Hej psy

Nu har jeg i længere tid (4-5 måneder) gået og kæmpet med nogle meget underlige synsforstyrrelser. Da de har generet mig en del, har jeg selvfølgelig gjort min research, men det har ikke hjulpet. Jeg kan ikke slå fast, hvorvidt det er HPPD eller ej, og det kan min læge tilsyneladende heller ikke - derfor beder jeg jer om en diagnose

(erfaringer, facts mm.)
Men først, en ''lille'' historie om hvordan det opstod:
En ven og jeg havde haft en god hyggeaften, hvor vi hver især indtog hhv. ketamin og 2c-b (gg). Vi efterlod en tallerken med nogle rester af hvad der, efter vores begges opfattelse, skulle være ketamin. Vi var virkelig 100 på at det var ketamin.
Et par dage senere hev jeg tallerkenen med det resterende 'ketamin' frem igen, da jeg lige ville have mig et trip inden jeg skulle sove. Jeg tog en 'normal' streg, dvs. en streg der ville give mig en stille og rolig ketamin-rus. Det viste sig dog (som i nok havde gættet) at være 2c-b, og ikke ketamin. Så jeg fik mig lidt af et chock, mens jeg lå der i mørket og ventede på at svæve lidt rundt.
Trippet var helt ude af kontrol. Alting flakkede rundt, og jeg var hele tiden ved at blackoute. Alting bevægede sig, dansede i farver. Når jeg vendte hovedet en tur, fulgte billedet først med et sekund efter - virkelig nøjeren. Baggrundsmusikken jeg havde på blev ved med at gå i slowmotion (!?). Det var ikke et rigtigt badtrip, havde selvfølgelig mindfuck og var bekymret, men ikke noget der slog psyken ud af kurs. Jeg faldt, efter lang tid, i søvn...
... Næste dag da jeg slog øjnene op, var trippet stadigvæk igang (og der var altså gået 10 timer efter indtagelsen). Det gik dog
delvist over senere på dagen. De efterfølgende havde jeg svært ved at fungere i skolen. Kunne ikke se hvad der skete oppe på tavlen, fordi det hele bare dansede rundt. Og jeg har det stadigvæk den dag idag - Jeg har bare forstået at ''kontrollere'' det.
Undskyld min lange triprapport, men det jeg vil frem til er, at det ikke bare er synsforvirrelser / ting der er utydelige/bevæger sig i øjnkrogen. Det her er 2cb-trippet, jeg kan frembringe igen. Når jeg sidder derhjemme uden at foretage mig noget, og fokuserer på ting i værelset, begynder trippet langsomt at accelerere. Jeg kan faktisk nyde det, fordi det bliver lidt mystisk. Og når jeg ryger hash, bliver det meget vildere. Der kommer ''trails'' på alt der har det mindste lysglimt, alting danser/hakker rundt - i harmoniske bevægelser. Det eneste der mangler er bare farverne

(er forresten farveblind, men det spiller vel ikke nogen rolle).
Hurra for gratis psykisk kontrolleret 2c-btrip. Burde jeg være glad for denne egenskab? Jeg nyder det jo af og til. Problemet er, at jeg ikke ved hvad det er, og om det rent faktisk er skadeligt når jeg frembringer det. Og vil gerne vide om det er permanent, eller nogensinde forsvinder igen, hvilket jeg egentlig helst ser det gør.
Kunne dette være det tabubelagte, såkaldte ''Evighedstrip''? Hvad foreslår i jeg gør?
Mvh. Quaffie
(tager sjældent stoffer, dog ryger jeg en del hashish).