Akira_Dk3 skrev:
Euforiseret skrev:
Har du nogensinde set de der mini-souvenier vandpiber man ofte kan købe i udlandet(f.eks Tyrkiet i det her tilfælde)?
Hvis du får anskaffet dig sådan en vil du få allermest udbytte af det, man ruller bare ét lille aflangt nol, MEGET lille, vi snakker om 50 milligram måske.
selv 20 mg god hash kan gøre mig super basket på den måde (jeg bliver altså også ret nemt påvirket skal det lige siges)
Der skal være 1-2 meget små huller (1 millimeter i diameter ca.) Du lægger bare dit nol på tværs af det lille hul der, og suger flammen ned over. (ingen tobak)
Der skal ingen vandpibekul i, du bruger bare din lighter.
På den måde kan du få ekstremt meget ud af dit hash, under mit hash misbrug for lidt over et år siden hvor jeg var skæv 24/7, kunne jeg rent faktisk leve på ét gram 120'er om ugen.
Det lyder for godt til at være sandt? kan du fortælle lidt mere for det lyder (hvertfald i mine ører) usandsynligt!

Du gør bare som beskrevet ovenfor
Hehe, jeg kan godt forstå at du er overrasket, men har flere gange oplevet at venner der har røget på min pibe har udbrudt ''fuck hvor bliver man skæv - bliver seriøst nødt til at låne den her pibe!''

Ser sådan her ud.
Du kan måske anskaffe dig én i flere ''udenlandske souveniershops'' - Min er købt i tyrkiet, såeh

Det er jo pga. du får så meget udbytte af hashen, du får indhaleret ca. 99,9% af røgen
Men hvis du får købt dig en kan du jo selv mærke efter hvor hårdt 50 mg hash kan slå