Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Jeg har gået og undret mig over danskernes måde at ryge hash på bong.

Det virker mærkeligt at fjerne nikotin fra tobakken og blande med små stykker hash med det, når man bare kan brække et tilsvarende stykke af og ryge det på bongen (man har altid ristet der hvor jeg kommer fra!).

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Grunden til at mange ryger tobak sammen med deres tjald er nok fordi det brænder bedre.. Ellers er det uvidenhed. Røg med én en dag der aldrig havde set eller tænkt at man kunne ryge sit hash rent (gør jeg for det meste) og nu har knægten ikke rørt tobak i 2 uger ca :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg ryger nærmest konsekvent sådan der, bare med pibe - den er mere diskret end bong!
Jeg får en fænomenal high, og så kan jeg sagtens skære mit forbrug ned med 70 % end når jeg ryger joints!

4 stjerner

Medlem

jeg tror det er fordi de fleste bonghoveder nyder det "slag", de får af at ryge et mix i bonghovedet. ved ikke om det er pga noget nikotin der er tilbage i tobakken, om hashen bliver optaget hurtigere, eller om det bare er fordi man simpelthen får så meget røg i lungerne på en gang. Dengang jeg røg bong, følte jeg i hvert tilfælde ikke at det slog med det samme, når jeg røg rent.

Junior medlem
Brugeravatar

Det er jo meget forskel på hvordan man ryger det.
At ryge det rent, er meget bedre efter min mening.
- Hashen SKAL være af høj kvalitiet af Cannabis olier, som får den til at boble.
Du kan altid tjekke hvor rent hashen er ved at ryge det sådan, 'rent' hash efterladen ingen aske.
Hvis man laver det selv, kan man jo selv sørge for at det bliver noget godt full melt(Tanken af det får mig til at savle :P).

Tjek http://psyhosting.info/xp3rt/hashguiden/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Det har også undret mig hvorfor folk putter tobak i deres bonghoveder. Selv en tør terror-standard må vel kunne ryges rent....

Medlem

Geografisk sted: Århus
Bull Lee skrev:
Det har også undret mig hvorfor folk putter tobak i deres bonghoveder. Selv en tør terror-standard må vel kunne ryges rent....

Problemet med lorte hash, er at det smager forfærdeligt. Og hvis det bliver røget rent, så smager det endnu klammere! Damn hvor jeg er dog heldig at jeg ikke skal ryge sådan noget "hash".

Medlem
Brugeravatar

Har prøvet at ryge hash rent på bong ( ikke noget tørt standard ), det var da fedt nok men syns ikke at smagen eller selve skæverten var noget ud over det sædvanlige, derfor ryger jeg stadigvæk med tobak i mit mix. Derimod kan jeg godt finde på at nulre lidt rent hash på toppen af bonghovedet for lige at spice det lidt op ;) men ellers er det for mit vedkommene en lille smule spild af hash da jeg ikke blir ( syns jeg selv ) mere skæv af at ryge det helt rent ;) men kender da et par stykker der har gjort det i lang tid og de er yderest tilfreds med den måde at ryge på. Det er vel individuelt ligsom så meget andet ku jeg forestille mig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]