ADVARSEL !
Inden du køber dem eller indtager dem - så sig du vil have et latinsk navn på svampene eller noget der ligner !
og så post evt nogle billeder af dem herinde- inden du begiver dig ud i at æde dem, det jo meget rart lige at kende dosis osv - inden man bare kaster sig ud i at æde skidtet.. du ku blive dødsyg eller værre..
Ikke fordi jeg er så meget en " shroomer " men har aldrig hørt om dem ?
Og kan ikke engang rigtig finde noget på google... fandt dog dette ret grineren spørgsmål
http://www.detmåjegikkevisePGAforhandlerlinks.dk er jeg ikke smart : D ? jeg gør det inden i nået det ...
herinde - hvor der er en der spørg :
Citat:
Call this a stupid question if you want, but curiousity has got the best of me. Could I grow shroomies on my sailboat 15 miles out to sea?
I know that you can't grow pot on a sailboat at sea, it'll mold,
but how about shroomies?
A RANDOM ANSWER : Should be fine. Bring some tubs, have a way to purify water (or bring some non-salt water) and well... you're pretty much set if you have a kitchen on board.
grineren...
nå men ... sorry
kan virkelig ikke finde noget som helst om det !!? mærkeligt... det lyder liiiidt fusker agtigt..
Altså det ville virkelig undre mig hvis ingen på hele internettet kendte den : ) og du var den første i hele verden netop her i lille danmark der blev tilbudt den.. det lyder bare ikke rigtigt i mine øre.. hm... don't .....
køb noget vi alle sammen kender : ) så kan du blive rådgivet bedst - og din garanti for at godt trip- meget større