Dingler skrev:
Beats me, jeg fortæller bare manden hvor meget mit strømforbrug er steget. Om det så er fejl i måling eller hvad, det skal jeg ikke kunne sige noget om, men jeg kan ligesom ikke andet end at gå ud fra de tal jeg er blevet oplyst. Men vi lukker den her m8, vi skal alle kunne se hinanden i øjnene bagefter.
For lige at opsumere, så giver jeg dig ret i at 200w CFL og 200w HPS er fuldstændig det samme set ud fra forbrug. Grunden til CFL altid bliver kaldt "sparepærer" er selvfølgelig henledt på at man kan få samme lumenoutput ved lavere watt end normale pærer. En lille brainfart fra min side af ^^
Hvorvidt en kWh virkelig koster 3 kr. eller ej skal jeg heller ikke gøre mig klog på, tallet lød bare lidt voldsomt da jeg læste det, mest af alt fordi jeg som sagt ikke så så voldsom en prisstigning på mine regninger. Men du lyder som en der har styr på det, så du rykker bare den her tråd rundt som var det din egen min kære Wattson
Chas er indmeldt 11. september! COINCIDENCE!??! YOU DECIDE!! DAM DAM DAAAM! - also: <3 @ cake
Wattson?? Jeg troede dette var et seriøst forum. Der skulle fame ikke Wattsones meget for at finde den her..
Dingler skrev:
Beats me, jeg fortæller bare manden hvor meget mit strømforbrug er steget. Om det så er fejl i måling eller hvad, det skal jeg ikke kunne sige noget om, men jeg kan ligesom ikke andet end at gå ud fra de tal jeg er blevet oplyst. Men vi lukker den her m8, vi skal alle kunne se hinanden i øjnene bagefter.
For lige at opsumere, så giver jeg dig ret i at 200w CFL og 200w HPS er fuldstændig det samme set ud fra forbrug. Grunden til CFL altid bliver kaldt "sparepærer" er selvfølgelig henledt på at man kan få samme lumenoutput ved lavere watt end normale pærer. En lille brainfart fra min side af ^^
Hvorvidt en kWh virkelig koster 3 kr. eller ej skal jeg heller ikke gøre mig klog på, tallet lød bare lidt voldsomt da jeg læste det, mest af alt fordi jeg som sagt ikke så så voldsom en prisstigning på mine regninger. Men du lyder som en der har styr på det, så du rykker bare den her tråd rundt som var det din egen min kære Wattson
Chas er indmeldt 11. september! COINCIDENCE!??! YOU DECIDE!! DAM DAM DAAAM! - also: <3 @ cake
Redigeret med rød tekst, men kan sagtens ses i citatet ovenover..
Jeg kunne begynde og skrive en masse her.
Men, jeg vil ikke bevæge mig ned i dit stadie og svare igen, idet jeg kan se du er en dybt useriøs person der ikke regner sine medmennesker for lige....
ellers tak til jer andre, og check jeres opgørelser så i ved hvad i egentlig går og betaler til.
PS takket være dingler her tror jeg der nu er lukket af for 16 års personlig groerfaring og hints til nybegyndere fra min side..
Bedst som man prøver at hjælpe folk, stikker de gerne en form for dolk i ryggen som tak. Det har jeg prøvet før.
Men det vil jeg kun være med til en gang. At hjælpe og vejlede er overhoved ikke en glæde når man opdager sådanne ting som dingler finder på at skrive til sidst.
Jeg indmeldte mig forummet den dato idet jeg fik min første computer nogensinde den 1 Sep, og det tog mig 11 dages surfen før jeg meldte mig ind..
Men her 3 måneder efter føler jeg overhoved ikke seriøsiteten er på et level jeg vil være med på..
Dette finder jeg utrolig synd i betragtning af hvor mange der søger ok profesionelle råd og vejledning på disse sider..
Det kan lyde hårdt men jeg går ud fra at man minimum er 18 og seriøs når man skriver indlæg idette forum.
Dette er ikke tilfældet med dinglers sidste linje, og han er derved den der fik "bægeret til at flyde over" for mig.