Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

http://ekstrabladet.dk/112/article1262832.ece

Advarsel om farlig heroin i Odense'.

Sådan lyder advarslen fra Fyns Politi her til aften.

- Alarmcentralen ved Fyns Politi har i dag modtaget to opkald vedrørende narkomaner, der havde indtaget en overdosis stærk heroin, skriver vagtchef Per Sterobo
fra Fyns Politi i en pressemeddelelse.

Politiet modtog de to opkald i eftermiddag med halvanden times mellemrum.

Det første drejede sig om en bevidstløs mandlig narkoman, der blev genoplivet af læge fra lægeambulancen. Han blev behandlet med modgift.

Klokken 15.12 kom det andet opkald, der handlede om en 38-årig kvindelig narkoman, der var fundet livløs. Hun blev forsøgt genoplivet, men blev kort efter erklæret død, oplyser politiet.

Efterforskningen har viser, at heroinen er købt i dag i Odense centrum.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Er det ikke 3. gang at vi hører om sygt heroin i Odense indenfor kort tid?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Tilgengæld er alt noget andet dope, tit i yderst ringe kvalitet i odense. Måske lige pånær amf

Dedikeret medlem

Public service at fortælle folk hvor de kan få fat i det stærkeste :P

Medlem

eedeolla skrev:
Tilgengæld er alt noget andet dope, tit i yderst ringe kvalitet i odense. Måske lige pånær amf

Det kommer vidst an på hvilke forbindelser du har. Tro ikke du kan generalisere og sige at alle i odense oftest kun har ringe knark. Nu ved jeg tilfældigvis det er langt fra rigtigt! =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
JO! ALT NARKO ER DÅRLIGT I ODENSE!!!!!!!!!!!!!!

Nej det er bare gas. Men jeg generaliserer jo ikke når jeg nu bruger ord som tit.. Da jeg dermed mener at man af og til kan være uheldig at købe noget narkotikum er yderst ring kvalitet. Derved har jeg jo ikke sagt at der også er en mulighed for at finde bedre kvalitet. Men Jeg har da også tit (hehe) købt noget ganske udemærket dope i odense. Det er ikke det. Men jeg har også købt noget af yderst ringe kvalitet. Men hey, det er efterhånden år tilbage, så det kan være det har ændret sig, noget kunne godt tyde på det

Medlem

eedeolla skrev:
Nej det er bare gas. Men jeg generaliserer jo ikke når jeg nu bruger ord som tit.. Da jeg dermed mener at man af og til kan være uheldig at købe noget narkotikum er yderst ring kvalitet. Derved har jeg jo ikke sagt at der også er en mulighed for at finde bedre kvalitet. Men Jeg har da også tit (hehe) købt noget ganske udemærket dope i odense. Det er ikke det. Men jeg har også købt noget af yderst ringe kvalitet. Men hey, det er efterhånden år tilbage, så det kan være det har ændret sig, noget kunne godt tyde på det

Odense har tit dårlig knark - Tja vel mere en personlig mening end at generalisere - Jeg sparker mig selv i løgene og gir en kvajebajer i luften..

eedeolla skrev:
Da jeg dermed mener at man af og til kan være uheldig at købe noget narkotikum er yderst ring kvalitet. Derved har jeg jo ikke sagt at der også er en mulighed for at finde bedre kvalitet. Men Jeg har da også tit (hehe) købt noget ganske udemærket dope i odense. Det er ikke det. Men jeg har også købt noget af yderst ringe kvalitet. Men hey, det er efterhånden år tilbage,

Ja det har du så sandelig ret! Man kan få dårligt, ringe måske elendigt knark i odense - modsat kan du også få ordenlig kvalitet. - siger jo lidt sig selv..

Så igen vil jeg nu mene at der kommer and på din omgangskreds.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
100p Lange! - Ska' ik' tage mig lang tid at finde go' knark i Odense! =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Lange skrev:
Ja det har du så sandelig ret! Man kan få dårligt, ringe måske elendigt knark i odense - modsat kan du også få ordenlig kvalitet. - siger jo lidt sig selv..

Så igen vil jeg nu mene at der kommer an på din omgangskreds.

O'RLY??!?!?!?!??!?!?!

Det står ikke andet end ligegyldigt lort i den her tråd, gider i ikke godt holde jeres fede fingre fra tasterne med mindre i har noget fornuftigt at skrive?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]