Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

De har tilsyneladende medført flere indlæggelser. Hold jer fra dem!!!

Nogen som har haft dem udsat for en EZ test?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Off topic indlæg slettet. Hvis nogen har mulighed for teste dette parti piller med et EZ-test kit eller ligger inde med anden vigtig information omkring disse piller så post venligst test-resultater ug info her. Et billede af pillerne vil også blive modtaget med kyshånd. Men derudover så hold venligst jeres off topic ævl til det dertil indrettede Off topic forum. Det gælder generelt men i særdeleshed når emnet er et potentielt farligt parti ecstasy i omløb.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
ThirdEyeFlood skrev:
Off topic indlæg slettet. Hvis nogen har mulighed for teste dette parti piller med et EZ-test kit eller ligger inde med anden vigtig information omkring disse piller så post venligst test-resultater ug info her. Et billede af pillerne vil også blive modtaget med kyshånd. Men derudover så hold venligst jeres off topic ævl til det dertil indrettede Off topic forum. Det gælder generelt men i særdeleshed når emnet er et potentielt farligt parti ecstasy i omløb.

Så fik jeg dem endelig testet og hverken marquis, mecke eller mandelin gav nogen brugbare informationer.

Simons og Robadope gav begge 2 udslag så det bestemt ikke en sund blanding at æde disse piller !

Skal siges disse var rimelig tykke og med dele kærv bagpå, desværre intet ordentligt kamera til at tage billeder.

Junior medlem

Fik for et godt stykke tid disse piller af en ven, 4 stk. for at prøve dem.

Første gang jeg tog dem, fik jeg den følelse af at jeg skulle skide som helvede til.
Jeg kunne ikke synke ordenligt, da det føltes som om jeg blev kvalt.

Men efter en kort periode (30 min. - 1 time) gik dette væk, og jeg begyndte at snakke som et vandfald og humøret fik et løft op af.

Skal siges det var første gang jeg prøvede "MDMA" , havde taget amf. tidligere på aftenen, meget lidt.

Billeder her.: (Taget med mobil, håber i kan se dem.)

Billede
Billede
Billede
Billede

Som i kan se, smuldre de meget nemt.

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Ligner godt nok også nogle klamme sataner. Men må sige din oplevelse med ubehag i "skidesækken" og en følelse af at halsen lukker sig, er noget jeg kan genkende fra mange af mine tidligere pilletrip (tager dog slet ikke piller mere så skal ikke kunne sige om det var de specifikke piller eller om jeg bare altid ville få det sådan). Ved ikke hvad der foresager denne følelse men har prøvet det med flere forskellige typer piller, flere af dem testet og med forskelligt indhold. Det er måske noget med de inaktive bindemidler i pillen, eller ja også har det været et stof i pillerne der ikke har slået ud på de tests jeg har haft til rådighed.

Junior medlem

Nogle der kan konfimere om de piller der bliver skrevet om i threaden er de samme som mr.html har posted?

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Hmm. De piller prøvede jeg tilfældigvis igår, til en julefrokost.
Vi var 4 der tog en hver. Ingen af os oplevede noget nævneværdigt ubehag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]