viiizion skrev:
Hey all.
Jeg har lige et par spørgsmål vedr. Amfetamin IV - Da jeg har en kammerat som skyder hans Amfetamin. Jeg har den sidste time siddet og diskuteret om hvad den mest brugte metode er ? Hans påstand lyder på, at den mest brugte metode som bruges til, at skyde er, at man bare hælder noget amf op i et lille glas hvorefter man putter lidt vand i og så bare suger det hele op med pumpen og så skyder - Hvor mit bud går på, at man skal varme det op med lighter på en ske og bruge vat - og så derefter suge det op og skyde - ligesom med dope.
- Jeg har ikke den store viden indenfor Amf så vil meget gerne have et svar.
på Forhånd tak.
Mvh,
SELVFØLGELIG SKAL DET FILTRERES - det der er en direkte vej til at stoppe alle de små blodkar til, og til at lave betændelse alle mulige steder
Jeg kan ikke se nogen grund til at varme amfetaminen op, udover for at dræbe bakterier - men det er ikke særligt effektivt.
Desuden er amfetamin tit cuttet med kartoffelmel/majezena, hvilket resulterer i at man ender op med en gelé, hvis man koger sin opløsning.
Tør amfetaminen, vask den med kold acetone. Tør amfetaminen igen.
opløs dosis i sterilt isotonisk vand. Filtrer. evt. gennem vat.
Brug så lidt vand som muligt. Mere vand = mere lort. 1g rent amfetaminsulfat er opløseligt i 9ml vand.
Så hvis dosis er anslået til 75mg, er tilsvarende 0,75ml vand nok.
Mændenes Hjem, Istedgade, har pakninger med: Bærger, vand, pumpe, kanyle, spritserviet og vat. <-- dette er sterilt!
Yderligere har de nogle sæt, til at forarbejde brun heroin i, disse sæt indeholder: Et filter til at sætte på pumpen og et lille metal-bærger. <-- dette er også sterilt
Filteret fra mændenes hjem er skide godt. Det er lavet til at filtrere snask fra narkovand, og det er ~2cm højt, så man undgår at dyppe pumpen i grumset.
disse ting, tilegnet misbrugere, deles gratis ud.