Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 00:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ja, har aftalt med mig og en ven at nytårsaften, står den på alkohol og joints - som er en normal blanding for mig.
Men hvad kan jeg indtage sammen med det her så kan blæse mig fuldstændig af, og dog stadig kan tænke lidt klart.
Har aldrig prøvet nogle former for piller eller snifning, udover en valium en kedelig aften uden virkning.

Medlem
Brugeravatar

Keta eller mdma syntes jeg ville være to gode bud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Keta til nytår? Næeh du, det synes jeg sgu lyder som en ret dårlig ide. Man bliver let lige lovligt lam, og med fyrværkeri over det hele er det en god ide ikke at være ALT for brændt af...

Ok, nu skal jeg nok holde kæft med min pylrethed :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Manze skrev:
Ja, har aftalt med mig og en ven at nytårsaften, står den på alkohol og joints - som er en normal blanding for mig.
Men hvad kan jeg indtage sammen med det her så kan blæse mig fuldstændig af, og dog stadig kan tænke lidt klart.
Har aldrig prøvet nogle former for piller eller snifning, udover en valium en kedelig aften uden virkning.

Et godt bud ville nok være speed, det er imo. et fint stof at starte ud med, og så bliver du også klar i hovedet af det :)

Admin
Brugeravatar

Jeg synes ketamin er en dårlig ide, hvis du også skal drikke. Alkohol og ketamin er en dårlig kombo for de fleste.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Blæse dig af? Altså hvilken rus søger du? Jeg ville umiddelbart foreslå amfetamin eller kokain. Det ville give aftenen mere knald på. Men jeg ville ikke sige at man bliver blæst af det.
Hvis i har en base bestående af trygge rammer kunne LSD være en mulighed. Så ville jeg bare holde igen med alkoholen og hashen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Skal i i byen? Hvis ja, så gå efter amfetamin eller kokain.

Hvis nej, så MDMA!

Junior medlem

har tænkt mig at prøve cola for første gang her nytårsaften, har prøvet amf en del før, masser af hash osv. men ville det være dumt med cola her hvis jeg nu sgu få det dårlligt af det? eller er effekten af cola ret ens med amf, bare meget bedre?:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hehe tjah, manges første gang på coke er lidt af en skuffelse, det er ikke voldsomt som amfetamin, det kan derimod være MEGET subtilt. Men hvis du er heldig at finde noget ordentlig coke, så skal du nok få en lækker rus!

Husk så endelig at hvis du indtager alkohol, så metaboliseres kokainen til cocaethylen, som er meget hårdt for hjertet! Det er dårlig HR, og der kan føles ubehag!

Junior medlem

kan du udbyde hva du mener med subtilt ?:)

kan det overvejes at blande coke & noget godt skunk i en phillis (hvordan det nu staves) :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Subtilt er når rusen er meget skjult, og du føler den nærmest ikke er tilstede :)

Nej, lad være med at prøve og ryge kokain!!! Du kan inhalere freebase kokain, men det har ikke rigtig relevans til dit spørgsmål og er desuden noget lort at komme igang med. Hvis du vil blande hash og coke, vil jeg anbefale dig at ryge hashen når du er på comedown fra coken. Det gør comedownet blødere, og det kan hjælpe mod coke craving, som kan opstå under comedown.

Coke cravings, som man typisk føler ved dårligere coke, skal du også være klar over. Man føler stemningen er total ødelagt, og man er nødt til at tage mere og mere. Det er det slemme ved cravings, du kan være ude i at suge mange baner på en time. Har du derimod noget rigtig godt coke, kan du nærmest føle dig ude af stand til at indtage mere efter et par streger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes i kommer offtopic :)
Nu skal i tænke på, det er første gang med AMF what so ever!..

dog ikke dårlig hjerte men dårlige lunger, kan det betyde noget?

Senest rettet af Flux. 23 mar 2011 15:50, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søger stadig svar.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Manze: Der er en masse mennesker der er kommet med deres bud på hvad du kunne tage.
Hvad med om du tog og specificerede hvad det egentlig er du er ude efter?
Det ville gøre det meget lettere for alle ihvertfald.
Hvis du bare vil være blæst så synes jeg bare du skal holde dig til at drikke og evt ryge et par joints sent på aftenen.
At tage narko for at tage narko er sgu dumt.

Medlem

fejl..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kunne suge et par N2o patroner.
Bare vær opmærksom på, at de kan fremkalde kvalme.

Medlem
Brugeravatar

Som sagt tidligere: Find ud hvorfor du vil kaste dig ud i et nyt rusmiddel og hvad det er du har lyst il at opleve. Derefter er det lettere for dig at finde frem til hvilket stof det er du skal have fat i. Kraftige hallucinogener tror jeg egner sig dårligt til nytårsaften hvis vi taler førstegangsrus og bytur.

Medlem

Manze

Som de andre er inde på får du de mest kvalificerede svar hvis du selv uddyber hvad du leder efter. Desuden får man altså meget ud af at læse den information som er tilgængelig på internettet. Kort vil jeg dog sige følgende:

MDMA: formentlig den mest intense oplevelse og det stof som giver mest lykke... ulempen kan være at det er meget commitende og at det kan være svært at skjule hvis der er folk som ik må se at du er på stoffer

Amf: de nemmeste stof at tage... er billigt og giver et rush som de fleste kan lide men hvor du samtidig kan være dig selv

Coke: det jeg mindst vil anbefale fordi det er meget dyrt og kvaliteten er ringe i dk... virkningen er meget subtil så mange bliver skuffede over stoffet.. derfor ville jeg gemme dette til en almindelig dag og ikke nytårsaften

Junior medlem

har læst at en del har skrevet at cola kan have en virkning som er MEGET subtil, da jeg meget gerne vil være dejlig langt væk nytårs aften kan det være cola er en dårlig idé... blir sgu altid så godt væk af amf & behøver heller ikke så meget + det billigt.. ville bare være stramt at spendere 500 på 1g cola som stank & ikke gav den bedste virkning, jeg ved at det er noget udmærket noget jeg kan få fat i, og har heller ikke indtaget cola før, så burde blive godt væk, bare lidt ærligt hvis rusen gemmer sig helt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]