Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 19:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Hey Psy

Normalt ville jeg aldrig tage Extacy på pille form, da jeg føler at man aldrig kan være helt sikker på hvad der er i..
Men i lørdags da vi sad tre kammereter og spillede Wii hos mig syns vi at aftenen kunne blive lidt sjover med et par happer, så vi startede med en halv hver også røg vi en joint og tog en hel bagefter. Ingen af os syns at få nogen ordenlig virkning før efter 3 timer og der var det ikke mere end lidt kilden i kroppen.
Jeg har tidligere for 7-8 år siden taget extacy et par gange, men der syns jeg at virkning kom forholdsvis hurtigt og meget kraftigt, så jeg ville bare hører om hvor længe der normalt plejer at gå fra i spiser en pille til i føler i kan mærke det? Også hvor længe et trip burde vare?
Det var nogen hvid piller med et mercedes mærke på den ene side..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det tager vel alt fra 30-90min. Det kommer alt an på hvor meget man har i maven. Det i har indtaget har højst sandsynligt ikke været MDMA, og det er grunden til at det tog så længe før i begyndte at mærke det.

Køb noget MDMA i pulver/krystal form. Det er det eneste der holder.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Arthur Spooner skrev:
Det i har indtaget har højst sandsynligt ikke været MDMA, og det er grunden til at det tog så længe før i begyndte at mærke det.

Det giver for mig ikke mening at der skulle gå længere tid før virkningen træder til bare fordi det er et andet aktivt stof..!

Er ellers helt ening i at man skal have mdma i crystal form for at det er rigtig sjovt... Som jeg også skriver så kan man ikke vide hvad der er i pillerne!

Hvor længe vil du mene at man plejer at påvirket efter 1½ pille?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
3-5 timer. + den tid der gik fra du indtog den ½ pille til den hele pille.

Admin
Brugeravatar

Hvis der er mdma i pillerne går der som regel 45-90 min før den virker.

Citat:
Det giver for mig ikke mening at der skulle gå længere tid før virkningen træder til bare fordi det er et andet aktivt stof..!

Der kan være stor forskel på, hvor hurtigt stoffer virker. Også selvom de indtages på samme måde.

Men ud at få fat i noget rent mdma i stedet. Der er masser af det for tiden :mrgreen:

-Jimmy Carter

Medlem

Tjek eventuelt http://www.pillreports.com inden du prøver ukendte piller...

Jeg har selv haft en ligende erfaring hvor virkningen først indtrådte efter 2 - 3 timer ca., men det var bestemt ikke MDMA der var i pillerne. Jeg kan lige se om jeg kan finde min gamle tråd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brown skrev:
Arthur Spooner skrev:
Det i har indtaget har højst sandsynligt ikke været MDMA, og det er grunden til at det tog så længe før i begyndte at mærke det.

Det giver for mig ikke mening at der skulle gå længere tid før virkningen træder til bare fordi det er et andet aktivt stof..!?

Så må du jo lave noget bedre research 8)

Medlem

Her:
ADVARSEL: Ecstasypiller - ikke mdma, LSD/syre evt.?

Vær glad for at I ikke tog flere :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]