Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
realism skrev:
Euforiseret skrev:
Øjenlægen sagde jo heldigvis at det ikke var glaukom/grøn stær (så min frygt for at blive blind er i det mindste væk)

Det aftager langsomt, det er der stadig - men giver ikke rigtigt problemer mere. De første par dage kunne jeg ikke engang se hvad klokken var nede i hjørnet af min computer.

Undrer mig stadig over at der ikke skulle mere til.. På roskilde sniffede jeg 2 flasker (18 ml) over 3 ca 3-4 dage, der fik jeg ingen problemer

Hej. Jeg har oplevet det samme som dig og hvor længe har du gået med synsforstyrrelserne..? Er det gået væk nu? Sagde øjenlægen noget om du skulle gøre noget bestemt eller tage noget?

håber på et svar selv om det er længe siden du skrev indlægget...

De forsvandt helt i løbet af 3 uger, ca..

Øjnlægen dryppede mine øjne med et eller andet som sved ret meget (sikkert scopolamin) hvorefter han tog en undersøgelse med en underligt apperat, han sagde at trykket i mine øjne var helt normalt. Så sagde han ellers at det burde forsvinde af sig selv i løbet af et par uger - hvis det ikke gjorde det, skulle jeg bare komme igen..

Det skal lige siges at jeg fyldte mig med skunk da jeg fandt ud af at det kunne være glaukom (som Soma Juice linkede til) (THC neutraliserer/sænker trykket i øjnene) Var bange for at jeg skulle blive blind!!

Det forsvandt ihvertfald i løbet af 3 uger ca. :)
Hvis du stadig har synsforstyrrelser, burde du gå til øjenlægen.. Hvis øjentrykket er for højt får du nok noget meddicin der sænker trykket til normalt nivau igen.

Dog skulle THC faktisk være det mest effektive mod glaukom/for højt tryk i øjet.

- Abraham Lincoln

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]