har trukket sig tilbage, men siden er heldigvis genopstået med ny bagmand... sweet!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Hej Bæst

Det kan være jeg har misforstået noget. Der er rigtig nok stadig en smule gang i freesporering.nl, men der er ikke længere nogen gratis spore ring for medicinske/spiselige svampe, med mindre jeg er totalt blind. Men hvis det er noget andet end dette forum du tænker på må du meget gerne smide et link! :)

edit-det hedder selvfølgelig freeseedring.nl ikke freesporering

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
Om igen..

Så troede,mente,forstod jeg det, som om du snakkede om ...., aka psilocybinholdige sporer.
Idet siden var ïnaktiv sommeren over, til stor ærgelse, krydret med angst, for mit eget vedkommende.
Husker jeg slog et par baglæns koldbøtter af glæde, da jeg erfarede den fungerede igen.
Men misforståelsen bunder vel i formuleringen af henholdsvis freeseed og freespore, samt at jeg ikke havde läst din parantes.
Det pröver jeg lige näste gang.

Senest rettet af Bæst 04 jan 2010 14:31, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Also if i don't understand half of your strange words and alphabet characters you're all welcome at Bemushroomed.

For any question feel free to emal me at info@bemushroomed.com

Have a nice day!
Fabio

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]