Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 10:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Hej psy
Jeg har aldrig prøvet at dyrke mine egne svampe før : )
Og jeg vil gerne have nogle der ka være lidt pæne hvis i forstår : ) nogle der ser lidt specialle ud, men samtidig skal de også være okay milde.

Jeg faldt over nogle spore til den her " Panaeuolus Cyanescens " eller også hedder den " Panaeolus Cyanescens" "Der er jeg lidt i tvivl om.. nå men en rigtig smuk lille svamp ser det ud til.
Men svær at finde info om syndes jeg..
fandt dog http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms_info4.shtml - hvor man ka se at den vist er ret heftig ? eller ... jeg har ikke så skide meget forstand på sådan noget :D
Og fandt den her tråd her http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=22150 og det ser ud til mig og gutten har fundet samme forhandler, pga det er de samme svampe der bliver tilbudt.

For det første ser det ikke særligt pålideligt ud .. syndes jeg.. altså forhandleren..
For det andet er jeg lidt i tvivl - de ser meget spændene ud alle sammen med narda info

og så syndes jeg godt nok Tampiaz Romero ser lidt spændene ud : )
Men... og jeg spørg bare : ) er det en god ide at ringe direkte ned til forhandleren og få sig en snak pga sikkerhed - osv ?
og jeg kender til psilocybin og psilocin- men hvad er baeocystin ? altså.. man høre aldrig så meget om det syndes jeg, og er der nogen der fortrækker svampe med højt indhold af baeocystin ? som P. azurenscens

Skal du være nedgørene ?
så vær sød at skrive en Pm hvor vi alle kan udfolde os som vi vil.

Senest rettet af Kaneda88 30 nov 2009 01:24, rettet i alt 1 gang.

Site Webmaster
Brugeravatar

Kaneda88 skrev:
Hej psy
Jeg faldt over nogle spore til den her " Panaeuolus Cyanescens " eller også hedder den " Panaeolus Cyanescens" "Der er jeg lidt i tvivl om..

En google søgning på de to ord kunne give dig svaret på to sekunder

Kaneda88 skrev:
hvor man ka se at den vist er ret heftig ? eller ... jeg har ikke så skide meget forstand på sådan noget :D

Nej, du har ikke skide meget forstand på noget som helst.

Kaneda88 skrev:
og det ser ud til mig og gutten har fundet samme forhandler, pga det er de samme svampe der bliver tilbudt.

Forhandlere sælger generelt de samme strains.

Kaneda88 skrev:
For det første ser det ikke særligt pålideligt ud .. syndes jeg.. altså forhandleren..

Psychedelia kan ikke hjælpe dig ang. din forhandler.

Kaneda88 skrev:
og så syndes jeg godt nok Tampiaz Romero ser lidt spændene ud : )
Så læs om den. Der er masser af materiale på internettet.

Kaneda88 skrev:
er det en god ide at ringe direkte ned til forhandleren og få sig en snak pga sikkerhed - osv ?

Din forhandler vil formentligt ikke medvirke til den slags. De fleste bedre vendors kræver du skriver under på du har tilladelse til at behandle de kemikalier du bestiller (For deres egen sikkerheds skyld)

Kaneda88 skrev:
og jeg kender til psilocybin og psilocin- men hvad er baeocystin ?

Google det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Tak for svarene selv om du er lidt dum og primitiv at høre på..

Men.. grunden til jeg spørg er jo for at starte en samtale om emnet, så folk muligvis vil udveksle deres viden, og så man for noget DANSK info samlet herinde.
Der er ingen grund til at være så arrogant.
Og ja jeg ku skam google det hele, og få 200 forskellige svar der modsiger hinanden.. det bliver jeg pisse klog på.
Vil meget hellere have jeres erfaringer.

og så har jeg foresten aldrig spurgt jer om i vil hjælpe mig med forhandleren ?
ved ikke hvor du har det fra.. og ja du prøve muligvis at hjælpe men så vær lidt høffelig

Senest rettet af Kaneda88 29 nov 2009 22:21, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
MODERATOR, SLET VENLIGST DENNE TRÅD. Da den giver et forkert indtryk af de lovlydige, venlige og kultiverede mennesker, der nyder en Panaeolus svamp til deres aftencognac.

Senest rettet af Schhhvamp 30 nov 2009 02:00, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Schhhvamp skrev:
Der står bl.a. noget om dyrkning af Panaeolus (Copelandia) herinde i tråden med titlen "Svampekompost" begyndt af undertegnede. Det skulle være til at finde. Panaeolus cyanescens / cambodginiensis / tropicalis har samme vækstparametre, og er ikke svære at dyrke, men de er trods alt en tand mere kræsne med, hvor de vil vokse end Psilocybe cubensis (inklusive Matias Romero) er. Så procentdelen af dyrkningsforsøg der går galt, er en del højere med Panaeolus end med Psilocybe cubensis. Så det er nemmest at starte med en Psilocybe cubensis, de kræver ikke helt så meget planlægning, og du kan læse alt hvad der er nødvendigt at vide på dansk i "samlet viden" tråden. Eller på norsk her: http://www.fungifun.org/Norwegian/Pftek

Søg på google efter et gratis print... (på engelsk..)

Mange tak for svaret : )

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
FFS du er dum at høre på i længden.
Endnu engang starter du et emne hvor du ikke har taget dig sammen og søgt først og kritiserer så den første der rent faktisk giver dig ok information (som sædvanligt!).
Hvor gammel er du?
Hvis du er så ung som du giver udtryk for så find en anden fritids-aktivitet end at "lege" med stoffer.
Og tag dig da sammen når du skriver herinde.

Hvis du havde brugt et par minutter på at søge selv istedet for at bede alle andre om at gøre for dig ville du hurtigt have fundet ud af at en førstegangs-groer ikke har store chancer for at gro cyanescens da det er en krævende svamp - du siger også selv at du vil gro en mild svamp, hvad dette bestemt ikke er.
Kig på psilocybe cubensis istedet hvis du da er i stand til at følge den ret simpe pf-tek...

Og ja, jeg er lettere nedladende - men det er kun pga. antallet af dumme tråde du starter og alle de latterlige kommentarer du kommer med.

Medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
FFS du er dum at høre på i længden.
Endnu engang starter du et emne hvor du ikke har taget dig sammen og søgt først og kritiserer så den første der rent faktisk giver dig ok information (som sædvanligt!).
Hvor gammel er du?
Hvis du er så ung som du giver udtryk for så find en anden fritids-aktivitet end at "lege" med stoffer.
Og tag dig da sammen når du skriver herinde.

Hvis du havde brugt et par minutter på at søge selv istedet for at bede alle andre om at gøre for dig ville du hurtigt have fundet ud af at en førstegangs-groer ikke har store chancer for at gro cyanescens da det er en krævende svamp - du siger også selv at du vil gro en mild svamp, hvad dette bestemt ikke er.
Kig på psilocybe cubensis istedet hvis du da er i stand til at følge den ret simpe pf-tek...

Og ja, jeg er lettere nedladende - men det er kun pga. antallet af dumme tråde du starter og alle de latterlige kommentarer du kommer med.

Jamen jeg fortsætter kun med at være sådan her så længe folk som dig poster sådan noget der.
Jeg gentager lige mig selv på en måde - så du måske kan forstå det -
Jeg vil gerne starte en samtale herinde med folk om deres erfaringer med svampen, det gør indtet at den er krævene at passe og holde, hvor for du det fra ?
hvis den er stærk ku man jo evt tage mindre, jeg syndes ikke cubensis er så spændene i udsende på jeg indrømme, og det er også lidt det jeg går efter, ikke kun virkning.
Og så syndes jeg det er en smuk svamp ? og håbede bare på at folk ville snakke lidt om den, eller om nogen havde prøvet dens effekt og måske kan sige noget positivt om den.
Hvad er der så galt i det ? og nej du er skam overhoved ikke nedladende ? hvorfor tror du det

Insane psychedelia user!

Gå du bare igang, med den tone du lægger for dagen er du sikker på at dem der ligger inde med den gode information du søger ikke gider dele den med dig.
Sådan fungere det. :)

Og forresten er jeg 100% sikker på at du ikke kommer nogen vegne med cyanescens - hvilket du også ville vide hvis du havde taget dig sammen og læst om den i to minutter.
Men gå endelig igang! :whogives:

PS: så du bliver ved med at skrive latterlige indlæg så længde der er nogen der er lidt hurtigere i toppen end dig og beder dig om at gøre som alle andre og selv søge information før du opretter ENDNU et kvast emne...

Jeg stemmer på dig som årets torsk, eller evt årets CoA-wannabe.
Tillykke! :)

Medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Gå du bare igang, med den tone du lægger for dagen er du sikker på at dem der ligger inde med den gode information du søger ikke gider dele den med dig.
Sådan fungere det. :)

Og forresten er jeg 100% sikker på at du ikke kommer nogen vegne med cyanescens - hvilket du også ville vide hvis du havde taget dig sammen og læst om den i to minutter.
Men gå endelig igang! :whogives:

PS: så du bliver ved med at skrive latterlige indlæg så længde der er nogen der er lidt hurtigere i toppen end dig og beder dig om at gøre som alle andre og selv søge information før du opretter ENDNU et kvast emne...

Jeg stemmer på dig som årets torsk, eller evt årets CoA-wannabe.
Tillykke! :)

Og jeg stemmer på dig som årets selvmorder .. jeg venter bare.

Jeg har skam fået den hjælp jeg skal have- skal du svine mig mere til ?
Så skriv en pm og vær en mand .. eller hvad fanden du vil kalde dig selv..

Insane psychedelia user!

Billede

Insane psychedelia user!

Så mænd sviner folk de egentlige er ligeglade med og som de forresten STADIG har givet brugbare råd til?
Du er velkommen til at starte, men jeg kan ikke garantere for noget svar. :wink:
God brænder - og ps, tag dig lige sammen og lad være med at tage det ned på så lavt et niveau hvor du beder andre om at begå selvmord.

@Dr. Phibes: Flere pics som det tak, jeg er helt våd og glinsende i de inderste skamklæder!

Medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Så mænd sviner folk de egentlige er ligeglade med og som de forresten STADIG har givet brugbare råd til?
Du er velkommen til at starte, men jeg kan ikke garantere for noget svar. :wink:
God brænder - og ps, tag dig lige sammen og lad være med at tage det ned på så lavt et niveau hvor du beder andre om at begå selvmord.

@Dr. Phibes: Flere pics som det tak, jeg er helt våd og glinsende i de inderste skamklæder!

Det er ikke et lavt niveau men måske bare ønsketænkning ^^

Medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Billede

Hvad vil du med den ?
proppe den op i røven på dig selv og lege gal negativ neger som du plejer ? værsgo

Insane psychedelia user!

Hvad med om du prøvet at tænke lidt på hvorfor du er oppe at toppes med folk i stortset samtlige emner du skriver i.
Jeg kan ikke forestille mig at du har adgang til forummet i evigheder fremover, hvis du bliver ved med at køre den stil du gør ligenu og jeg kan ikke se nogen acceptabel undskyldning for at skrive de ting du gør.

Medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Hvad med om du prøvet at tænke lidt på hvorfor du er oppe at toppes med folk i stortset samtlige emner du skriver i.
Jeg kan ikke forestille mig at du har adgang til forummet i evigheder fremover, hvis du bliver ved med at køre den stil du gør ligenu og jeg kan ikke se nogen acceptabel undskyldning for at skrive de ting du gør.

Jamen hvis admins vælger at banne mig er det skam fint - sådan er det -
og det gider jeg ærlig talt ikke at gå så meget og tænke på, vil du mere ? så skriv en forpulet PM din svans !
Jeg er træt af at høre på dig og dit bræk, ja du er så dygtig er du ..
Skriv en pm, det kommer vi længere med, det eneste du vil have mig til , er at gå amok så jeg kan blive bannet, og det kan jeg meget bedre tillade mig over en pm
Hader ikke at kunne tale lige ud af posen.

Senest rettet af Kaneda88 30 nov 2009 01:11, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Nu stopper du, den tone kommer du ingen vegne med andet end at vise hvilket fjols du er.
Jeg gider ikke mere nu (og slet ikke spilde min tid på PM's med dig) så du kan svine videre så meget du vil og vise os andre hvilken klaphat du er.

Senest rettet af LarmerFyr 30 nov 2009 01:11, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Nu stopper du, den tone kommer du ingen vegne med andet end at vise hvilket fjols du er.

okay hr ja hr
haha hvem fanden tror du - at du er din bums !?
Skriv en fucking pm eller hop i havnen - jeg gider ikke snakke herover for så ender det jo nok bare mig jeg blir bannet- vil du kritisere og være nedgørene så skriv en pm så jeg kan være det samme på min egen måde.

Insane psychedelia user!

Hyg dig med dit ban, så får vi se hvornår du får lov at skrive igen.
Håber du bruger tiden fornuftigt.

Medlem

Heeeey...

Hvor blev den gode karma af...?

Kan slet ikke forstå hvorfor i skal svine hinanden til...

Manden skriver jo bare for at få svar på nogen spørgsmål, og så vidt som jeg kan læse mig frem til så hakker du på ham med det samme.
Og sådan som jeg har læst mig frem til, så er det ikke første gang.

I stedet for at hakke manden ned, så hjælp ham dog det er jo det vi er her for.

Men ja jeg skal ikke blande mig, jeg siger bare min mening.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]