Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 11:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Jeg skal til og så inden for til marts så den lige kan komme frem til april.
Men vil gerne vide hvordan jeg høster dem (UDEN ALT MULIGT UDSTYR)
Jeg er ny her inde og jeg har under søgt og ved stort set alt
bort set fra hvordan man høster og får det i klumper
og jeg har så os lige et spørgsmål hvordan får jeg det i klumper så jeg får en god manulle (UDEN UDSTYR)
Og jeg ka ikk bruge komfur osv. da mine forældre ikke ved noget som helst
Håber jeg får svar hurtigst muligt svar. :joint: :tnx:

ps. det ville være rigtig fedt hvis i ville forklare hele processen fra høst til og få en klump ud a det hele

MVH Neo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Velkommen til forummet!

Først vil jeg lige gå dig i møde med et spørgsmål:
Hvordan vil du gro indenfor hvis dine forældre ikke skal vide noget som helst?
Det er altså ikke helt billigt og stealth at komme i gang med et seriøst indegrow som skal bruges til at lave hash med i sidste ende.
Det kan du godt droppe.

Du kan så et par lowrydere der kan stå i vindueskarmen, men den smule du får ud af det, er der sgu ikke meget du kan lave hash ud af.

I stedet for at stille så basale og grundlæggende spørgsmål (læs: hvordan høster man en plante? Og hvordan laver jeg hash?), så læs både:
Hashguiden: http://psyhosting.info/xp3rt/hashguiden/
Og CF-guiden: http://dcfonline.dk/cf/

Og ja, det kunne da være rigtig fedt hvis vi gad forklare dig det hele fra indkøb til høst til hashproduktion, men i stedet foreslår jeg at du søger lidt og på den måde får svar på dine spørgsmål.

Held og lykke i din færden.

Medlem
Brugeravatar

Jeg havde tænkt mig at det kun lige skulle springe ud og så ryger det uden for har et driv hus osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så du havde tænkt dig at spire et par planter på dit værelse, lad kimplanterne vokse op og så derefter plante dem ud i drivhuset i dine forældres have, alt sammen uden at de skal opdage noget som helst?

Det synes jeg virkelig er en dårligt overvejet idé. Især fordi det er dine forældre der får skideballen hvis det bliver opdaget. Det er simpelthen uansvarligt at plante noget ulovligt i smug på andre folks jord. Enten tager du en snak med dine forældre om at dyrke cannabis i deres have eller også dropper du idéen indtil du engang er gammel nok og har dit eget sted hvor du selv kan tage ansvaret for hvad du planter.
Normalt så vil jeg hellere end gerne hjælpe folk med at komme i gang med at dyrke cannabis og selvom jeg nu har givet dig en masse information til at komme i gang med at dyrke cannabis succesfult og også en masse læsestof om efterbehandling, så vil jeg ikke bidrage med yderligere. Jeg har ikke lyst til at hjælpe så længe den der søger hjælp vil gro på andre folks matrikel.
Overbevis dine forældre eller drop idéen.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har en kammarat hans far lærte mig og ryge det og han spurgte om jeg havde lyst til og plante i hans driv hus hvis han fik lidt a det en gang imellem

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor skriver du så "Og jeg ka ikk bruge komfur osv. da mine forældre ikke ved noget som helst" hvis du har et andet sted at ordne tingene?

Medlem

Læs trådene du har fået, stiller du derefter et spørgsmål som - hvilken slags jord skal jeg bruge - får du smidt DCFonline guiden lige i skærmen igen, så gør dig den tjeneste og læs det hele, og søg så efter resten.. Mangler du innovative løsninger, ja så er vi mere end behjælpelige..
(søg evt på - stealth- eller - mikrogrow. Der findes tonsvis af idéer til noget der sikkert passer lige ind i dit værelse og i dine planer..

Min favorit måde til at fremstille hele plader på, (altså ikke bare dagens ryger) skal der være brug for det, teoretisk set kan et drikkeglas bruges til dagens ryger..
http://www.youtube.com/watch?v=rhGNxUgF ... 7A&index=1

Og nej du får ikke hjælp til hvor du kan få hvad....
regel 4:
Citat:
Ingen forhandlerlinks til - Headshops,Growshops og lignende sider med stof relateret tilbehør/udstyr. Lovlige og ulovlige stoffer,kemikalier og lign.

Held og lykke..

Medlem
Brugeravatar

tak for hjælpen jeg har fundet u a hvordan jeg presser det med cellofan og tape så ned i skoen og gå en tur

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]