Tak for kritikken fellow psycho'er (

..)
Ephi skrev:
Jeg synes du er sluppet ret godt fra det. Den store latter som Nickelson slår op indimellem synes jeg måske du forcerer en smule - men den er også sindssyg (og) svær at gøre efter. Ellers godt skuldret, selvom et par scener mangler.
Torrance er faktisk ikke så ringe endda, han har det stoneface der skal til. Du klarer også skuespillet fint, hvor der ikke er replikker, altså i det ikke-sagte skuespil.
Thumbs up for forsøget, det er ikke tit man ser folk bruge og dele deres kreativitet således på onlineforums, og jeg ville f.eks. slet ikke kunne udføre det du har gjort der.

- Latteren var svær, bare det at grine når man ved det er et planlagt grin, det er svært.. Jack Nicholsons vanvittige grin, der nærmest understreger et skift - over til galskaben - det synes jeg sku var svært. Det hjalp lidt på det at jeg selv føler mig lidt vanvittig til tider, måske kan jeg gøre det bedre hvis jeg øver mig

?
Jeg har ihvertfald fået lyst til at lave lidt mere skuespil nu her efter jeg gik i gang med den scene (Det startede i en brandert med en ven for en måneds tid siden eller lign, hvor vi købte en flaske Jack Daniels og besluttede at nu skulle vi prøve at gøre den scene efter..
Arthu S og Bubber:
Tak tak

, fedt jeg gav dig lyst til at se originalen Bubber, - det er sådan det skal være

!
Mvh