spiffeh skrev:
Hvorfor siger i ikke bare at i ikke har tid og skal noget vigtigt..? Holder de jer tilbage(Jeg håber i begge 2 er intelligente nok til at holde narkoen væk fra skolegangen)
Jeg har som sådan ikke noget med nogle af sagerne at gøre, men er bange for at lovgivningen skal blive misbrugt på det groveste.
Og nej. Jeg har da bestemt ikke holdt mit narko væk fra skolen. Givet, det er et universitetsmiljø, så folk kommer og går lidt mere frit end på tekniske skoler, men hvorfor skulle jeg holde min dejlige hjemmedyrkede pot væk, når jeg kan ryge den i stedet for at drikke mig fuld efter en lang arbejdsdag -- ud over at det er ulovligt?
And skrev:
Forbandede "social"stat.
Fuck nu af med dit selvhøjtidelige V-propaganda. Det her har INTET med en socialstat at gøre. Danmarks Liberale Parti my ass!
NB: Undskyld hvis jeg virker lidt vred, men med de nyheder der er i dag, er det sku' ved at være nok: lømmelpakke, alle kommuner skal betale for enkelte kommuners underskud pga. skattestop osv. osv. osv. Hvis nu bare liberalisterne var liberale, så ville det være en anden sag, men at de kalder sig liberale og samtidigt agerer som de gør, WTF.