Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 14:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Paul Muad Dibz skrev:
Lad väre med at nedgöre min landsmand, hundehoveder!
Hvem griner sidst/bedst, når jorden overhalges med kometer og meteorer, planeterne ligger på linje, polerne smelter og skifter og alienrobotz invaderer vores forhenvärende planet (som da vil väre spredte klippestykker i kosmos)? Og glemte jeg at nävne planet X/Nirubu??? Den kolliderer med jorden på samme dato.

Vi ses på dommedag.

Er der noget der IKKE sker denne dag?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Røvsnaps skrev:
Paul Muad Dibz skrev:
Lad väre med at nedgöre min landsmand, hundehoveder!
Hvem griner sidst/bedst, når jorden overhalges med kometer og meteorer, planeterne ligger på linje, polerne smelter og skifter og alienrobotz invaderer vores forhenvärende planet (som da vil väre spredte klippestykker i kosmos)? Og glemte jeg at nävne planet X/Nirubu??? Den kolliderer med jorden på samme dato.

Vi ses på dommedag.

Er der noget der IKKE sker denne dag?

Der er afterparty dagen efter..

Svar med citat  
Ni kommer alla dö, och jag kommer skratta tills vi ses i helvete. Ni kanske tycker jag e dum nu, men läsa igenom min teori igen! Ja, kanske ni inte kända alla faktan, men det gör det inte mindre sant... och mina slutsatser är sanna ändån! Faktiskt, så tycker jag ni e äckliga, för ni fattar inte filosofi! Losers!

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hehehe, jeg griner af folk der tager forskud på døden!

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vårhus
Edit: Indlæg slettet. Jeg havde så absolut ikke noget godt at tilføje. Lad denne tråd dø i stilhed, det er også synd at ødelægge overraskelsen for de andre. KUN 3 ÅR ENDNU. IHHHHHHH!!!

Har også lidt ondt af Svensken. Det har jeg altid haft; men ham her især...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Svensken skrev:
Ni kommer alla dö, och jag kommer skratta tills vi ses i helvete. Ni kanske tycker jag e dum nu, men läsa igenom min teori igen! Ja, kanske ni inte kända alla faktan, men det gör det inte mindre sant... och mina slutsatser är sanna ändån! Faktiskt, så tycker jag ni e äckliga, för ni fattar inte filosofi! Losers!

Selv på dansk ville det der lyde vildt dumt... ligefør jeg tror at !!! LIZARDMAN !!! (DET SKAL RÅBES SOMHEMAN ! ) ikke engang ville ku følge med på den der... og dog....
Lidt tryllebønne kan måske gøre det..
Btw så er du da nok den dommedagsprofet der er mindst filosofisk og mest fyldt op med lort... og hvor vil du hend med det ? du vil dø 2012.. flot.. lav en hat af strå !

kl 12 2012 vil jeg råbe ud af vinduet ( HVAD SAGDE DANSKEN TIL SVENSKEN !? )
og grine.. og tænke på hvor lidt jeg har sku gøre for at få fat i min tuborg og champagne.
hejhej blå prips..

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

The-Lizardman skrev:
Svensken skrev:

Selv på dansk ville det der lyde vildt dumt... ligefør jeg tror at !!! LIZARDMAN !!! (DET SKAL RÅBES SOMHEMAN ! ) ikke engang ville ku følge med på den der... og dog....
Lidt tryllebønne kan måske gøre det..
Btw så er du da nok den dommedagsprofet der er mindst filosofisk og mest fyldt op med lort... og hvor vil du hend med det ? du vil dø 2012.. flot.. lav en hat af strå !

kl 12 2012 vil jeg råbe ud af vinduet ( HVAD SAGDE DANSKEN TIL SVENSKEN !? )
og grine.. og tænke på hvor lidt jeg har sku gøre for at få fat i min tuborg og champagne.
hejhej blå prips..

Arturo Bandini skrev:
Hehehe, jeg griner af folk der tager forskud på døden!

nåå ja jeg kender en der snart dør af kræft... han ligger og tuder vær dag.. det griner..sjovt at han tager forskud på døden....... Nope.... det er det ikke

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Det er nu ikke ment på den måde, det burde du godt selv kunne regne ud, jeg kan bare ikke tage de folk, som tror på sådanne dommedagsprofetier, seriøst.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Arturo Bandini skrev:
Det er nu ikke ment på den måde, det burde du godt selv kunne regne ud, jeg kan bare ikke tage de folk, som tror på sådanne dommedagsprofetier, seriøst.

Hehe det ved jeg nu godt fuglemand,
Dommedagsprofetier er også noget der burde gemmes til dommedag

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Svensken skrev:

Skrat du bare løs, champ...

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det kunne være et nice tema til en darkpsyfest.. DJen skulle være i det stiveste profetpuds og der skulle være lava overalt!!! :rocking:

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Løb aztekerne ikke bare tør for sten? eller noget.. Jeg mener.. de kunne vel ikke lave en kalender der varede for evigt.. eller?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Svensken skrev:
Förlåt/undskyld ... mayaindianernas kalender + Terrence Mckenna+ Merlin och många andra.
... alla tog svamp.

...

ännu en natt med för mycket tid att tänka och spekulera..

... världens undergång år 2012..

...

kalenderna slutade 21/12 2012..

...

hitta en ny hobby

...

en hel del människor är inblandade i allt det här, t.ex.
...
4. internet

...

tackar vi gud för att Tom Cruise kom på hur man dödar dom..

intressant..

... Och kanske ni inte fattar min teori fordi den e lite komplex.

Jeg har taget mig den frihed at forkorte din oprindelige besked, så de mest relevante og spændende tanker bliver forstærket og fremhævet.

Er det dig der har lavet den dér film der snart har premiere? Er det hér den nyeste gren af viral markedsføring? ("virale konspirations-galninge")
Er det dig der er inde i Tom Cruise? Eller i Astral?

Og er grunden til at denne tråd ikke straks er blevet flyttet til "Psykedelisk Filosofi" hvor den hører hjemme, at den skønne svenske så ikke ville kunne følge med og skrive i tråden længere? Eller er det en mere subtil grund?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Det der... det var sjovt... og jeg citere mig selv
Kaneda88 skrev:
fordi jeg kan - Lizard dude er supermand !

Svar med citat  
Zarat(fitta)hustra:

Fattar inte allt dit psycho-babel, fast du låter helt retarderat! Asså, om det var poängen hade jag ju fan bara skrivit det! Du tar mina ord ut av deras kontext så jag låter hel-dum, fast du glömmer bort mina argument! Så var snäll o redigera din post, så inte folk tror jag är idiot som du själv måste vara. Läs min teori igen och kom tilbaka när du har fattat den.

Ps. jag STUDERAR faktiskt filosofi själv, eller typ sådär hemma. Asså, läser myckt böcker bland annat Terrence Mckennas. Såååå, få koll på faktan eller håll käftan. Om man inte har något snällt att säga ska man inte säga det alls.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Svensken skrev:
Ps. jag STUDERAR faktiskt filosofi själv, eller typ sådär hemma. Asså, läser myckt böcker bland annat Terrence Mckennas. Såååå, få koll på faktan eller håll käftan.

Haps!

Edit:
Svensken skrev:
Såååå, få koll på faktan eller håll käftan. Om man inte har något snällt att säga ska man inte säga det alls.

:lol: Jeg kunne ikke være mere enig...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Svensk astralkriger eller halvhjertet troll-forsøg?

YOU be the judge!

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Glem nu ikke denne tråd!

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

TAK PAUL MUAD!! Årh, er glad for jeg ikke missede denne tråd, det er guld!

Og til selve topic har jeg kun at sige; tak for god underholdning, jeg vil læse denne tråd igennem igen i 2013

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Zarathustra skrev:
[Og er grunden til at denne tråd ikke straks er blevet flyttet til "Psykedelisk Filosofi" hvor den hører hjemme, at den skønne svenske så ikke ville kunne følge med og skrive i tråden længere? Eller er det en mere subtil grund?

For det første er den slet ikke seriøs nok og for det andet lavede jeg et lille ip-tjek som gav lidt mere information om hvad der foregår. :wink:

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]