Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
deaz skrev:
Steve Peck skrev:
Det kan godt lade sig gøre at få kvalme at hash vil jeg våge at påstå.. Jeg spiste engang ca. 1g god ryger i en kage og damn hvor blev jeg skæv! Nu er jeg ret erfaren og ved hvad jeg skal gøre når jeg bliver virkelig skæv, men det var lige før at det blev for meget for mig den her gang. Det føltes som om hele verden konstant drejede op af og når jeg kiggede rundt var det ikke "en lang film", men istedet "billeder".. Altså mit syn kunne ikke følge med. Jeg kastede ikke op, men det tog godt 3 timers stillesidning + indtagelse af vand og mad at komme på højkant igen. Så hash kan godt foresage kvalme/svimmelhed og opkast hvis man får for meget..

Prøvede præcis det samme, da jeg røg pot. Som om mit syn ikke 'så' hurtigt nok, i forhold til hvad der rent faktisk skete. Som om der var for få FPS (Frames Per Second :) ). Føltes oss lidt som om det hele var en drøm og jeg bare kunne lægge mig ned på jorden og sove, da det hele var så uvirkeligt.

En af mine sad og slog mig på min fod med en trommestik. Fandt først ud af det, efter han havde tævet læs på mig 4-5 minutter. Var rimelig føelsesløs

I min omgangskreds kalder vi det dias-show :P. Har nu ikke noget imod det normalt når det sker, men hvis man samtidig er svimmel og har kvalme er det ikke ligefrem det man mest ønsker sig hehe

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis man ikke har kastet op af hash, har man aldrig røget 100% igennem, min første gang på Sprit-kølet tjubang med stadens sorte marrok, og ka ikke engang tælle hvor mange hoveder jeg slugte, endte også med en god bræk tur :D

Medlem

not_a_panda skrev:
Hvis man ikke har kastet op af hash, har man aldrig røget 100% igennem

Se, det er lige den "at ryge fed er sejt"-holdning jeg ikke kan klare. Rusmidler er til sjov og selvudvikling - hvis du vil have et brækmiddel, så køb ipecac i stedet.
Citat:
min første gang på Sprit-kølet tjubang med stadens sorte marrok, og ka ikke engang tælle hvor mange hoveder jeg slugte, endte også med en god bræk tur
Ja, så er du jo også sej.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
har oplevet at brække mig af hash, det påvirkede dog ikke mig rus i en negativ retining.
jeg havde rollet en alt for stærk joint med 120ér, da jeg troede at nogle jeg stod sammen med skulle ryge med.
fik nok en lille overdosis men det var sku en fed kocert alligevel.

Titel: Re:
Medlem

Drupe skrev:
Det at du skriver at du egentlig ikke følte dig særlig skæv leder mine tanker hen på, at det kan være tobakken i jeres joint der har givet dig en nikotinforgiftning. Det kan netop give kvalme og svimmelhed.

En dag sad jeg og kedede mig, så smed tobak fra en smøg (ikke ristet og pakken var købt samme dag, almindelig Prince) ned i et cones, som jeg så røg, og jeg fik det ikke dårligt eller noget? Nu har han så heller ikke skrevet, hvor mange smøger han ryger, men anyway.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
HAr selv haft en bræk oplevelse, men det fik jeg fordi jeg havde fået lidt for meget og var derfor endt i en stenern situation hvor at alt gik op og ned. Fik på en måde sø syge og kastede derved op. :S

Hvis du måske har stenet for meget og det er gået lidt og ned for blikket kunne det måske også være en af grunde :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Dum som jeg er kommer jeg tit til at ryge, efter jeg har drukket.. knækker mig hver gang! :? :) Men man bliver godt væk, dog er det ikk særlig sjovt. I min vennekreds kalder vi det at være enten skiv, eller stev.. Men nikotin har dog aldrig fået mig ned med nakken. Ryger nogle gange "light joints" med bare rulletobak = ingen kvalme eller ligende. og rister ikke altid smøgen så godt. og ryger altid en smøg efter jointen. Men det er vel forskelligt hvordan man reagere..

Junior medlem

Her for 8dage siden, røg jeg ret meget mere end jeg plejer (I forhold til jeg startede med og ryge hash for nogle måneder siden).
Og Lørdagen efter brækkede jeg mig stortset fra kl. 12 til 12 om aftenen. Plus jeg er begyndt og spise meget mindre (Usunde kostvaner)
Ved i om det er hash'ens skyld, eller smøgernes?
Og ved i hvad jeg skal gøre i det her tilfælde? Skal snakke med en læge snart, men er det bare alm. læger?
Ved ikke om det er det rigtige sted jeg spørger ;) Men tak på forhånd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som smøgernes værk, ikke tjalden. Med mindre den har været cuttet med en masse juks.

Ingen grund til at snakke med lægen om det. Det går over igen.

Medlem

Ariaji skrev:
Det lyder som smøgernes værk, ikke tjalden. Med mindre den har været cuttet med en masse juks.

Ingen grund til at snakke med lægen om det. Det går over igen.

Hvad er 'Juks' i dette tilfælde? :)

Ariajiajiajiah, we're going to ibiza.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har røget hverdag i 3 år på tjubang/bong. Har aldrig brækket mig! Just saying :P

Medlem

Jeg har heller aldrig brækket mig af hash ..

Eller jo, hvis jeg har røget hash, mens jeg var påvirket af andet samtidig. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Narkosvin skrev:
Jeg har heller aldrig brækket mig af hash ..

Eller jo, hvis jeg har røget hash, mens jeg var påvirket af andet samtidig. :)

En nat på feta med masser af tjald = 100% garanti for opkast.

Medlem

Fandeme ikke 100% for mig da.. :b

- Vi har tit siddet og sniffet hele natten, og suget nogle joints - uden jeg har brækket mig. :D

Medlem

Har sku også brækket mig nogle gange af hash :) Dog har det ikke været fordi jeg har fået for meget ( måske første gang )

Men lige pludselig kan følelsen af bræk bare komme snigende. Sidst er vel godt og vel ½ år siden. Hvor jeg en ferie havde suget noget bong :)

Junior medlem

Ryger smøger uden filter til daglig, så no problemo herfra :P

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg tror alle kan lære at drikke og ryge samtidig, i starten fik knækkede jeg mig også ud over det hele bare jeg kom til at ryge en smule i fuld tilstand, men nu kan jeg sagtens gøre det, og det er fucking fedt :) Tror tricket er at vænne sig meget langsomt til det, drik et par øl og tag et par sug, vent og se om du får det dårligt, hvis du er okay så gør det så igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
fe_faqet skrev:
Jeg tror alle kan lære at drikke og ryge samtidig, i starten fik knækkede jeg mig også ud over det hele bare jeg kom til at ryge en smule i fuld tilstand, men nu kan jeg sagtens gøre det, og det er fucking fedt :) Tror tricket er at vænne sig meget langsomt til det, drik et par øl og tag et par sug, vent og se om du får det dårligt, hvis du er okay så gør det så igen.

Helt enig! Hvis man tilpasser det rigtigt, så kan en lille brandert + god joint være en virkelig fed kombination!

Man bliver så dejlig fjollet!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjydeland
Yo folks..

Jeg prøvede også engang at kaste op efter et par bønner.. Men det var bare meget sært.. For fik bare sådan en underlig fornemmelse i kroppen og ikke kvalme, så gik ud til tønden for lige at være på den sikre side.. Men inden jeg var var henne ved tønden(altså 1-2 m), kom der sådan en stråle bræk(ramte faktisk plet i tønden uden spild), som nok ville ha' set ud som den stråle kineseren laver i 'How High'.. Men efter det var ude, var helt frisk igen..

Hvad kan det muligvis skyldes?? For det kan da vel ikke være niko forgiftning, når jeg ikke havde kvalme??

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Mr_Moose skrev:
...en stråle bræk(ramte faktisk plet i tønden uden spild)

mad skillz

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]