Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy.
Sad og tænkte over, om man kan få røg ned i en flaske, lidt ligsom spand, bare stadig med bund og så ville kunne lukke den, og så åbne senere og suge det q:? nogen der har prøvet eller nogle det vil prøve, så skriv lige vis nogle finder en mulighed :peace:

Moderator
Brugeravatar

Brug dem i svagt plastik, pres luften ud, smid en chillum i hvor låget plejer at sidde og ret flasken ud, så danes der undertryk og så suger den luft igennem chillumen, så den fyldes med røg. Ellers kan du lave en vandfalds bong http://www.youtube.com/watch?v=5gVc38DB_sE

Men hvorfor vil du have det inde i en flaske? Tror ret meget sætter sig på indersiden af flasken hvis du holder det inde længere tid. "Gammel" røg er heller ikke særligt lækkert at indånde, og tror også de fleste bongrygere vil give mig ret.

Junior medlem

ik noget jeg ville prøve, bare mere en tanke jeg sad med :D

Dedikeret medlem

Røgen kondenserer lige så stille på indersiden af flasken :) Så det kan ikke lade sig gøre at gemme røg i en flaske i feks en uge, hvis det var hvad du tænkte på :)

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Jeg kender et par russer der kun ryger på flaske...
Der brækker en lille nold af klumpen og lægger den oven på en glød fra en cigaret og holder derefter bunden i vejret på flasken og stikker cigaretten op i flasken indtil den er helt fyld med røg så er det bare at suge røgen ud af flasken.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg vil næsten væde min ene ko på at det blir så klamt at "gemme" røgen til senere. Enten forsvinder det vel? Også kommer der et eller andet lag på flaskens side, ikke noget jeg vil nyde og inhalere i hvert fald. Absolut ikke en god idé. Go ryger.

Insane psychedelia user!

....Prøv at tag et sug på en smøg, lad være med at trække det ned i lungerne - hold det i munden i 30sek, og indhaler så. Det smager af lort og er stærkt.
..Eller sug et bonghovede, og lad røgen blive i kammeret i 30sek, inden du tømmer det, FØJ.

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Ad ja det lyder godt nok som en nasty idé :P

Medlem

Kunne dog være lidt sjovt, at have gemt noget røg på flaske så kunne man lige tage et par sug engang imellem haha. Skør idé, den er nok ikke så rar praktisk set :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Komprimeret hash røg på trykflaske, ja tak!!

Medlem
Brugeravatar

Hvis vi nu antager at det kunne lade sig gøre, så synes jeg stadigt at det er en ret åndssvag idé. Jeg kan simpelthen ikke se pointen. Hvad ville det fede være i det?

Medlem

Intet overhovedet, det er ikke fedt. Men lidt smart synes jeg dog alligevel hehe. Hvor som helst, når som helst. Åbner du lige for trykflasken og tar et sug røg. Lad os sige du kunne have til måske 20 joints i sådan en lille bitte tryk flaske der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pointen er at det er liret! Det ville da være den fedeste gadget at have stående. Og som med så mange andre gadgets, så er der ingen pointe med det, udover det skal være blæret! :) Men hvis vi skal debatere lidt mere seriøst, så kunne jeg forestille mig at røgens kvalitet blev bedre bevaret når det var under tryk end hvis det ikke var, fordi der ville være en meget mindre overflade som røgen kunne afgive partikler til, i forhold til massen af røgen, hvilket måske ville give røgen så god en kvalitet, at den sagtens ville være værd at ryge. Desuden ville røgen være afkølet (som man jo tit efterstræber), samt supernem at indtage fordi man slipper for at bikse med at skulle lave joints, bonghoveder eller hvad man nu kan finde på.

Medlem
Brugeravatar

Ok, I see. Jeg har imidlertid ikke specielt stor trang til at slippe for at "bikse" med at rulle mine joints. For mig er der folholdsvis høje "rituelle" værdier omkring det at ryge, og jeg tror at jeg ville nyde det mindre, hvis jeg bare lige kunne tage et bøp af flasken.

Junior medlem

det var jo ik noget jeg ville gøre? det var bare en tanke? er det mig eller er der bare personer på psy der er ret negative for tiden se det nu bare som en sjov tanke, ja jeg kan godt lide at ryge og lave en dejlig joint men det var en ide Keep it real

Medlem
Brugeravatar

tror det ville være mere realistisk at lave en form for inhaler(lige som dem astmatikere brugere) og jeg vil tror at det nærmest er umuligt at få THC'en fortættet og lavet en det noget man kan indhaler uden brug af varme??? men så kunne men vel i realiteten også få det til et pulver og så insufflere det :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

shakex skrev:
det var jo ik noget jeg ville gøre? det var bare en tanke? er det mig eller er der bare personer på psy der er ret negative for tiden se det nu bare som en sjov tanke, ja jeg kan godt lide at ryge og lave en dejlig joint men det var en ide Keep it real

Hvor sporer du negativitet henne? Folk leger jo lige netop med idéen som en sjov tanke og ikke som noget seriøst.

Og hvad i alverden er der galt i at andre fortsætter med at diskutere en idé du ikke har tænkt dig at udføre?
Hvis du ikke har tænkt dig at gøre det, så kan du jo være fuldstændig ligeglad.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er måske bare mig, men jeg er ved at være træt af alle de "kikseklappere" som efterhånden er begyndt at komme herinde på psy. Jeg synes der er begyndt at komme så mange "arto" agtige personer herinde som absolut intet konstruktivt har at bidrage med, og som opretter tusindvis af topics om det samme emne, uden at være istand til at debattere om emnerne de opretter på et ordentligt niveau. Stram op drenge! (Nok inklusiv mig selv da min promille nok nærmer sig procenter)

Det her indlæg skal dog mest ses som en masse galle som skal ud oven på en kæmpe brændert, men synes dog det er en kedelig tendens der er begyndt.

Medlem

Morten på 14 : Jeg ved godt du ikke er fjorten. Men det jo max griner! tak for opturen haha :!:

Det er jo desværre et offentligt forum - Det kan ikke forhindres.

Junior medlem

Hey - hehe, ja, det er en meget sjov ide, men man kan jo netop gøre dette med en vaporizer - uden at røgen kondenserer og farver flaske osv. Har gjort det masser af gange. Her bevares smag og du får en meget renere skævert end du gør, når du ryger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]