Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Hej psych :). Her forleden havde jeg en rimelig dårlig dag og var i rimelig ringe humør, så jeg tænkte: en pind må kunne gøre det?!. så jeg fik lavet mig en god fed joint. Men efter jeg havde røget den havde jeg bare det sygeste badtrip blev bare i endnu dårligere humør? skal bare lige høre om at det er sådan for alle eller om det er forskelligt fra person til person :)

Medlem
Brugeravatar

Det har jeg også prøvet ofte, altså at du har nederen på og hash så virker forstærkene på din nedtur. Det der sker for mig er at jeg simpelthen tænker og spekulere over min nedtur ( nogen gange ) når jeg har røget. Det kan slf også gå den anden vej og man blir i bedre humør osv. altså jeg tror det er meget normalt at hash kan forstærke det humør du er i, jeg har ihvertfald prøvet det før.

Peace

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hash er humørforstærkende ja, hvis du ikke stopper med at tænke på din nedtur når du er skæv, bliver den kun forværret. Men godt selskab og en pind kan sgu sagtens vende en nedtur for mig :)

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Sådan oplever jeg det overhovedet ikke, den eneste dårlige følelse jeg kan få er frygt. Kan huske da jeg blev bustet i at være skæv på efterskolen, det var nærmest som om jeg var helt ligeglad.

Medlem
Brugeravatar

jeg syntes også det kommer an på hvad man laver når man ryger den pind. hvis jeg er i dårligt humør og ryger en fed for mig selv, kun for at prøve at få det bedre, kommer jeg tit til at fokusere for meget på nedturen og så kører det nasty tankespind bare og det hele bliver værre! hvis der derimod er nogle gode venner og en nice stemning kommer jeg altid i bedre humør :joint:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
handler det ikke bare om at når man ikke er så vandt til THC'en eller var man siger, så bliver en rus nemt påvirket af ens humør ?
Jeg ska sku ikke byde mine venner på en joint hvis de sidder og har overdrevet nedtur på over en eks eller noget, det ved jeg de tit får det værre af ( eller kan få ivertfald ) der er nogle gange hvor hjernen bare har brug for at være klar og kunne tænkte klart ;)

Medlem

Hash er jo halvt psychedelisk, det samme ville nok ske hvis du tog LSD i mens du var i dårligt humør.
Men efter egen erfaring, gælder det enlig om at kunne styre sine tanker.

Junior medlem

Geografisk sted: I en kop
De fleste rusmidler(nu skal jeg helst ikke generalisere) er humørforstærkende.

Mit tip ville være at føle helt præcist hvordan din mentalitet er. Hvis man har tendens til tankemylder, bliver man nemt ramt af badtrips. Det er hvad jeg har erfaret. Dog kan omgivelserne også påvirke - det er jo muligt at komme i bedre humør, hvis omgivelserne er fede.

Det vender mit humør, hvis jeg er vred. Så bliver jeg mere afslappet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]