Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg vil give de andre ret, hvis du er vant til at ryge den fede kan det sagtens lade sig gøre.
jeg to f. eks. til samfundsfag eksamen med en ordentlig skævert idag og scorede 12. (ja jeg skal lige blære mig)

men altså hvis du ikke er vant til det så lad være.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kajkage skrev:
Der er nultolerance nu, ifølge loven skal selv al besiddelse på attesten :)

Damn - jeg må vist have checket op med mine kontakter blandt jurister for at få en status på hele dette betændte område.

Én ting vil jeg give vores trådstarter ret i: det bliver sværere og sværere at regne ud, OM man overhovedet gør noget ulovligt og hvad konsekvenserne er. Sund fornuft er bare totalt utilstrækkelig på dette område. Teknisk set er det et brud på det juridiske princip "mens rea", altså at man skal være "skyldig i tanke" (i ond tro; have fornemmelse for at man gør noget forkert) før det giver mening at dømme nogen for en forbrydelse. Det er vel egentlig et princip der trækker i modsat retning af princippet om at "uvidenhed om loven er ingen undskyldning".

Junior medlem

Hvor er det bare øv at sådan noget sker :(

Dog ville jeg aldrig anbefale at ryge sig skæv inden man skal præstere noget som helst af vigtig karakter. Ligesom jeg heller ikke ville anbefale at drikke 5-6 bajere om aftenen inden man skal skrive sådan en opgave dér :)

Det er jo bare min mening og jeg tog sgu heller ikke gymnasiet særlig alvorligt, hvilket jeg så lider under nu. Skal man bare op til en kedelig forelæsning så ryger jeg sgu også aftenen inden ;D

Medlem

Geografisk sted: København
Tja 5-6 bajere, det gør sgu ingen skade. Og synes nu heller ikke jeg har kunnet mærke jointsnes effekt dagen efter i min SRP-periode. Men ja individuelt.

Der var en som nævnte tidligere, at det var indlæringen som blev hæmmet men genkaldelse var normalt. Omkring det, så jeg rent på "jeg-føler-basis", så har jeg ikke oplevet noget problem med indlæring tværtimod, havde på et tidspunkt det mest intense foredag i en ordenligt skævert, hvor jeg havde en fornemmelse af umiddelbar optagethed, man var bare tilstede og fokuseret på det - men det havde måske også noget med, at emnet interesserede mig.
Derimod føler jeg godt nogle gange, at jeg kan have problemer med at genkalde ting i en ordentlig efterskævert, men så skal den også være stor. igen individuelt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Med mindre du ryger dig selv ned i et sort hul, skulle der vidst ikke være problemer :D

- Jeg røg selv mere eller mindre hver dag under min SSO opgave, og det udartede sig alt sammen ganske acceptabelt. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Jeg røg mig, på et tidspunkt godt skæv en torsdag aften, og tog selvfølgelig i skole fredag. Kunne godt mærke lidt, at jeg havde røget dagen før. Fandt ud af, at vi skulle have en prøve i skolen. Men havde ikke rigtig nogle problemer med at huske. (fik 7 med pil op)
Men KOMMER an på hvor meget du har sovet.. havde sovet 6-7 timer (som jeg mest plejer)
Så kan godt lade sig gøre med min erfaring :-)

Men så bare gør det på starten af aftenen (hvis det er muligt) så du kan gå nogenlunde tidligt i seng :)
- God ryger!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sherwood forest
Jeg røg i Torsdags, og missede derfor en eksamen fredag - utroligt dumt.. Thank god for reeksamen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]