Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hvad er forskellen mellem 2c-b 2c-e og 2c-c ?? har selv prøvet 2c-c ;) og 2c-b i pilleform .

Site Webmaster
Brugeravatar

Det er svært sådan i få ord at forklare forskellen på så tæt relaterede kemikalier, så læs en masse rapporter og find ud af det på den måde.

2c-E rapporter

2c-B rapporter

2c-C rapporter

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2C-E = 4-substitueret ethyl-gruppe [Oral doseringer: PiHKAL - 10-25mg, varighed: 8-12 timer | Erowid - 5-25mg]
PiHKAL link: http://www.erowid.org/library/books_onl ... l024.shtml
Erowid link: http://www.erowid.org/chemicals/2ce/
Wiki link: http://en.wikipedia.org/wiki/2C-E

2C-D = 4-substitueret methyl-gruppe [Oral doseringer: PiHKAL - 20-60mg, varighed: 4-6 timer | Erowid - 4-100mg]
PiHKAL link: http://www.erowid.org/library/books_onl ... l023.shtml
Erowid link: http://www.erowid.org/chemicals/2cd/
Wiki link: http://en.wikipedia.org/wiki/2C-D

2C-C = 4-substitueret chlor-gruppe [Oral doseringer: PiHKAL - 20-40mg, varighed: 4-8 timer | Erowid - 15-55mg]
PiHKAL link: http://www.erowid.org/library/books_onl ... l022.shtml
Erowid link: http://www.erowid.org/chemicals/2cc
Wiki link: http://en.wikipedia.org/wiki/2C-C

Alle 2C'ere er selvfølgelig baseret på et 2,5-dimethoxyphenethylamin skelet :)
Erowid doserne er taget direkte fra "threshold" -> højest anbefalede "strong" dose, så tjek lige deres sider om doseringer, inden du kaster dig ud i de vildeste doser.
Enjoy!

Senest rettet af Mystery 22 dec 2009 22:32, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...Og pas på med doseringen af 2C-E. Den kan snyde noget så grumt! Som Rush også siger, så vær meget forsigtigt med dosering af 2C-x'er generelt og især 2C-E.

Junior medlem

Nogle her der kender Mephedrone ? :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg kender intet til stofferne men kan de sammenlignes med LSD?

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
-psyfactor- skrev:
Nogle her der kender Mephedrone ? :)

Hvad har det med 2cx'erne at gøre? Brug søgemaskinen så kan du sagtens finde emner om mephedrone.

jointventure skrev:
Jeg kender intet til stofferne men kan de sammenlignes med LSD?

Begge dele er psychedelikaer, men trippet er meget forskelligt kontra lsd imo..
ligesom rbp skriver, så læs nogle triprapporter og vurder inden du spørger.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kort vil jeg tilføje som andre også har skrevet, at du virkeligt, hvis du får muligheden, skal passe på med 2C-E'en. det kan være en rigtig tung og dyb dame at danse med.

Junior medlem
Brugeravatar

Mine egne personlige erfaringer siger mig at 2c-c er det perfekte begynder psychedelika, med den lille hage. At når man så vælger noget der er bare lidt hårdere for tænkeren, så kan det være man får et chok.

2c-c gir intet ud over meget kraftigt visuelt trip. Ikke nødvendigvis ud af kroppen, selvom jeg har været ude for en kvinde jeg kender fik et ret kraftigt trip. Hun valgte at ligge med lukket øjne de to timer det stod på. Og hun havde en indre rejse der sagde spar-2. Så noget andet der er sikkert med 2c-x'ere er at de er ret uforudsigelige. Som i, "fuuuuck man :D HAHA!!!" 2c-c er noget jeg har brugt rigtig mange timer på de sidste par mdr. ja, nærmest et par uger.. Og jeg bliver lige overrasket hver gang. Møder ingen tolerence. tværtimod. Ud over det er det lovligt.

2c-b Mit første psychedeliske trip og det jeg husker som den første dag i mit nye liv.. Aldrig er jeg blevet taget så grundigt i røven virkeligheden. Tænkemåden, alt. følte at min hjerne var en meget uheldig proffessor terning. Og at alle farverne lige kom i orden.

2c-e kender jeg ikke. :( endnu.. :)

:)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
dave-o skrev:
Ud over det er det lovligt.

Det er ikke korrekt.
Lad være med at komme med sådan noget misinformation - du risikerer at sende andre en tur bag tremmer eller ødelægge deres rene straffe-attest fordi du kommer med dumme råd som du ikke har undersøgt.
2C-X'erne har været ulovlige i lang tid og det er ikke nogen nyhed så lad være med at gå rundt og fortælle folk sådan noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
dave-o skrev:
Ud over det er det lovligt.

Det er ikke korrekt.
Lad være med at komme med sådan noget misinformation - du risikerer at sende andre en tur bag tremmer eller ødelægge deres rene straffe-attest fordi du kommer med dumme råd som du ikke har undersøgt.
2C-X'erne har været ulovlige i lang tid og det er ikke nogen nyhed så lad være med at gå rundt og fortælle folk sådan noget.

Vil du være rar at fortælle mig hvor på listen over ulovlige euforiserende stoffer jeg kan finde 2C-C?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Var lidt hurtig der, læste det som om det omhandlede 2C-familien generelt og ikke 2C-C, tak for rettelsen.

Junior medlem
Brugeravatar

:)

Junior medlem

dave-o - måske er grunden til du ikke føler nogen tolerance at du er ved og udvikle hppd, 2c-erne har høj risiko for at frem provokere det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ledelia skrev:
dave-o - måske er grunden til du ikke føler nogen tolerance at du er ved og udvikle hppd, 2c-erne har høj risiko for at frem provokere det.

Hvor har du det fra?

Site Webmaster
Brugeravatar

ledelia skrev:

Vrøvl.

En ting er at HPPD er ret omdiskuteret, en anden er at WTF skulle mindske effekterne ved psykedeliske stoffer fordi man "lider af HPPD"?

Iøvrigt har jeg før ageret uansvarlig og indtaget over 1500mg forskellige 2c-*'er over 14-16 uger, og jeg har aldrig oplevet HPPD.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem
Brugeravatar

HPPD er vel kun dårligt hvis du ser sådan på det? It's in the eye of the beholder.

Jeg elsker mine farvede lamper og de komplementerfarver de giver når jeg stener mit hvide loft :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg har en bestilling af 2c-d, 2c-e, 2c-i og 2c-t-7 på vej hjem i det nye år. Jeg har læst en masse trip rapporter på stofferne. Er der nogen som har lidt personlig erfaring på 2c-d, i og t-7?

Admin
Brugeravatar

Søg lidt rundt på nettet. Der står bunkevis af rapporter om de to stoffer. Personligt kan jeg godt li 2c-d. Den bedste 2c efter 2c-b af dem jeg har prøvet.

Btw, er det ikke lige vel inkriminerende nok, når du siger på et offentlig board at der er 4 liste B stoffer på vej hjem til dig?

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg har været godt rundt omkring og læse, ville lige høre om der var nogen herinde inde der kunne bidrage.

Og jo du har muligvis ret, nok ikke det smarteste, men jeg tror det er en rimelig gammel nyhed at folk herinde køber ulovlige stoffer. Man kan selvfølgelig ikke være på den sikker side når man skrive sådan noget på et offentligt forum, men jeg tager chancen og håber mine i alt 400 mg psykedeliske stoffer ikke bliver nuppet. (:

Tak for svaret.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]